eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Remont i modernizacja osady leśnej Ruda

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-11

Brodnica: Remont i modernizacja osady leśnej Ruda
Numer ogłoszenia: 75112 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Brodnica, ul. Sądowa 16, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4943900, 604753840, fax 056 4943923.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: brodnica.torun.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja osady leśnej Ruda.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i modernizacji osady leśnej Ruda w zakresie robót remontowych ogólnobudowlanych i instalacyjnych obejmujących: - w budynku mieszkalnym (1) wymianę konstrukcji dachu oraz jego pokrycia na dachówkę ceramiczną na pełnym deskowaniu wraz z urządzeniami odprowadzenia wody, (2) wykonanie izolacji termicznej stropodachu, (3) wymianę wszystkich stropów drewnianych belkowych parteru i piętra, (4) wykonanie nowych otworów drzwiowych i zamurowanie starych oraz całkowitą przebudowę ścian wewnętrznych działowych, (5) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz wewnętrznej, (6) wymianę całkowitą schodów wewnętrznych z odtworzeniem stanu istniejącego, (7) wykonanie wykończeń wewnętrznych sufitów, ścian i podłóg, (8) wykonanie wykończeń zewnętrznych ścian, (9) wymianę instalacji elektrycznej, CO, wewnętrznej wod.-kan. oraz przydomowej oczyszczalni ścieków, (10) wykonanie dojść i dojazdów z kostki brukowej, - w budynku gospodarczym nr 1 (1) wymianę pokrycia dachu na blachodachówkę na łatach wraz z urządzeniami odprowadzenia wody, (2) wybijanie nowych otworów drzwiowych i zamurowanie istniejących oraz wyburzenie fragmentów ściany konstrukcyjnej pomiędzy pomieszczeniami, (3) wymianę całkowitą schodów wewnętrznych z odtworzeniem stanu istniejącego, (4) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz wewnętrznej, (5) wykonanie wykończeń wewnętrznych ścian i podłóg betonowych, (6) wykonanie dojść i dojazdów z kostki brukowej, - w budynku gospodarczym drewnianym (1) wykonanie obiektu o konstrukcji drewnianej z dachem niskim (pokrycie blachodachówką na łatach), bez podpiwniczenia, posadowionego na podlewce z betonu B10, - w budynku gospodarczym nr 3 (1) rozbiórkę obiektu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna i dokumentacja projektowa, stanowiące załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 3. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia a) uniemożliwienie niepowołanego wstępu w okresie wymaganym przez technologię wykonania i względy bezpieczeństwa osób trzecich, b) roczna rękojmia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięćtysięcyzłotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22. i 24. ustawy); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunku a) 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22. i 24. ustawy (ujęte np. na formularzu ofertowym. stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ); 3) aktualne zaświadczenie właściwego terenowo naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunku b) 1) wykaz min. pięciu robót budowlanych z zakresu budowy lub remontów budynków wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) i wartości minimum 100 tys. zł, na druku wg załącznika do SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie (np. referencje); 2) wykaz wg załącznika do SIWZ niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (jakimi dysponuje) wykonawca wraz z udokumentowaniem posiadania (dysponowania), w tym co najmniej: a. żuraw do montowania belek stropowych (1 szt.), b. betoniarka (2 szt.), c. rusztowanie elewacyjne przestrzenne (pow. ustawienia min. 20 mb, wys. min. 10 mb); (w przypadku umieszczenia narzędzi i urządzeń równoważnych lecz o innych nazwach należy wskazać, którym ww. funkcjonalnie odpowiadają); 3) wykaz min. 10. osób (podmiotów), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z potwierdzeniem ich stosunku prawnego z wykonawcą (wg stanu na dzień otwarcia ofert), informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (wraz z potwierdzeniem), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (na formularzu wg załącznika do SIWZ), w tym co najmniej: a. 1. osoba z uprawnieniami budownictwa ogólnego (sprawująca funkcję kierownika robót), b. 1. osoba z uprawnieniami branży wodno-kanalizacyjnej, c. 1. osoba z uprawnieniami branży elektrycznej, d. 1. osoba z uprawnieniami branży centralnego ogrzewania, e. 1. osoba przeszkolona do ustawiania rusztowań, f. 1. osoba z kwalifikacjami obsługi betoniarek, g. 1. osoba z kwalifikacjami cieśli, h. 2. osoby z kwalifikacjami tynkarza, i. 1. osoba z uprawnieniami kierowania pojazdami silnikowymi min. kat. B; (dopuszczalne jest sumowanie kilku posiadanych uprawnień w ramach kompetencji jednej osoby); 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym co najmniej: a. uprawnienia budownictwa ogólnego i przynależności do branżowej izby inżynierów, zgodnie z art. 12. ust. 2. ustawy z 1994-07-07 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zm.) - osoby wymienione w wykazie wg pkt 5.1.b.3.a. SIWZ, b. uprawnienia branży wodno-kanalizacyjnej i przynależności do branżowej izby inżynierów, zgodnie z art. 12. ust. 2. ustawy z 1994-07-07 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zm.) - osoby wymienione w wykazie wg pkt 5.1.b.3.b. SIWZ, c. uprawnienia branży elektrycznej i przynależności do branżowej izby inżynierów, zgodnie z art. 12. ust. 2. ustawy z 1994-07-07 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zm.) - osoby wymienione w wykazie wg pkt 5.1.b.3.c. SIWZ, d. uprawnienia branży centralnego ogrzewania i przynależności do branżowej izby inżynierów, zgodnie z art. 12. ust. 2. ustawy z 1994-07-07 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zm.) - osoby wymienione w wykazie wg pkt 5.1.b.3.d. SIWZ, e. uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi, zgodnie z art. 88. ust. 1. i 2. ustawy 1997-06-20 Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. 2005 r. nr 108 poz. 908 ze zm.); (dopuszczalne jest sumowanie kilku posiadanych uprawnień w ramach kompetencji jednej osoby); wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunku c) 1) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: brodnica.torun.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Brodnica ul. Sądowa 16, 87-300 Brodnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Brodnica ul. Sądowa 16, 87-300 Brodnica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 02.06.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.