eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Usługi zarządzania Cmentarzem Komunalnym przy ul. Słowiańskiej w Zgorzelcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-14

Zgorzelec: Usługi zarządzania Cmentarzem Komunalnym przy ul. Słowiańskiej w Zgorzelcu
Numer ogłoszenia: 75286 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 37302 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, fax 075 77 56 988.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zarządzania Cmentarzem Komunalnym przy ul. Słowiańskiej w Zgorzelcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług zarządzania cmentarzem komunalnym zlokalizowanym w Zgorzelcu przy ul. Słowiańskiej, oznaczonym w ewidencji gruntów jako działki o Nr 1/11, 1/3 i 1/1, które stanowią własność Gminy Miejskiej Zgorzelec. 2.Usługi w zakresie zarządzania cmentarzem komunalnym obejmują następujące obiekty budowlane i urządzenia: 1. Powierzchnia cmentarza 135.119 m2, w tym: - stara część kwatery od nr 1do 36 - 71.519 m2, - nowa część - 63.600 m2. 2. Ogrodzenie, całkowita długość ogrodzenia wynosi 1.868 mb, w tym: - ogrodzenie betonowe - 443 mb, - ogrodzenie z siatki w kątownikach - 747 mb, - ogrodzenie z siatki w kątownikach na cokole betonowym - 678 mb, - bramy wjazdowe - 4 szt., - furtki - 6 szt. 3. Powierzchnia alejek: - alejki asfaltowe - 6.426,40 m2, - alejki brukowe - 2.906,74 m2, - alejki gruntowe - 4.728,00 m2, - alejki żwirowe - 5.430,00 m2, 4. Powierzchnia żywopłotu - 4.601 mb 5. Ilość drzew - stara część cmentarza 347 szt., nowa część cmentarza 17 szt. 6. Studzienki i kanalizacja: - kanalizacja burzowa - 407 mb, - studzienki rewizyjne - 11 szt., - kanalizacja sanitarna (od kaplicy do ogrodzenia) - 118 mb o średnicy 150, - szambo 3 szt. o pojemności 2.360 m3 - każde, - studzienki kanalizacyjne i krany czerpalne - 24 szt., - przyłącza wodne 2 szt., - długość rurociągu 1.652 mb, w tym: przyłącze wodociągowe i rurociąg na nowej części cmentarza (kwatery od nr 1 do nr 36) - 784 mb. 7. Oświetlenie i długość sieci energetycznej: - przyłącza energetyczne - 3 szt. o mocy 21 KW, 16 KW, 5 KW, - lampy oświetleniowe łącznie - 45 szt., w tym: lampy na starej części cmentarza ( kwatery od nr 1 do nr 36) - 39 szt.- długość sieci 1.245 mb, lampy na nowej części cmentarza 6 szt. - długość sieci 236 mb. 8. Budowle: - dom przedpogrzebowy - kaplica o powierzchni 305,71 m2, w tym: a. powierzchnia ścian do malowania - 994,60 m2, b. powierzchnia dachu - 314 m2, c. elewacja zewnętrzna - 536 m2, d. drzwi - 28 szt. e. okna - 6 szt. - budynek gospodarczy stara kaplica o powierzchni 40,42 m2, a. powierzchnia ścian do malowania 133,80 m2, b. powierzchnia dachu 60,80 m2, dachówka 8,10 m2 pokrycie z papy, c. elewacja zewnętrzna 85,40 m2, d. drzwi - 3 szt. 9. Dzwon, chłodnia, nagłośnienie kaplicy 10. Powierzchnia terenów zielonych do koszenia: - powierzchnia wokół ogrodzenia - 2.875 m2, - teren przy kaplicy - 1,775 m2, - alejki gruntowe, groby zaniedbane i przejścia na kwaterach ( od nr 1 do nr 36) - 17.871 m2, - teren do koszenia ręcznego wykaszarką - nowa część cmentarza - 7.543 m2, - teren do koszenia kosiarką rotacyjną - 36.886 m2. