eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych z logotypem Pogodne Suwałki, przeznaczonych do celów promocyjnych Miasta Suwałk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-14

Suwałki: Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych z logotypem Pogodne Suwałki, przeznaczonych do celów promocyjnych Miasta Suwałk
Numer ogłoszenia: 75167 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102506 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych z logotypem Pogodne Suwałki, przeznaczonych do celów promocyjnych Miasta Suwałk.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych z logotypem Pogodne Suwałki przeznaczonych do celów promocyjnych Miasta Suwałk. Lp.Rodzaj Ilość1Czapeczka400 szt.2Koszulka500 szt.3Plecak200 szt. 4 Torba ekologiczna 300 szt. 5 Smycz 500 szt. 6 Znaczek - button 400 szt. 7 Długopis 500 szt. 8 Kubek porcelanowy 300 szt. 9 Pendrive 137 szt. 10 Lizak 1.000 szt. 11 Balon 1.000 szt. 12 Naklejka 100 szt. 13 Cukierki krówki 13 kg 2. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. 3.Wykonawca zobowiązany jest w sposób trwały nanieść logotyp: Pogodne Suwałki na wszystkie produkty objęte dostawą. Wzór logotypu wraz z informacją o kolorach w jakich ma być wykonany logotyp zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian we wzorze trwałego oznakowania przedmiotu umowy, w szczególności gdy proponowany wariant oznakowania nie będzie wystarczająco czytelny. 4.Oferowane przedmioty muszą być nowe, nie może nosić śladów używania, wolny od wad i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w załączniku nr 2. a)Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. b)Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. c)W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 18.33.10.00 - Koszulki 18.44.33.40 - Czapeczki 18.93.11.00 - Plecaki 18.93.60.00 - Torby włókiennicze 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Media Consulting Agency, ul. Biskupia 4/1, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32113,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28977,32

  • Oferta z najniższą ceną: 27167,01 / Oferta z najwyższą ceną: 47108,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.