eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabia Wola › Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni gruntowej na terenie Gminy Żabia Wola.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-07

Żabia Wola: Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni gruntowej na terenie Gminy Żabia Wola.
Numer ogłoszenia: 75125 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37843 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Żabia Wola, ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, tel. 046 8578199, faks 046 8578181.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni gruntowej na terenie Gminy Żabia Wola..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Opis przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ A dla dróg gruntowych na terenie miejscowości: Musuły, Wycinki Osowskie, Zalesie, Władysławów, Siestrzeń, Przeszkoda, Żabia Wola, Huta Żabiowolska, Jastrzębik, Żelechów, Kaleń, Kaleń Tow., Ojrzanów, Ojrzanów Tow., Zaręby, Lisówek, Pieńki Zarębskie CZĘŚĆ B dla dróg gruntowych na terenie miejscowości: Osowiec, Józefina, Bieniewiec, Grzymek, Stara Bukówka, Nowa Bukówka, Słubica A, Słubica B, Słubica D, Słubica Wieś, Oddział, Rumianka, Grzmiąca, Ciepłe A, Ciepłe Pierwsze, Pieńki Słubickie, Bolesławek, Skuły, Bartoszówka, Grzegorzewice, Piotrkowice, Lasek, Petrykozy, Redlanka JEDEN WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ OFERTĘ NA 1 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA 1) Opis przedmiotu zamówienia. A. Wypełnienie wybojów w nawierzchni: Gruzem betonowym kruszonym w ilości 780 m3 polegające na uzupełnieniu ubytków gruzem betonowym skruszonym. Jednostką obmiarową jest 1 m3 Cena jednostki obmiarowej obejmuje następujący zakres prac: - zakup przez Wykonawcę we własnym zakresie gruzu przeznaczonego do uzupełniania ubytków w drogach: gruz betonowego o frakcji 0-63 mm bez zanieczyszczeń obcych (drut, metal, szkło, śmieci, gazobeton), - dowóz zakupionego gruzu na remontowane odcinki dróg na terenie Gminy Żabia Wola - rozładunek gruzu na drogę, - w miejscach wyznaczonych wyrównanie mechaniczne ręczne i zagęszczenie kruszywem drogowym, gruzem kruszonym . Dopuszcza się tylko gruz betonowy z odsiewu kruszarki. Ilość wbudowanego materiału uzależniona od bieżących potrzeb. Wykonawca przedłoży dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie zgodnie z Ustawą o Wyrobach Budowlanych na wbudowany materiał Mieszanką kruszywa łamanego 4-31,5 mm kl. II w ilości 170 m3 oraz mieszanką kruszywa naturalnego kl. I w ilości 500 m3 polegające na uzupełnieniu ubytków tłuczniem kamiennym. Jednostką obmiarową jest 1 m3 . Cena jednostki obmiarowej obejmuje następujący zakres prac: - zakup przez Wykonawcę we własnym zakresie tłucznia kamiennego o frakcji 4-31,5 mm, - dowóz zakupionego kruszywa na remontowane odcinki dróg na terenie Gminy Żabia Wola, rozładunek tłucznia na drogę, - w miejscach wyznaczonych wyrównanie mechanicznie i ręcznie oraz zagęszczenie kruszywem o mniejszej frakcji. Dopuszcza się Kamień łamany bez domieszki gliny. Ilość wbudowanego materiału uzależniona od bieżących potrzeb. Wykonawca przedłoży atesty/certyfikaty na wbudowany materiał. Do każdej partii materiału należy dołączyć deklarację zgodności wg. PN-EN 13043:2004. B. Profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej Jednostką obmiarową jest 1 km zakres to 22 km o szerokości zmiennej od 3 m - 7 m. Cena jednostki obmiarowej obejmuje następujący zakres prac: Wyrównania wybojów, kolein i zapewnienia lepszego odwodnienia dróg na całej szerokości drogi uzyskując profil poprzeczny ze spadkiem dwustronnym dla odprowadzenia wód deszczowych. Zaleca się profilowanie dróg przy pomocy równiarek. Profilowanie należy wykonać po średnim deszczu, gdy grunt jest nawilgocony, co ułatwia ścięcie gruntu na wygórowaniach, jak i jego zagęszczenie. W czasie profilowania równiarka powinna: - wyrównać wyboje ziemią otrzymaną przez ścięcie wygórowań, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów, - odtworzyć profil pierwotny przez ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein. - uporządkować i wyrównać pobocze mechanicznie i ręcznie Powstający w wyniku równania wałek od strony krawędzi należy zlikwidować, aby na drodze nie gromadziła się woda. Drogi w terenie uzbrojonym należy remontować zachowując ostrożność przy istniejących urządzeniach: wodociągowych, gazowych i telefonicznych (zasuwy hydranty). Przed przystąpieniem do robót wykonawca powinien powiadomić właściciela sieci o zamiarze prowadzenia robót. W przypadku konieczności podniesienia zasuw wykonawca winien je podnieść w porozumieniu z właścicielem urządzenia infrastruktury technicznej. Profilowaną drogę należy zagęścić. C. Oczyszczenie rowów - 10 km Jednostką obmiarową jest 1 km. Zakres robót obejmuje wycięcie zakrzaczeń i usuniecie karp oraz oczyszczenie rowów z namułu z ich pogłębieniem, wyprofilowanie skarp, przeciwskarp i dna rowów, załadunek urobku i wywóz w zakresie wykonawcy. Koszt jednostkowy pozycji w kosztorysie ofertowym obejmuje wszystkie czynności niezbędne do wykonania robót łącznie z załadunkiem i wywozem urobku, zakrzaczeń, karp. D. Przepusty Przepust- 50 szt. - służy do przeprowadzania wody małych cieków wodnych pod nasypami drogowymi 1. Rury przed ich bezpośrednim użyciem do montażu lub układania należy wewnątrz i na stykach starannie oczyścić; rur pękniętych lub w inny sposób uszkodzonych nie wolno używać. 2. Wykonanie koparką przekopu w istniejącym ciągu drogi z odłożeniem urobku do dalszego zasypania przepustów i wyplantowanie naddatku nad ciągiem rur 3. Rury należy układać w wykopie bezpośrednio na przygotowanym gruncie rodzimym z jednostronnym spadkiem zgodnym ze spadkiem terenu. 