eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Swarzędz › Rozbudowa i przebudowa przychodni przy ul. Poznańskiej 15 w Swarzędzu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-14

Swarzędz: Rozbudowa i przebudowa przychodni przy ul. Poznańskiej 15 w Swarzędzu.
Numer ogłoszenia: 75139 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48371 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz, Rynek 1, Swarzędz, woj. wielkopolskie, tel. (061) 65 12 000, faks (061) 65 12 211.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa przychodni przy ul. Poznańskiej 15 w Swarzędzu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest rozbudowa i przebudowa istniejącej przychodni znajdującej się w Swarzędzu przy ul. Poznańskiej 15 na cele służby zdrowia. Istniejący budynek jest obiektem 2 kondygnacyjnym, częściowo podpiwniczonym, wykonany w technologii tradycyjnej - murowany, z dachem płaskim. Zakres robót obejmuje wyburzenie istniejącego garażu i wykonanie w jego miejsce 2 kondygnacyjnej dobudowy na klatkę schodową, windę oraz dodatkowe pomieszczenia pomocnicze. Zaprojektowano też ocieplenie dachu i remont elewacji z dociepleniem i wymianą okien oraz pochylnię dla osób niepełnosprawnych. W zakres przychodni wchodzi poradnia dla dorosłych, dzieci chorych i dzieci zdrowych. Poza tym znajduje się tutaj pracownia laboratoryjna wykonująca badania diagnostyczne. Ponadto w obiekcie mieszczą się pomieszczenia wynajmowane przez Pielęgniarski Ośrodek Medycyny Środowiskowo-Rodzinnej. Obecnie wejścia do budynku zlokalizowane są od strony ulicy Poznańskiej. Komunikacja do poczekalni dla dzieci chorych częściowo pokrywa się z wejściem dla dorosłych. Po przebudowie wejścia zlokalizowane będą od strony ulicy Meblowej. Odrębne wejścia będą prowadziły do poradni dla dorosłych, dzieci chorych i dzieci zdrowych. Od tej strony projektuje się również pochylnię dla osób niepełnosprawnych, która będzie obsługiwała wszystkie trzy poradnie. W piwnicy będą mieściły się pomieszczenia socjalne takie jak szatnia damska, męska, kuchnia, toaleta z prysznicem, a także magazyn na odpadki i magazyn na środki czystości. Na parterze będzie znajdować się pracownia laboratoryjna i poradnia dla dzieci chorych i zdrowych. Na ostatniej kondygnacji będzie znajdować się poradnia dla dorosłych. W dobudówce będzie znajdować się główna klatka schodowa, winda, a także rejestracja do przychodni dla dorosłych. Zakres robót budowlanych obejmuje: Prace rozbiórkowe - wyburzenia - skucie wystającej przed lico ściany części cokołu; - wyburzenie schodów zewnętrznych prowadzących do kotłowni; - wyburzenie istniejących ścian wewnątrz budynku w zakresie niezbędnym do funkcjonowania przychodni, wyburzenia przeprowadzić zgodnie z rzutem budowlanym; - wykuwanie nowych otworów łącznie z montażem nadproży - zgodnie z rzutem budowlanym; - skucie posadzek i warstw podposadzkowych do konstrukcji nośnej stropu parteru i piętra;, w piwnicy usunąć warstwy podłogowe w miejscu korytarza i przyszłego WC z prysznicem; - demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej. Pozostawia się wewnętrzne drzwi do kotłowni, a także drzwi do pomieszczenia w piwnicy o nr 06 i do pomieszczenia w piwnicy o wysokości 190 cm - skucie węgarków w otworach okiennych; - demontaż urządzeń i wyposażenia sanitarnego oraz urządzeń grzewczych; - rozebranie otwartych biegów klatki schodowej; - zlikwidowanie biegu schodowego do poradni dla dzieci zdrowych; - wyburzenie istniejącego garażu - łącznie z fundamentami; - skucie istniejących okładzin ścian z płytek ceramicznych w pomieszczeniach