eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › ZP 05/03/11 Przedmiotem zamówienia sąPakiet 1Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. Pakiet 2Dostawa oprogramowania antywirusowego dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. Pakiet 3Dostawa terminali graficznych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-07

Chorzów: ZP 05/03/11 Przedmiotem zamówienia są: Pakiet 1: Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. Pakiet 2: Dostawa oprogramowania antywirusowego dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. Pakiet 3: Dostawa terminali graficznych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie.
Numer ogłoszenia: 75249 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Chorzowie , ul. dr. Józefa Rostka 2, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499413, faks 032 3499483.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP 05/03/11 Przedmiotem zamówienia są: Pakiet 1: Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. Pakiet 2: Dostawa oprogramowania antywirusowego dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. Pakiet 3: Dostawa terminali graficznych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są jednorazowe dostawy, fabrycznie nowego, pochodzącego z bieżącej produkcji, zgodnie z wymaganym asortymentem, ilościami i opisem przedstawionym w zestawieniach parametrów technicznych polegające na: Pakiet 1: Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. Pakiet 2: Dostawa oprogramowania antywirusowego dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. Pakiet 3: Dostawa terminali graficznych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 2a, 2b, 2c do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W niektórych pozycjach zestawienia asortymentowego Zamawiający podał wzorcowe modele sprzętu komputerowego i akcesoriów. Zamawiający przedstawił w kolumnie nr 4 załączników 2a, 2b, 2c minimalne parametry przedmiotu zamówienia, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie fabrycznie nowego sprzętu i produktów stanowiących przedmiot zamówienia, co najmniej równoważnych jakościowo do przedstawionych w zestawieniu parametrów technicznych jako wzorcowych. Przez równoważność rozumie się to, że zaoferowany sprzęt musi posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe parametry techniczne, konfiguracje i normy na poziomie co najmniej takim jak wzorcowa z zachowaniem pełnej zgodności systemowej. Przy zaoferowaniu innych modeli niż wzorcowe musi być zachowana pełna funkcjonalność urządzeń zgodna z wzorcowymi. W przypadku gorszych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych zaoferowanego sprzętu, akcesoriów bądź oprogramowania, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania. 3. Wykonawca oferujący przedmiot zamówienia zobowiązany jest wypełnić poszczególne pozycje zestawień parametrów technicznych podając: - nazwę handlową lub model oferowanego produktu; - producenta oferowanego produktu. 4. Brak jakiejkolwiek pozycji lub ujęcie pozycji asortymentowej innej niż wskazana w załącznikach spowoduje odrzucenie oferty. 5. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt dostarczyć do siedziby Zamawiającego poszczególne pozycje składające się na przedmiot zamówienia, transportem zapewniającym należyte ich zabezpieczenie przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniami itp. Do czasu przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca. 6. Załącznik nr 2a, 2b, 2c zawiera wytyczne dotyczące minimalnych wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia. Wykonawca może zaoferować materiały lepszej jakości. 7. Asortyment będący przedmiotem oferty musi być objęty: - gwarancją producenta liczoną od dnia dostawy. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 9. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za równoważny zostanie uznany również artykuł posiadający wszystkie wymienione cechy nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego, może posiadać również inne dodatkowe parametry,opcje. 10. Zamawiający zastrzega że część lub całość zamówienia nie może być powierzone podwykonawcom. 11. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 37.45.33.00 - Dyski 31.44.00.00 - Baterie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie z uwagi na charakter i wielkość przedmiotu zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 1 ust. b) jeżeli w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 3 (trzy) umowy na sukcesywną dostawę : Pakiet 1: sprzętu komputerowego i akcesoriów o łącznej wartości min. 50 000 PLN . Pakiet 2: oprogramowania antywirusowego o łącznej wartości 10 000 PLN. Pakiet 3: terminali graficznych o łącznej wartości 4 000PLN. 2.Ocena spełniania warunków przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p.) oświadczeń i dokumentów jakich żąda Zamawiający. 3.Oferent zapewnia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składając stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji. 4.Ocena warunków nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. 5.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. 6.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunki udziału w postępowaniu mogą być spełnione łącznie. 7.Zamawiający wzywa Wykonawców którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ust. Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 8.Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z mini stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 9.Wykonawca zobowiązany będzie na, zgodnie z art. 26 pkt. 2a ust. Pzp wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. 10. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy Pzp wyklucza się Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu, złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 11. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy w sytuacjach określonych w treści art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie z uwagi na charakter i wielkość przedmiotu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie z uwagi na charakter i wielkość przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie z uwagi na charakter i wielkość przedmiotu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin dostarczenia przedmiotu zamówienia - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie jej wykonania (pod warunkiem, że zmiany te nie będą powodować wzrostu ceny umowy), w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, w szczególności z następujących powodów : a)ewentualnej zmiany cen, jedynie w przypadku, dokonanej przez właściwy organ państwowy zmiany stawki podatku VAT. Wprowadzenie nowych cen musi się odbyć w wysokości proporcjonalnej do wprowadzonych zmian, uwzględniających proporcjonalne zmiany ww czynnika cenotwórczego; b)zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę poszczególnego asortymentu przedmiotu umowy, jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili złożenia oferty. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informacje odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie asortymentu produktów i zaoferować w zamian przedmiot umowy o porównywalnych (czyli nie gorszych) parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych do złożonych w ofercie; c)gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zamówienia zgodnie z zawartą umową. 2.Wystąpienie którejkolwiek okoliczności nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy o ich dokonanie. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej netto. Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie podając opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonywania zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia realizacji umowy, przedstawia propozycję aneksu do umowy. Wszystkie zmiany wymagają zgody obu stron w formie sporządzonego i podpisanego obopólnie aneksu. Każda ze stron upoważniona jest do wystąpienia o takie zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy 41-500 Chorzów, ul. dr Józefa Rostka 2 , IV piętro pokój 412.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy 41-500 Chorzów, ul. dr Józefa Rostka 2 , Oddział Gospodarczy IV piętro pokój 412.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.