eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Usługi szkoleniowe i doradcze dla osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla w ramach projektu Czas na aktywność w Mieście Przemyśl realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-06

Przemyśl: Usługi szkoleniowe i doradcze dla osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla w ramach projektu Czas na aktywność w Mieście Przemyśl realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie
Numer ogłoszenia: 75252 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu , ul. Leszczyńskiego 3, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6750559, faks 016 6750559.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.przemysl.pl, www.pokl.mops.przemysl.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe i doradcze dla osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla w ramach projektu Czas na aktywność w Mieście Przemyśl realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Organizacja i przeprowadzenie treningów w zakresie umiejętności społeczno interpersonalnych dla 138 osób Część 2: Organizacja i przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego dla 146 osób Część 3: Przedstawiciel handlowy + prawo jazdy kat. B dla 77 osób Część 4: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem dla 28 osób Część 5: Opiekun w żłobku i klubie dziecięcym dla 16 osób Część 6: Kosmetyczka + stylizacja paznokci dla 15 osób Część 7: Kucharz małej gastronomii wraz z organizacją cateringu dla 5 osób Część 8: Bukieciarstwo i florystyka dla 7 osób Część 9: Pracownik ochrony fizycznej dla 15 osób Część 10: Pracownik administracyjno-biurowy z elementami kadrowo-księgowymi dla 12 osób Część 11: Terapia rodzinna dla 6 osób Część 12: Organizacja i przeprowadzenie spotkań grupy samopomocowej przy udziale specjalisty dla 61 osób Część 13: Prawo jazdy kat. C + kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla osób wykonujących transport drogowy - przewóz rzeczy razem z egzaminem zewnętrznym, z dojazdami do miejsca szkolenia i badania, badaniami psychotechnicznymi i lekarskimi dla 20 osób Część 14: Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla osób wykonujących transport drogowy - przewóz rzeczy razem z egzaminem zewnętrznym, z dojazdami do miejsca badania i szkolenia, badaniami psychotechnicznymi i lekarskimi dla 7 osób Część 15: Magazynier - pakowacz z obsługą wózka jezdniowego dla 13 osób.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0, 80.57.00.00-0, 73.22.00.00-0, 85.31.23.20-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w prowadzonym postępowaniu przetargowym

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Do wykazu należy załączyć dokumenty wystawione przez usługobiorców, na rzecz których wykonane zostały usługi, potwierdzające, że zostały wykonane zał. nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą trenerską, której powierzy realizację usług. Minimalne wymagania wobec trenerów: Część 1. Treningi umiejętności społeczno interpersonalnych: a)wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: psychologia/socjologia lub pedagogika b)co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu treningów umiejętności społeczno interpersonalnych c)rekomendacja trenerska Polskiego Towarzystwa Psychologicznego Część 2. Indywidualne doradztwo zawodowe: a)wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: psychologia/socjologia lub pedagogika o specjalności doradztwo zawodowe lub posiadać dyplom doradcy zawodowego po ukończeniu studiów podyplomowych na kierunku doradztwo zawodowe. b)co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodzie doradca zawodowy. Części 3-10 oraz części 13-15. Szkolenia zawodowe: a)wykształcenie i/lub kwalifikacje w kierunku związanym z prowadzonym szkoleniem/kursem b)doświadczenie w prowadzeniu danego szkolenia/kursu (minimum 3 lata i/lub co najmniej 5 przeprowadzonych szkoleń/kursów wynikających z danego tematu szkolenia) Część 11. Terapia rodzinna a)wykształcenie wyższe psychologiczne, co najmniej 3 lata uprawnień do wykonywania zawodu psychologa b)doświadczenie w prowadzeniu terapii rodzinnej (min. 50 godzin) Część 12. Organizacja i przeprowadzenie spotkań grupy samopomocowej przy udziale specjalisty: a)wykształcenie wyższe : psychologia/socjologia lub pedagogika b)uprawnienia trenerskie c)doświadczenie zawodowe: praca z grupami zagrożonymi wykluczeniem społecznym lub z osobami z rodzin dysfunkcyjnych potwierdzone referencjami lub innym dokumentem. Wykonawca złoży Załącznik nr 12 do SIWZ. 2. złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie wykonawcy, że jest wpisany do właściwego rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 236 poz. 2365 z późn. zm.) lub innego rejestru właściwego ze względu na specyfikę świadczonej usługi. 2. Preliminarz kosztów - odpowiednio do części na którą wykonawca składa ofertę zał. nr 6 do SIWZ w częściach 1,3-10 i 12-15, zał. zał. nr 6.1 do SIWZ w części 2,11 3. Formularz ofertowy - zał. nr 2 do SIWZ. 4. Wykaz sal wykładowych - zał. nr 10 do SIWZ nie dotyczy części 1,12. 5. Kwestionariusz szkolenia - zał. nr 11 do SIWZ, którego integralną część stanowi program szkolenia dotyczy części 1, 3 - 10 i 12 - 15. 