piwnicy; - skucie zużytych okładzin ścian z płytek ceramicznych na parterze i piętrze; - przesunięcie istniejącego kanału nawiewnego z kotłowni; - wyburzenie istniejącej dobudówki do elewacji południowej, obecnie stanowi ona wejście do pomieszczeń pielęgniarek środowiskowych; - usunięcie warstw lastrika na zachowanych klatkach schodowych; Prace remontowo - budowlane - w miejscu zlikwidowanego biegu schodowego do poradni dzieci zdrowych należy wykonać nową płytę stropową i nowe warstwy posadzkowe - zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych według rzutów budowlanych; - wykonanie nowych ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych według rzutów budowlanych; - wykonanie ławy fundamentowej pod ścianę nośną podpierającą płytę stropową; - wymurowanie ściany nośnej z bloków typu Silka 24 cm pod płytę stropową w miejscu usuniętej klatki schodowej; - wykonanie nowych ciągów wentylacyjnych z keramzytobetonowych pustaków kominowych PK wg rzutów budowlanych; - montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, dodatkowo okna do rejestracji i do punktu wydawania wyników będą zabezpieczone roletami antywłamaniowymi; - wykonanie ocieplenia budynku styropianem o grubości 8 cm na cokole i 14 cm na ścianach powyżej cokołu; - wykonać nowe opierzenia z blachy ocynkowanej; - wykonanie nowych wypraw tynkarskich elewacyjnych - wykonanie nowych warstw pokrycia dachu, łącznie z ociepleniem stropodachu styropianem oklejonym dwustronnie papą asfaltową podkładową gr. 20 cm - wykonanie płyty stropowej w miejscu powstałego otworu po zlikwidowanej klatce schodowej; - wykonanie nowych warstw posadzkowych na wszystkich poziomach; - wykonanie zabezpieczeń p. poż. poszczególnych elementów budynku - wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych o nachyleniu nie większym niż 5%; W związku z projektowaną dobudówką należy wykonać następujące prace budowlane: - wykonanie wykopów pod projektowaną dobudówkę; - wykonanie żelbetowych ław fundamentowych o wymiarach 30x70cm pod ściany dobudówki grubości 24 cm. Od strony północnej projektuje się ławę fundamentową schodkowo w celu wyrównania poziomu ław do istniejących już ław piwnicy; - wykonanie konstrukcji nośnej dobudówki i szybu windowego; - wymurowanie ścian zewnętrznych z bloków typu Silka 24cm ocieplonych styropianem 14 cm; - obmurowanie pilastrów cegłą klinkierową elewacyjną; - wykonanie posadzki na gruncie na parterze; - wykonanie stropu i stropodachu; - wykonanie monolitycznej konstrukcji biegów schodowych; - montaż stolarki okiennej i drzwiowej (stolarka drzwiowa zewnętrzna aluminiowa, drzwi p. poż również aluminiowe, pozostała stolarka z PCV); - wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych - wykonanie okładziny biegów schodowych z płyt kamiennych - wykonanie nowych warstw posadzkowych; Instalacje elektryczne - Wlz od ZK 1 do TG, - rozdzielnicę główną TG, - rozdzielnice piętrowe T0, T1, T2, T3, T4, - instalację oświetlenia podstawowego, - instalację oświetlenia awaryjnego, - instalację gniazd wtyczkowych ogólnych, - instalację zasilającą odbiorniki technologiczne, - instalację odgromową Instalacje wentylacji Instalacje wodno-kanalizacyjne Termin realizacji inwestycji: do 31 stycznia 2010 roku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1602313.07 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe Stanisław Hadrzyński, ul. Twardowska 2, 63-220 Kotlin, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1602313.07
  • Oferta z najniższą ceną: 1602313.07 oferta z najwyższą ceną: 1976758.48
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.