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące wymagania dotyczące realizacji usługi: 1. koszenie terenów zielonych opisanych w punkcie 10 wykazu obiektów budowlanych i urządzeń, 2. sprzątanie terenów przyległych ( tj. tereny zielone, chodniki, dojścia, parkingi) - teren od ul. Słowiańskiej 19.980m2 - teren od ul. Boh.II AWP 1.685 m2 - wejście od strony szkoły koszenie ręczne 1.080m2 - bieżące utrzymanie czystości terenu przyległego do Cmentarza tj. parkingi od strony ul. Słowiańskiej i Boh. II AWP ( odśnieżanie usuwanie śmieci) oraz podjęcie czynności związanych z uporządkowaniem i wyznaczeniem dodatkowych miejsc postojowych w okresie od 30 X do 3 XI danego roku. 3. prowadzenie Akcji Zima, a w tym: - odśnieżanie dróg dojazdowych do cmentarza, alejek głównych, posypywanie piaskiem, - zabezpieczenie kwater do pochówku przed przemarzaniem (worki z liśćmi), 4.Przegląd i konserwacja dzwonu, 5. Przegląd i konserwacja chłodni, 6. Przegląd i konserwacja nagłośnienia kaplicy, 7.Prowadzenie biura zarządcy, zlokalizowanego w pomieszczeniach domu przedpogrzebowego przy ul. Słowiańskiej w Zgorzelcu w godzinach od 7 30 do 15 30 codziennie z wyjątkiem świąt. 8.Prowadzenie ewidencji grobów zgodnie z uregulowaniami prawnymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 01 sierpnia 2001r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów, a w szczególności prowadzenie: - ksiąg wieczystych osób pochowanych na cmentarzu w układzie rocznikowym - ksiąg grobów, - alfabetycznego spisu osób pochowanych na cmentarzu w układzie rocznikowym (ksiąg cmentarnych), - pochówków zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza . 9. Wykonywanie stałego nadzoru nad powierzonym mieniem komunalnym. 10. Pobieranie opłat za usługi cmentarne zgodnie z cennikiem zatwierdzonym Uchwałą nr 402/02 Rady Miejskiej w Zgorzelcu z dnia 21 lutego 2002r. w sprawie ustalenia opłat za korzystanie z cmentarza komunalnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wysokości opłat za usługi cmentarne świadczone na Cmentarzu Komunalnym w Zgorzelcu podjętych w formie prawa miejscowego ( zarządzenie Burmistrza Miasta, uchwała Rady Miasta) 11. Nadzór nad wykorzystaniem domu pogrzebowego w tym udostępnianie i przygotowanie kaplicy do uroczystości pogrzebowych. 12. Kontrolowanie przestrzegania przepisów sanitarnych i porządkowych na cmentarzu 13. Utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym, porządkowym elementów obiektu cmentarza szczegółowo opisanych w punktach 1-9 szczegółowych danych obiektów, a w tym dokonywanie bieżących napraw i konserwacji. 14. Nadzór prawidłowego wykonywania prac przez podmioty gospodarcze świadczące usługi pogrzebowe na cmentarzu 15. Stosowanie przy wykonywaniu prac zleconych obowiązujących przepisów prawa, a w tym: ustawy z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. Nr 23 poz.295 z 2000r. ze zm.),rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 01.08.2001r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. Nr 90, poz.1013 z 2001r. ze zm.). rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi (Dz. U. Nr 153, poz.1783 z 2001r.) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2001r. w sprawie wykazu chorób zakaźnych przypadku, których stwierdzenie zgonu wymaga szczegółowego postępowania ze zwłokami osób zmarłych na te choroby (Dz. U. Nr 152 poz.1742 z 2001r.) 16. Ustalania zasad funkcjonowania cmentarza, prowadzenia ewidencji i pobór opłat za korzystanie z miejsc pochówku, pozyskiwanie miejsc grzebalnych do nowych pochowań po 20 latach od ich użytkowania. 17. Nadzór nad przestrzeganiem zasad korzystania z cmentarza, w tym zwłaszcza nad: pochówkami, ekshumacjami, kopaniem i murowaniem grobów, komunikacją wewnątrz cmentarza, ustawieniem nagrobków i pomników, pielęgnowaniem grobów, porządkiem oraz utrzymaniem i konserwacją urządzeń i terenów. 