eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Gliwicach i podległych jej prokuraturach rejonowych (z podziałem na zadania)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-07

Gliwice: Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Gliwicach i podległych jej prokuraturach rejonowych (z podziałem na zadania)
Numer ogłoszenia: 75261 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Gliwicach , ul. Dubois 16, 44-102 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 7809100, faks 032 7809196.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Gliwicach i podległych jej prokuraturach rejonowych (z podziałem na zadania).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Gliwicach i podległych jej prokuraturach rejonowych (z podziałem na zadania): Zadanie częściowe nr 1 - Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Gliwicach i Prokuraturach Rejonowych Gliwice-Wschód i Gliwice-Zachód w Gliwicach przy ul. Dubois 16 (5 967,20 m2), Zadanie częściowe nr 2 - Usługa sprzątania w Prokuraturze Rejonowej w Jastrzębiu Zdroju przy ul. Krakowskiej 38 (776,20 m2), Zadanie częściowe nr 3 - Usługa sprzątania w Prokuraturze Rejonowej w Raciborzu przy ul. Bukowej 1 (867,90 m2), Zadanie częściowe nr 4 - Usługa sprzątania w Prokuraturze Rejonowej w Rudzie Śląskiej przy ul. Kokota 168 (1 976,30 m2), Zadanie częściowe nr 5 - Usługa sprzątania w Prokuraturze Rejonowej w Rybniku przy ul. B. Chrobrego 41 (1 833,81 m2), Zadanie częściowe nr 6 - Usługa sprzątania w Prokuraturze Rejonowej w Tarnowskich Górach przy ul. Kościuszki 6-8 (730,21 m2), Zadanie częściowe nr 7 -Usługa sprzątania w Prokuraturze Rejonowej w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Kubsza 28 B,C (982,46 m2), Zadanie częściowe nr 8 - Usługa sprzątania w Prokuraturze Rejonowej w Zabrzu przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 34 (877,65 m2), Zadanie częściowe nr 9 -Usługa sprzątania w Prokuraturze Rejonowej w Żorach przy ul. Wodzisławskiej 1 (373,85 m2), Zadanie częściowe nr 10 - Usługa sprzątania w Ośrodku Zamiejscowym w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 343 (494,90 m2).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.60.00-1, 90.91.91.00-3, 90.91.13.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako warunek minimalny Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał lub był w trakcie wykonywania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej trzech usług sprzątania obiektów każda o wartości minimalnej odpowiadającej co najmniej wartości składanej oferty. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako warunek minimalny Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu sprzątania obiektów. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz opłaconej polisy a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia albo nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: komparycji, literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych w umowie, terminu realizacji umowy, zasad realizacji umowy, warunków płatności, zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz określa następujące warunki takiej zmiany: zmiana wymaga wniosku w formie pisemnej zawierającego uzasadnienie, za porozumieniem Stron w stosowanym aneksie, zmiany korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gliwice.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Gliwicach, ul. Dubois 16, 44-102 Gliwice, pokój nr 193 (II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2011 godzina 09:30, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Gliwicach, ul. Dubois 16, 44-102 Gliwice, pokój nr 193 (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Gliwicach i Prokuraturach Rejonowych Gliwice-Wschód i Gliwice-Zachód w Gliwicach przy ul. Dubois 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z przynależnymi korytarzami i sanitariatami w Prokuraturze Okręgowej w Gliwicach i Prokuraturach Rejonowych Gliwice-Wschód i Gliwice-Zachód w Gliwicach przy ul. Dubois 16 (powierzchnia 5 967,20 m2).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.60.00-1, 90.91.91.00-3, 90.91.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa sprzątania w Prokuraturze Rejonowej w Jastrzębiu Zdroju przy ul. Krakowskiej 38.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z przynależnymi korytarzami i sanitariatami w Prokuraturze Rejonowej w Jastrzębiu Zdroju przy ul. Krakowskiej 38 (powierzchnia 776,20 m2).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.60.00-1, 90.91.91.00-3, 90.91.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa sprzątania w Prokuraturze Rejonowej w Raciborzu przy ul. Bukowej 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z przynależnymi korytarzami i sanitariatami w Prokuraturze Rejonowej w Raciborzu przy ul. Bukowej 1 (powierzchnia 867,90 m2).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.60.00-1, 90.91.91.00-3, 90.91.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa sprzątania w Prokuraturze Rejonowej w Rudzie Śląskiej przy ul. Kokota 168.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z przynależnymi korytarzami i sanitariatami w Prokuraturze Rejonowej w Rudzie Śląskiej przy ul. Kokota 168 (powierzchnia 1 976,30 m2).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.60.00-1, 90.91.91.00-3, 90.91.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa sprzątania w Prokuraturze Rejonowej w Rybniku przy ul. B. Chrobrego 41.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z przynależnymi korytarzami i sanitariatami w Prokuraturze Rejonowej w Rybniku przy ul. B. Chrobrego 41 (powierzchnia 1 833,81 m2).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.60.00-1, 90.91.91.00-3, 90.91.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa sprzątania w Prokuraturze Rejonowej w Tarnowskich Górach przy ul. Kościuszki 6-8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z przynależnymi korytarzami i sanitariatami w Prokuraturze Rejonowej w Tarnowskich Górach przy ul. Kościuszki 6-8 (powierzchnia 730,21 m2).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.60.00-1, 90.91.91.00-3, 90.91.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługa sprzątania w Prokuraturze Rejonowej w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Kubsza 28 B,C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z przynależnymi korytarzami i sanitariatami w Prokuraturze Rejonowej w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Kubsza 28 B,C (powierzchnia 982,46 m2).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.60.00-1, 90.91.91.00-3, 90.91.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługa sprzątania w Prokuraturze Rejonowej w Zabrzu przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 34.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z przynależnymi korytarzami i sanitariatami w Prokuraturze Rejonowej w Zabrzu przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 34 (powierzchnia 877,65 m2).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.60.00-1, 90.91.91.00-3, 90.91.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługa sprzątania w Prokuraturze Rejonowej w Żorach przy ul. Wodzisławskiej 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz przynależnymi korytarzami i sanitariatami w Prokuraturze Rejonowej w Żorach przy ul. Wodzisławskiej 1 (powierzchnia 373,85 m2).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.60.00-1, 90.91.91.00-3, 90.91.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługa sprzątania w Ośrodku Zamiejscowym w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 343.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z przynależnym korytarzami i sanitariatami w Ośrodku Zamiejscowym w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 343 (powierzchnia 494,90 m2).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.60.00-1, 90.91.91.00-3, 90.91.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.