eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług i wykonywanie prac w ramach asysty technicznej bazy danych o ocenach oddziaływania przedsięwzięć na środowisko oraz strategicznych ocenach oddziaływania na środowisko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-02

Warszawa: Świadczenie usług i wykonywanie prac w ramach asysty technicznej bazy danych o ocenach oddziaływania przedsięwzięć na środowisko oraz strategicznych ocenach oddziaływania na środowisko
Numer ogłoszenia: 75308 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5792107, faks 22 5792112 , strona internetowa http://www.gdos.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług i wykonywanie prac w ramach asysty technicznej bazy danych o ocenach oddziaływania przedsięwzięć na środowisko oraz strategicznych ocenach oddziaływania na środowisko.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług asysty technicznej, mającej na celu rozwój i utrzymanie bazy danych o ocenach oddziaływania przedsięwzięć na środowisko oraz strategicznych ocenach oddziaływania na środowisko, o której mowa w art. 128 ustawy ooś. W ramach usług asysty technicznej Wykonawca zapewni możliwość realizacji następujących zadań: 1) modyfikacji i rozszerzeń oprogramowania oraz wszelkich prac związanych z jego wytworzeniem, konfiguracją oraz instalacją i przeprowadzeniem niezbędnych szkoleń dla użytkowników oraz aktualizacją dokumentacji Systemu. 2) wsparcia Zamawiającego w zakresie diagnozy poprawności działania Systemu, utrzymania Systemu, w szczególności jego optymalizacji, rekonfiguracji, parametryzacji, reinstalacji, w tym Oprogramowania Dedykowanego i Standardowego dostarczonego w ramach Zamówienia przez Wykonawcę; 3) Wsparcie w zakresie utrzymania Systemu może mieć charakter wykonania prac przez Wykonawcę bezpośrednio w infrastrukturze systemowej Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.27.00.00 - 72.27.00.00 72.51.42.00 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego pn. Prace analityczne, projektowe, dokumentacyjne oraz wdrożeniowo - implementacyjne, związane z budową bazy danych o ocenach oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz strategicznych ocenach oddziaływania na środowisko (bazy danych ooś) (publikacja ogłoszenia o zamówieniu 11 kwietnia 2012 r. Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej pod numerem 2012/S 0-116744). W ramach zamówienia przewidziano zamówienie uzupełniające (sekcja II.2.1 ogłoszenia o zamówieniu oraz rozdział IV SIWZ). Wykonawca przeprowadził prace analityczne, wytworzył i pilotażowo wdrożył bazę danych ooś, przeprowadził szkolenia dla administratorów i użytkowników systemu, świadczył usługi serwisu gwarancyjnego oraz świadczył usługi asysty technicznej. Szacowana wartość zamówienia podstawowego wynosiła 1 016 260,16 zł netto. Do tej pory udzielono zamówień uzupełniających na łączną kwotę 230 625,00 zł brutto (187 500,00 zł netto) (umowy numer 101/GDOŚ/2013 z dnia 17 czerwca 2013 r. oraz 176/GDOŚ/2013 z dnia 4 września 2013 r.).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Pentacomp Systemy Informatyczne S.A., ul. Lektykarska 29, 01-687 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.