18. Utrzymania w dobrym stanie sanitarnym, estetycznym i technicznym obiektów, urządzeń terenów cmentarnych, w tym prowadzenie gospodarki remontowej i modernizacji wraz z utrzymaniem krzyża po jego montażu na kaplicy cmentarnej, 19.Urządzanie , pielęgnowanie i konserwacja zieleni cmentarnej, 20. Nadzorowanie zadań świadczonych na rzecz cmentarza 21. Analizowanie potrzeb rozwojowych w zakresie budowy i rozbudowy cmentarza komunalnego i obiektów cmentarnych oraz wnioskowanie o ich realizację, 22. Prowadzenie przechowalni zwłok i urn z prochami z zachowaniem ceremoniału pogrzebowego, 23. Prowadzenie innych spraw związanych z realizacją zadań z zakresu cmentarnictwa, 24. Zawarcia w imieniu Zleceniodawcy umów na dostawę mediów energii elektrycznej, wody, 25. Prowadzenia książki obiektu budowlanego oraz wymaganej przepisami prawa budowlanego dokumentacji technicznej tego obiektu. 26. Podejmowania wszelkich decyzji i wykonywania wszelkich czynności zmierzających do zachowania nieruchomości w stanie nie pogorszonym a w szczególności do : - zlecania kontroli technicznej okresowych przeglądów budynku domu przedpogrzebowego, a także urządzeń stanowiących jego wyposażenie techniczne - ubezpieczenia usytuowanych na działce budowli - przeprowadzenia niezbędnych remontów 27. Składania pisemnych sprawozdań z prowadzonego zarządu nieruchomością, które winny obejmować: - informację o dochodach i wydatkach związanych z nieruchomością - rozliczeniach finansowych - opis stanu technicznego nieruchomości - wykaz przeprowadzonych remontów Sprawozdania z przeprowadzonego zarządu powinny zostać przedstawione dwukrotnie w ciągu roku w terminie do 30 listopada i w terminie do 30 stycznia. 28. Dochody z mienia gminy zarządca będzie przekazywał na rachunek bankowy Zamawiającego w okresach miesięcznych do 5 dnia po miesiącu, w którym te dochody uzyskano. W tym samym terminie zarządca dostarczy kopie faktur wraz z ich zestawieniem. Należności z tytułu zarządu cmentarzem komunalnym będą przekazywane w wartości brutto. Naliczone opłaty za usługi cmentarne dokumentowane będą fakturami VAT wystawionymi w imieniu na rzecz Zleceniodawcy. 29. Dokonywania przycinki drzew w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu oraz wiatrołomów. 30. Wprowadzenie elektronicznej bazy danych w zakresie lokalizacji miejsc pochówku i osób pochowanych i aktualizacji na bieżąco przybywających miejsc pochówku i osób w tych miejscach pochowanych w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, 31. Wydawanie w imieniu Burmistrza Miasta Zgorzelec zezwoleń na dokonywanie pochówków w alei zasłużonych, 32. Zapewnienie stacjonarnego telefonu kontaktowego w biurze zarządcy wraz z ponoszeniem wydatków na swój koszt. 33. Zabezpieczenie nieruchomości w odpowiednie kontenery na śmieci i zapewnienie ich sukcesywnego opróżniania od dnia 27 maja 2008r. W roku 2007 zabezpieczona była następująca ilość pojemników: 3 szt. pojemników typu KP7, 1 szt. kontenera odkrytego o poj. 5m3 , 30 szt. pojemników typu 1100 l, 42.szt. pojemników typu 110 l. Zbieranie i wywóz nieczystości stałych z terenu cmentarza komunalnego odbywał się na każde pisemne bądź telefoniczne zlecenie przez zarządcę (nie mniej niż dwa razy w tygodniu).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.87.30.00 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami Kod CPV wg słownika 2008: 79.99.30.00 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami Oryginalny kod CPV: 93.71.11.10 - Usługi utrzymania cmentarzy Kod CPV wg słownika 2008: 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 195000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Łużycka 3, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 195000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 195000.00 / oferta z najwyższą ceną: 361775.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.