eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stanisławów › "ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY STANISŁAWÓW ORAZ Z TERENU JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY STANISŁAWÓW , URZĘDU GMINY I PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W STANISŁAWOWIE - ZADANIE NR 1 (pięć pozycji)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-13

Ogłoszenie nr 7510 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.

Stanisławów: "ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY STANISŁAWÓW ORAZ Z TERENU JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY STANISŁAWÓW , URZĘDU GMINY I PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W STANISŁAWOWIE - ZADANIE NR 1 (pięć pozycji)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 363752 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stanisławów, krajowy numer identyfikacyjny 71158243400000, ul. Rynek  32, 05304   Stanisławów, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 257 575 090, faks 257 575 857, e-mail ewa.dluska@stanislawow.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.stanislawow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY STANISŁAWÓW ORAZ Z TERENU JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY STANISŁAWÓW , URZĘDU GMINY I PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W STANISŁAWOWIE - ZADANIE NR 1 (pięć pozycji)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RIiOŚ.271.12.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa pn : ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY STANISŁAWÓW ORAZ Z TERENU JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY STANISŁAWÓW , URZĘDU GMINY I PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W STANISŁAWOWIE - ZADANIE NR 1 "(pięć pozycji ) , polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu całej masy odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości indywidualnych , od każdego gospodarstwa domowego, jednostek organizacyjnych urzędu gminy, punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych , gromadzonych selektywnie i nieselektywnie , niezależnie od warunków atmosferycznych , transportu, unieszkodliwiania odpadów , w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.). 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje : ZADANIE NR 1 ( pięć pozycji) - Pozycja 1. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Mieszkańców Gminy Stanisławów. - Pozycja 2. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w m. Retków. - Pozycja 3. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminnego Ośrodka Kultury w Stanisławowie. - Pozycja 4. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Urzędu Gminy w Stanisławowie. - Pozycja 5. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stanisławowie. 3.3.Zamawiający informuje , że w ZADANIU NR 1 jest pięć pozycji. Oferent ma obowiązek złożyć ofertę na wszystkie pozycje w ZADANIU . 3.4.Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu Zamówienia (wraz z załącznikami ) stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ - dla ZADANIA NR 1 . 3.5.Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym dla ZADANIA NR 1 - załącznik nr 9. 3.6.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest w terminie do 3 dni roboczych licząc od daty zawarcia Umowy przedstawić Zamawiającemu Harmonogram odbioru odpadów na rok 2017 (do dnia 30 grudnia 2016 r.) zgodny z ofertą i jej załącznikami celem zatwierdzenia dla ZADANIA NR 1. 3.7 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu Harmonogram odbioru odpadów na rok 2018 i sześć miesięcy roku 2019 zgodnie z postanowieniami wzoru umowy dla ZADANIA NR 1 - załącznik nr 9 załącznik do SIWZ. 3.8.Dla ZADANIA NR 1 Harmonogram odbioru odpadów na rok 2017 po zatwierdzeniu przez Zamawiającego stanowi Załącznik nr 2 do Umowy. 3.9.Dla ZADANIA NR 1 wybrany Wykonawca do 09 stycznia 2017 r. wyposaży każdą posesję oraz obiekt Gminnego Ośrodka Kultury, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i Urzędu Gminy w komplet worków na odpady zbierane selektywnie, a w okresie pierwszego kwartału 2017 r. dokona rozeznania w celu potrzeb na udostępnienie pojemników na odpady zmieszane i dostarczy je potrzebującym Mieszkańcom oraz Wskazanemu Pracownikowi Gminnego Ośrodka Kultury Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i Urzędu Gminy na zasadach przedstawionych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia i wzorach umów. Ponadto Wykonawca wyposaży Punkt Selektywnej Zbiórki Opadów Komunalnych w m. Retków w kontenery i pojemniki wyznaczone do zbierania odpadów komunalnych do 02 stycznia 2017 r. 3.11.Przedmiot zamówienia finansowany jest z budżetu Gminy Stanisławów. 3.12.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia tylko dla dla ZADANIA NR 1 . Powyższe wymagania dotyczące zatrudnienia zostały określone w SIWZ i Wzorze Umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b)uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c)rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90513100-7, 90514000-3, 90512000-9, 90511200-4, 90000000-7, 90511100-3, 90533000-2, 34928480-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT694444.44
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: nie dotyczy
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EKO-SAM BIS Sp.z o.o. ,  eko-sam@wp.pl,  05-306 Jakubów ul. Dobra 12,  05-306,  Jakubów,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 749412,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 749412,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 899080,50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.