6. Przekazania Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu szkolenia sporządzonego w porozumieniu z Zamawiającym, najpóźniej w dniu podpisania umowy ( nie dotyczy części 2,11). 7. Przeprowadzenia szkolenia zgodnie z programem i harmonogramem ( nie dotyczy części 2,11). 8. Przedłożenia do wypełnienia uczestnikom ankiety zgodnie z zał. nr 9 i 9.1 do SIWZ po realizacji usługi. 9. Wydania uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia z wynikiem pozytywnym, zaświadczenia potwierdzającego ukończenie zajęć (zał. nr 8 do SIWZ) oraz drugiego dokumentu odpowiednio do części.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany do umowy przewidziane w załączniku nr 7 SIWZ -Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania na zajęcia nowego Uczestnika, w przypadku, gdy jeden z dotychczasowych Uczestników przerwał zajęcia. Skierowanie nowego Uczestnika, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym jest dopuszczalne jedynie w przypadku, gdy Wykonawca zrealizował nie więcej niż określoną liczbę godzin zajęć (odpowiednio do poszczególnych części, stosownie do Załącznika nr 1 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań, aby nowy Uczestnik uzupełnił materiał objęty zajęciami o zakres, w którym Uczestnik nie brał udziału. - W przypadku, gdy po zaprzestaniu uczestniczenia w zajęciach przez Uczestnika, grupa nie zostanie uzupełniona przez nowego Uczestnika, Zamawiający pokryje koszty uczestnictwa w zajęciach przez Uczestnika, który zaprzestał udziału w zajęciach za okres uczestnictwa w zajęciach, na podstawie wyliczeń przekazanych przez Wykonawcę. Wyliczenie zostanie dokonane w oparciu o rzeczywiście poniesione koszty przez Wykonawcę, tj. koszt materiałów szkoleniowych oraz koszty, które ponosi Wykonawca niezależnie od liczby uczestników szkolenia (wynagrodzenie osób przeprowadzających szkolenie, wynajem sal wykładowych) - W przypadku, gdy liczba osób zgłoszonych przez Zamawiającego do udziału w zajęciach jest większa niż liczba Uczestników, które faktycznie brały udział w zajęciach, Wykonawca może wystawić fakturę uwzględniającą wyższy koszt uczestnictwa w zajęciach przez jednego Uczestnika, niż wskazany w ofercie Wykonawcy, stosownie do rzeczywiście poniesionych kosztów koniecznych do zapewnienia prawidłowego przebiegu zajęć (wynajem pomieszczeń, wynagrodzenie osób przeprowadzających szkolenie). Zmiana kosztu udziału w zajęciach jednego Uczestnika, o której mowa w zdaniu poprzedzającym nie jest dopuszczalna, jeżeli Wykonawca nie dopełnił obowiązku, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt. 5 umowy. 2.Zmiany do umowy przewidziane w załączniku nr 7.1 SIWZ - Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania na zajęcia nowego Uczestnika, w przypadku, gdy jeden z dotychczasowych Uczestników przerwał zajęcia. Skierowanie nowego Uczestnika, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym jest dopuszczalne w przypadku przerwania przez Uczestnika udziału w terapii rodzinnej do 3-ej sesji terapeutycznej (dotyczy części 11) - W przypadku, gdy po zaprzestaniu uczestniczenia w zajęciach przez Uczestnika, grupa nie zostanie uzupełniona przez nowego Uczestnika, Zamawiający pokryje koszty uczestnictwa w zajęciach przez Uczestnika, który zaprzestał udziału w zajęciach za okres uczestnictwa w zajęciach, na podstawie wyliczeń przekazanych przez Wykonawcę. Wyliczenie zostanie dokonane w oparciu o rzeczywiście poniesione koszty przez Wykonawcę, tj. koszt materiałów szkoleniowych oraz koszty, które ponosi Wykonawca niezależnie od liczby uczestników szkolenia (wynagrodzenie osób przeprowadzających szkolenie, wynajem sal wykładowych) - W przypadku, gdy liczba osób zgłoszonych przez Zamawiającego do udziału w zajęciach jest większa niż liczba Uczestników, które faktycznie brały udział w zajęciach, Wykonawca może wystawić fakturę uwzględniającą wyższy koszt uczestnictwa w zajęciach przez jednego Uczestnika, niż wskazany w ofercie Wykonawcy, stosownie do rzeczywiście poniesionych kosztów koniecznych do zapewnienia prawidłowego przebiegu zajęć (wynajem pomieszczeń, wynagrodzenie osób przeprowadzających szkolenie). Zmiana kosztu udziału w zajęciach jednego Uczestnika, o której mowa w zdaniu poprzedzającym nie jest dopuszczalna, jeżeli Wykonawca nie dopełnił obowiązku, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt. 1 umowy. 3.Możliwa jest zmiana postanowień umowy w zał. 7 i 7.1 SIWZ w formie aneksów w szczególności w niżej wymienionych przypadkach: 1). Zmiany rzutujące na termin realizacji: 1. za zgodą Zamawiającego termin realizacji może ulec wydłużeniu, jeżeli mają wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności osiągnięcie poszczególnych celów. 2). Zmiany rzutujące na wynagrodzenie: - dopuszcza się możliwość zmniejszenia liczby osób skierowanych do udziału w częściach w przypadku braku zapotrzebowania ze strony uczestników projektu: nie więcej, niż o 4 osoby ( nie dotyczy części 11 ) W powyższych przypadkach wynagrodzenie Wykonawcy za realizację części ulegnie proporcjonalnemu zmniejszeniu, stosownie do liczby osób skierowanych i/lub godzin świadczenia usług. 