eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno Zdrój › Wykonanie szybu dźwigowego i montaż urządzeń dźwigowych w ramach komplek-sowych robót budowlano-remontowych budynku uzdrowiskowego z przeznacze-niem na szpital kardiologiczny zlokalizowany w Jedlinie Zdroju.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-11

Szczawno Zdrój: Wykonanie szybu dźwigowego i montaż urządzeń dźwigowych w ramach komplek-sowych robót budowlano-remontowych budynku uzdrowiskowego z przeznacze-niem na szpital kardiologiczny zlokalizowany w Jedlinie Zdroju.
Numer ogłoszenia: 75113 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., ul. Ratuszowa 1, 58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8493201, fax 074 8436764.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.szczawno-jedlina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie szybu dźwigowego i montaż urządzeń dźwigowych w ramach komplek-sowych robót budowlano-remontowych budynku uzdrowiskowego z przeznacze-niem na szpital kardiologiczny zlokalizowany w Jedlinie Zdroju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Skrócony opis zadania. 1. Założenia programowe: - norma - EN 81.1; - ilość przystanków - 3; - wysokość podnoszenia - 6,30 m; - podszybie - 1500 mm; - nadszybie - 3600 mm; - udźwig - 1600 kg; - pojemność - 21 osób; - dźwig szpitalny elektryczny z napędem regulowanym (falownik); - prędkość jazdy - 0,63 m/s; - maszynownia górna nad szybem; - zasilanie trójfazowe 400 V - oświetlenie 230 V - 50 Hz; - napęd - silnik 1-no biegowy VVVF, 11,8 kW, 180 włączeń na godzinę; - prowadnice kabiny T 127/3 x 89 x 16 mm; - prowadnice przeciwwagi T 82 x 68 x 9 mm; - przeciwwaga kompletna z kołem i obciążeniem; - liny nośne szt. 6 x Ø 12 mm; - sterowanie zbiorcze dół; - tablica sterowa - mikroprocesorowa INTERLIFT; - przyciski w kabinie - do wyboru pięter + otwieranie drzwi + alarm + interkom + zamknięcie drzwi + wentylator; - sygnalizacja w kabinie - wyświetlacz pozycji kabiny + strzałki kierunkowe + wezwanie + przeciążenie; - oznaczenia przystanków - 0, 1, 2; - oświetlenie sufitowe pośrednie; - kaseta na piętrach - przycisk wezwań, wyświetlacz pozycji kabiny i strzałki kierunku jazdy; - kabina w kształcie trapezu - wg projektu z jednym wejściem. Część przednia prze-szklona wykonana z jednego elementu, pozostałe stal nierdzewna SATYNA; - drzwi kabinowe automatyczne teleskopowe 2-panelowe przeszklone w ramach ze stali nierdzewnej SATYNA o wymiarach 1100 x 2000h mm; - kabina wyposażona w oświetlenie awaryjne, wentylator i kurtynę optyczną; - drzwi przystankowe 3 szt. 2-panelowe przeszklone w ramą ze stali nierdzewnej SATYNA o wymiarach 1100 x 2000 mm. 2. Usytuowanie. Projektowany dźwig szpitalny usytuowany jest w strefie wejściowej, przy ścianie frontowej. Dźwig jest oddylatowany od zasadniczej konstrukcji budynku. Maszynownia dźwigu usytuowana jest w kondygnacji poddasza bezpośrednio przy szybie. W pomieszczeniu maszynowni zlokalizowany będzie silnik i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego funkcjonowania dźwigu. 3. Roboty budowlane. 3.1. Roboty ziemne. Roboty ziemne występować będą w obrębie kubatury istniejącej budynku przy wykonywaniu płyty fundamentowej szybu dźwigu oraz fundamentów wiatrołapu. Prace te wykonywać ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności pod nadzorem osób uprawnionych do kierowania budową. Posadowienie płyty fundamentowej szybu poniżej istniejącego fundamentu ściany zewnętrznej budynku, wymaga jego podbicia chudym betonem klasy C8/10. 3.2. Fundament. Fundament projektowany jest w formie żelbetowej płyty grubości 40,0 cm wykonanej z betonu klasy C16/20 zbrojonego stalą A-III (34GS) dla prętów głównych, oraz stalą A-0 (St0) dla prętów rozdzielczych. Fundament posadowić na 10.0 cm warstwie chudego betonu na foli PE 0,2 mm. 3.3. Ściany. Ściany fundamentowe zaprojektowano jako ściany żelbetowe o grubości 25,0 i 30,0 cm wyko-nane z betonu klasy C16/20 zbrojonego stalą A-III (34GS) dla prętów głównych, oraz stalą A-0 (St0) dla prętów rozdzielczych. Ściany szybu projektowane są z cegły pełnej kl150 na zaprawie cementowo-wapiennej marki M12 o grubości 25,0 cm i 30,0 cm. 3.4. Nadproża. W szybie dźwigu projektowane są nadproża z prefabrykowanych belek żelbetowych L19. 3.5. Wieńce i trzpienie. Wieńce żelbetowe o wymiarach 25 x 25 cm wykonane z betonu klasy C16/20 zbrojonego stalą A-III (34GS) dla prętów głównych, oraz stalą A-0 (St0) dla strzemion. Trzpienie żelbetowe T1 i T2 zaprojektowano z betonu klasy C16/20 zbrojonego stalą A-III (34GS) dla prętów głównych, oraz stalą A-0 (St0) dla strzemion. 