4. Ułożone rury należy za spoinować i przykryć zgromadzonym gruntem rodzimym i warstwami kruszywa drogowego. Grubość nadkładu nad ułożonymi rurami min. 40 cm Cena 1 szt. przepustu obejmuje : - prace pomiarowe i oznakowanie robót, - usunięcie uszkodzonych istniejących przepustów ich wywóz - materiały dostarczenie materiałów na miejsce wbudowania, - ułożenie rur w wykonanym wykopie - zasypanie rur gruntem rodzimym i rozścielenie pospółki 0-63mm warstwami zagęszczeniem powierzchni nad przepustem - uporządkowanie terenu robót - przywrócenie do stanu pierwotnego terenu drogi i gruntów przyległych 1. Przed przystąpieniem do robót na drogach w danej wsi Wykonawca powiadomi sołtysa danej wsi i zamawiającego o terminie prowadzonych prac. Sołtys danej wsi zobowiązany jest do kontrolowania ilości wbudowanego materiału. 2. Wykonawca w ciągu 5 dni od dnia wykonania prac polegających na równaniu dróg zobowiązany jest do zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu w celu odbioru. Zamawiający ma obowiązek odbioru prac w ciągu 3 dni. 3. Roboty będą prowadzone w terenie uzbrojonym, więc Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót. Należy wyegzekwować od właścicieli sieci oznaczenie wszystkich urządzeń znajdujących się w zasięgu remontowanej nawierzchni. Wykonawca zobowiązany jest do regulacji odkrytych urządzeń do poziomu wykonywanej nawierzchni w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest do odnalezienia wszystkich zasuw i podniesienia ich w uzgodnieniu z właścicielem. 4. Do zgłoszenia odbioru należy złożyć dokumenty potwierdzające wyrównanie drogi i ilość wbudowanego materiału potwierdzoną przez sołtysa danej wsi. 5. Zamawiający dopuszcza zamianę ilości wykorzystanego materiału będącego w przedmiocie zamówienia. Materiał zostanie rozliczony wg cen jednostkowych. Wartość zamówienia nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. 6. Do dokumentów odbiorowych należy dołączyć protokół odbioru podpisany przez właścicieli urządzeń infrastruktury (elektrycznej, gazowej, telekomunikacyjnej, wodociągowej) 7. Jeżeli podczas odbioru lub kontroli przez Zamawiającego w gruzie zostaną odkryte jakiekolwiek elementy drutu, metalu, szkła, śmieci, gazobetonu, to za te partie materiału zastosowane w drodze Zamawiający nie zapłaci Wykonawcy. 8. Wykonawca musi wziąć pod uwagę wykonanie niektórych prac ręcznie, w celu zapewnienia ich estetycznego wyglądu 9. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania i nieuszkodzenia oznaczeń geodezyjnych. W przypadku ich naruszenia Wykonawca na swój koszt odtworzy znaki geodezyjne. 10. Przy prowadzeniu robót drogowych należy przestrzegać warunków BHP. 11. Roboty nieuwzględnione w tabeli kosztowej, a zapisane w przedmiocie zamówienia wykonawca musi uwzględnić w ofercie. 1) Roboty należy wykonać zgodnie wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, oraz poleceniami zamawiającego. 2) Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone jeżeli odbiór nastąpi bez usterek 3) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią, jakość. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa, jakości) i dołączy je do zgłoszenia robót 4) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom normowym oraz o innych parametrach niż określone SIWZ. 5) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu robót zorganizowanym we własnym zakresie, materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą, jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Zamawiającego. 6) Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów. 7) Wykonawca może powierzyć wykonywanie robot budowlanych podwykonawcom. 5. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się jako iloczyn wykonanych jednostek rzeczowych i stawek oferowanych. 2. Cena jednostkowa zawiera: cenę materiału i sprzętu i realizacji zamówienia. 3. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę przez cały okres trwania umowy. 4. Szczegółowe zasady rozliczania za wykonanie przedmiotu zamówienia określone zostaną w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą. 2) Warunki płatności: 1) Postawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) będzie tabela kosztowa opracowana metodą uproszczoną na podstawie, wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej Specyfikacji, oraz wniosków wynikłych po dokonanej wizji lokalnej w miejscu wykonywania robot.. 2) Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane będą odebrane bez usterek, przedmiot zamówienia będzie spełniał warunki wynikające z jego przeznaczenia. 3) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 6. Wymagania stawiane wykonawcy 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodny z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 4) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia kolejności robót oraz ilości materiału uzgadniane będą każdorazowo przez przedstawiciela Zamawiającego 5) Inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 7. Wymagania dotyczące gwarancji. 1) Wykonawca obejmuje gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. 2) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od zgłoszenia 3) Okres gwarancji udzielany przez podwykonawców musi odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANSEL Roboty Związane z Modernizacją i Utrzymaniem Dróg, Karwowo 8, 96-503 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169518,60

  • Oferta z najniższą ceną: 169518,60 / Oferta z najwyższą ceną: 169518,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.