3). Zmiana osób wykonujących zamówienie ; - zmiana osoby/osób, która/które będzie/będą uczestniczyła/uczestniczyły w realizacji przedmiotu zamówienia może być dokonana przez Wykonawcę na podstawie pisemnego powiadomienia Zamawiającego na min. 3 dni przed realizacją części lub w szczególnych przypadkach w dniu realizacji Zadania. Przedmiotowa zmiana może być dokonana pod warunkiem, że zostaną spełnione wymagania określone w SIWZ a Zamawiający wyrazi na nią zgodę. Zmiana osoby w tym trybie nie wymaga aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.przemysl.pl, www.pokl.mops.przemysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu ul. Leszczyńskiego 3, 37 - 700 Przemyśl biuro projektu parter pokój nr 1/6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu ul. Leszczyńskiego 3, 37 - 700 Przemyśl, sekretariat I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Czas na aktywność w Mieście Przemyśl realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie treningów w zakresie umiejętności społeczno interpersonalnych dla 138 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Organizacja i przeprowadzenie treningów w zakresie umiejętności społeczno interpersonalnych dla 138 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8, 73.22.00.00-0, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego dla 146 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: Organizacja i przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego dla 146 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8, 73.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedstawiciel handlowy + prawo jazdy kat. B dla 77 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3: Przedstawiciel handlowy + prawo jazdy kat. B dla 77 osób - szkolenie zawodowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem dla 28 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem dla 28 osób - szkolenie zawodowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opiekun w żłobku i klubie dziecięcym dla 16 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5: Opiekun w żłobku i klubie dziecięcym dla 16 osób - szkolenie zawodowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kosmetyczka + stylizacja paznokci dla 15 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6: Kosmetyczka + stylizacja paznokci dla 15 osób - szkolenie zawodowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kucharz małej gastronomii wraz z organizacją cateringu dla 5 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7: Kucharz małej gastronomii wraz z organizacją cateringu dla 5 osób - szkolenie zawodowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Bukieciarstwo i florystyka dla 7 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8: Bukieciarstwo i florystyka dla 7 osób - szkolenie zawodowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pracownik ochrony fizycznej dla 15 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9: Pracownik ochrony fizycznej dla 15 osób - szkolenie zawodowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pracownik administracyjno-biurowy z elementami kadrowo-księgowymi dla 12 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 10: Pracownik administracyjno-biurowy z elementami kadrowo-księgowymi dla 12 osób - szkolenie zawodowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Terapia rodzinna dla 6 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 11: Terapia rodzinna dla 6 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie spotkań grupy samopomocowej przy udziale specjalisty dla 61 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 12: Organizacja i przeprowadzenie spotkań grupy samopomocowej przy udziale specjalisty dla 61 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.22.00.00-0, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Prawo jazdy kat. C + kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla osób wykonujących transport drogowy - przewóz rzeczy razem z egzaminem zewnętrznym, z dojazdami do miejsca szkolenia i badania, badaniami psychotechnicznymi i lekarskimi dla 20 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 13: Prawo jazdy kat. C + kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla osób wykonujących transport drogowy - przewóz rzeczy razem z egzaminem zewnętrznym, z dojazdami do miejsca szkolenia i badania, badaniami psychotechnicznymi i lekarskimi dla 20 osób - szkolenie zawodowe 2 modułowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla osób wykonujących transport drogowy - przewóz rzeczy razem z egzaminem zewnętrznym, z dojazdami do miejsca badania i szkolenia, badaniami psychotechnicznymi i lekarskimi dla 7 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 14: Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla osób wykonujących transport drogowy - przewóz rzeczy razem z egzaminem zewnętrznym, z dojazdami do miejsca badania i szkolenia, badaniami psychotechnicznymi i lekarskimi dla 7 osób - szkolenie zawodowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Magazynier - pakowacz z obsługą wózka jezdniowego dla 13 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 15: Magazynier - pakowacz z obsługą wózka jezdniowego dla 13 osób - szkolenie zawodowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.