eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Sprzątanie powierzchni wewnętrznych dworców autobusowych na terenie Miasta Poznania.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-22

Poznań: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych dworców autobusowych na terenie Miasta Poznania.
Numer ogłoszenia: 75234 - 2013; data zamieszczenia: 22.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10141 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu, ul. Matejki 59, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 834 6146, faks 61 834 61 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych dworców autobusowych na terenie Miasta Poznania..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegającą na sprzątaniu oraz utrzymaniu porządku i czystości w pomieszczeniach w budynkach dworców autobusowych zlokalizowanych na terenie miasta Poznania - pomieszczenia biurowe, powinny w szczególności obejmować: 1)sprzątanie 2 razy dziennie powierzchni wewnętrznych na dworcach autobusowych przez 7 dni w tygodniu : a) os. Jana III Sobieskiego w godzinach od 5.00 do 7.00 oraz 18.00 do 20.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to:parter budynku 196,81 m2, piętro budynku 72,94 m2, w tym pomieszczenia WC - 43,25 m2. Łączna powierzchnia wynosi 269,75 m2 b)Rondo Rataje w godzinach od 5.00 do7.00 oraz 17.00 do 19.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to: parter budynku 202,73 m2, piętro budynku 57.19 m2, w tym pomieszczenia WC 76,36 m2.Łączna powierzchnia wynosi 259,92 m2 2)sprzątanie raz dziennie powierzchni wewnętrznych na dworcach autobusowych przez 7 dni w tygodniu : a)Rondo Śródka w godzinach 8.00 do 10.00;Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to: parter budynku 57,05 m2 , w tym pomieszczenia WC 3,75 m2. b)Górczyn w godzinach 8.00 do 10.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to: parter budynku 71,49 m2, w tym pomieszczenia WC 12,21 m2 3) sprzątanie 3 razy w tygodniu : poniedziałek, środa, piątek na dworcach: a) Starołęcka Książęca w godzinach od 9.00 do 11.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to:parter budynku 14,78 m2,w tym pomieszczenie WC - 2,69 m2 b) Garbary w godzinach od 9.00 do 11.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to:parter budynku 20,94 m2, w tym pomieszczenie WC - 2,69 m2 Utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach, w tym zamiatanie i mycie podłóg oraz mycie wyposażenia (m.in.: blatów kuchennych, umywalek, zlewozmywaków, baterii, sedesów, pisuarów, koszy na śmieci, pojemników na mydło, pojemników na papier toaletowy i ręczniki papierowe, luster, stojaków do szczotek, itp.); Opróżnianie ze śmieci koszy i pojemników; Uzupełnianie ręczników papierowych oraz papieru toaletowego do pojemników w toaletach i pomieszczeniach socjalnych, uzupełnianie pojemników mydłem w płynie, środków zapachowych do odświeżaczy i odświeżacze oraz tzw. kostek zapachowych do toalet i pisuarów, 4)raz w miesiącu, w pierwszy piątek:gruntowne mycie stolarki drzwiowej, mycie płytek naściennych w toaletach, mycie grzejników c.o. oraz odkurzanie kratek wentylacyjnych. 2. Usługi polegające na sprzątaniu oraz utrzymaniu porządku i czystości w budynkach dworców autobusowych - klatki schodowe i ciągi komunikacji poziomej, powinny w szczególności obejmować: a. raz w tygodniu: mycie parapetów, balustrad, poręczy, 3. Wzór karty Informacyjnej stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA! Zgodnie z zapisami postanowień ogólnych umowy § 1 pkt. 3 Zamawiający zapewnia bezpłatnie energię elektryczną i wodę w ilości niezbędnej do wykonania usługi, natomiast środki chemiczne i techniczne niezbędne do wykonania zlecenia leżą w gestii Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 91.91.00.00 - 91.91.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe JAWI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Boranta 6, 61-608 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132825,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 105132,97

  • Oferta z najniższą ceną: 38745,00 / Oferta z najwyższą ceną: 115005,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.