3.5. Stropodach. Nad nadszybiem i maszynownią projektowany jest stropodach pełny na bazie żelbetowej płyty PŻ1 o grubości 12,0 cm. Płytę należy wykonać z betonu klasy C16/20 zbrojonego stalą A-III (34GS). 3.6. Izolacje. Izolacje termiczne projektuje się w posadzce stykającej się z gruntem, w poziomie stropodachu oraz w ścianach zewnętrznych szybu. Ściany zewnętrzne ociepla się metodą lekką mokrą z zastosowaniem 12.0 cm warstwy styropianu. Ścianę fundamentową podszybia dociepla się również styropianem 10.0 cm. Jako izolację przeciwwilgociową w poziomach pokrycia obiektu zastosowano folię PCV oraz 2x papę termozgrzewalną w poziomie fundamentów projektuje się zastosowanie technologii zabezpieczenia obiektu przed wilgocią preparatami nie zawierającymi materiałów bitumicznych np Schomburg lub Deitermann. Jako warstwę zewnętrzną izolacyjną i jednocześnie zabezpieczającą mechanicznie powłokę izolacji jest warstwa tefondu. 3.7. Tynki. Tynki zewnętrzne cienkopowłokowe (Dryvit) według kolorystyki elewacji przedstawionej na planszy kolorystycznej. Tynki wewnętrzne wszystkich wewnętrzne ściany szybu wykonać jako cementowo-wapienne kat. III. 3.8. Sufity. W pomieszczeniach nadszybia i pomieszczenia maszynowni projektuje się pozostawić jako betonowe malowane farbami emulsyjnymi. 3.9. Malowanie. Ściany malować farbami emulsyjnymi w kolorach jasnych. 3.10. Drzwi. W projekcie zastosowano drzwi automatyczne gilotynowe. 3.11. Przeszklenie panoramiczne. Dostawa systemowa dźwigu (kolorystyka szkła - zielona). 3.12. Rynny i rury spustowe. Zastosować elementy z PCV w kolorze brązowym. 3.13. Obróbki blacharskie. Wykonać z blachy cynkowej lub stalowej ocynkowanej gr. 0,7 mm. 3.14. Wentylacja. Pomieszczenia szybu i maszynowni wentylowane są poprzez projektowane przewody wentylacji grawitacyjnej. 3.15. Dylatacja. Szyb windy należy oddylatować od istniejącego budynku, do którego jest domurowany. Dylatację należy wykonać ze styropianu gr. 2 cm. Wieńce przechodzące z budynku istniejącego do ścian szybu należy zdylatować zgodnie ze szczegółem pokazanym na rysunku nr 5. Dylatację wieńców wykonać w poziomie stropu nad parterem, nad I piętrem oraz w poziomie płyty żelbetowej PŻ1. Dla poszczególnych elementów urządzeń dźwigowych oraz materiałów budowlanych Wykonawca przedstawia certyfikaty, aprobaty techniczne, próby i dopuszczenia do eksploatacji zgodne z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i normami jako element składowy do protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.21.51.40 - Obiekty szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) można złożyć: 1) w całości w formie pieniężnej nie później niż przed terminem otwarcia ofert (decyduje data zaksięgowania kwoty wadium na koncie Zamawiającego), 2) w innej formie przewidzianej przez Prawo zamówień publicznych w pełnej kwocie nie później niż w terminie otwarcia ofert (załącznik do dokumentacji ofertowej)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 2.1 wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2.2 wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; 2.3 wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2.4 wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podsta-wie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na po-prawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wszystkich robót budowlanych wykonywanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, o identycznym lub podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi jakość wykonanych robót. 4) wykaz osób dozoru technicznego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i praktykę zawodową oraz wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniami o przynależności do izby zawodowej - zaświadczenie ważne na dzień składania ofert). 5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 i art. 24 Prawa zamówień publicznych. 6) Dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu, certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami dla każdego oferowanego produktu. 7) Kserokopie wszystkich umów i polis ubezpieczeniowych związanych z ustawowym działaniem i funkcjonowaniem wykonawcy (ubezpieczenie podmiotowe). B. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A1-A7 dla każdego partnera z osobna. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem /za zgodność z oryginałem/. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.szczawno-jedlina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., ul. Ratuszowa 1, 58-310 Szczawno Zdrój..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., ul. Ratuszowa 1, 58-310 Szczawno Zdrój, sekretatiat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.