eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › OCHRONA OBIEKTÓW ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W SZCZECINIE (w podziale na części)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-08

Szczecin: OCHRONA OBIEKTÓW ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W SZCZECINIE (w podziale na części)
Numer ogłoszenia: 7510 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 495690 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA OBIEKTÓW ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W SZCZECINIE (w podziale na części).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie - w podziale na części, tj.: CZĘŚĆ I: Ochrona Cmentarza Centralnego w Szczecinie CZĘŚĆ II: Ochrona Cmentarza Zachodniego przy ul. Bronowickiej w Szczecinie CZĘŚĆ III: Ochrona terenu parku miejskiego Różanka w Szczecinie CZĘŚĆ IV: Ochrona kąpielisk miejskich w Szczecinie CZĘŚĆ V: Ochrona Teatru Letniego i rzeźby Ptaki w Szczecinie CZĘŚĆ VI: Ochrona bazy składowiska odpadów komunalnych w Sierakowie CZĘŚĆ VII: Ochrona składowiska odpadów komunalnych w Sierakowie CZĘŚĆ VIII: Ochrona składowiska odpadów komunalnych w Szczecinie - Kluczu CPV 79710000-4 Usługi ochroniarskie 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: - CZĘŚĆ I - ochrona Cmentarza Centralnego w Szczecinie: 1) ochronę mienia na Cmentarzu Centralnym, administrowanym przez Zamawiającego przed kradzieżą i dewastacją oraz ochronę osób przebywających na Cmentarzu Centralnym przed napadami, 2) kontrolę podmiotów gospodarczych świadczących usługi na terenie Cmentarza Centralnego poprzez: a) sprawdzanie wydawanych przez Zamawiającego zezwoleń na wykonywane usługi, b) kontrolę wwożonych i wywożonych elementów nagrobków, c) sprawdzanie zgodności miejsc wykonywanych usług z miejscami określonymi w treści zezwoleń wydanych przez Zamawiającego, 3) kontrolę ruchu wszystkich pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z terenu Cmentarza Centralnego wg wydanych przepustek na wjazd, 4) zapobieganie aktom wandalizmu oraz eliminowanie kradzieży nagrobków i roślin, 5) egzekwowanie przestrzegania obowiązujących przepisów porządkowych, 6) kontrolę wwozu i wywozu odpadów, 7) monitoring pomieszczeń biurowych administracji Cmentarza Centralnego i siedziby Zamawiającego, 8) patrolowanie terenu: a) od godz. 6.00 do godz. 21.00 - 1 patrol 2-osobowy, tj.: od 01.04.2014 r. - 05.11.2014 r. - stały patrol rowerowy, w pozostałym okresie realizacji zadania - partol pieszy), b) od godz. 7.00 do godz. 18.00 - 3 patrole 2-osobowe, tj.: od 01.04.2014 r. - 05.11.2014 r. - patrole rowerowe, w pozostałym okresie realizacji zadania - partole piesze), c) całodobowo - 1 patrol 2-osobowy, zmotoryzowany, 9) obsługę Bramy Głównej Cmentarza Centralnego: a) od godz. 6.00 do godz. 22.00 - jednoosobowa obsługa od poniedziałku do piątku oraz w dniu Wszystkich Świętych, b) od godz. 7.00 do godz. 18.00 - jednoosobowa obsługa w soboty, 10) wyposażenie patroli w systemy kontroli wartowników oparte na technologii GPS, z możliwością weryfikacji wykonanych tras w czasie przeszłym i teraźniejszym, w tym: a) pozycjonowanie patroli w czasie rzeczywistym oraz archiwalne odwzorowanie przebiegu tras patroli (w tym postojów, zatrzymań, prędkości, pobytu w zdefiniowanych miejscach, przejazdu trasą), b) tworzenie dowolnych raportów patroli np. dziennych, miesięcznych, weekendowych, zatrzymań, postojów, pobytów w zdefiniowanych obszarach, przejazdów alejami, c) zaplanowanie przebiegu tras wraz z możliwością ich późniejszej weryfikacji, d) nieodpłatne udostępnianie w formie elektronicznej - na każde żądanie Zamawiającego - dziennych raportów tras wykonanych przez patrole, 11) zapewnienie mobilnych zestawów telewizji przemysłowej, czyli: a) 5 mobilnych kamer obejmujących zabezpieczenie wskazanych przez Zamawiającego miejsc na cmentarzu i 1 kamerę stałą do zamontowania na maszcie wskazanym przez Zamawiającego. Parametry: - kamera IP, - zmienna ogniskowa - 3,6-9 mm obiektyw, - dzień/noc, - zewnętrzny doświetlacz podczerwieni IR - zasięg min 30 m (kąt min. 90 stopni), - rozdzielczość pozwalająca czytelnie rejestrować obraz w dzień i w nocy, - możliwość zaprogramowania stref alarmowych z wysyłaniem alarmu w czasie realnym do stacji Monitoringu Operatora Kamer, - bufor pamięci z kamery minimum 14 dni, - obudowa zewnętrzna IP66 z autonomicznym mocowaniem, - wskazywanie aktualnych parametrów kamery na Stacji Monitoringu Operatora, tj. sabotaż kamery, niskie napięcie, alarm wyzwolony naruszeniem strefy, próba demontażu lub zmiany lokalizacji kamery, - akumulator kamery - min. 7 dni, - obudowa kamery kamuflowana, z grzałką, b) stałe udostępnienie podglądu kamer, w czasie rzeczywistym, obsłudze Bramy Głównej Cmentarza Centralnego, c) ciągłą rejestrację i transmisję z 6 kamer oraz archiwizację (do 10 dni), d) podłączenie zamontowanych kamer za pomocą zdalnego centrum monitorowania oraz reagowania na zauważone zdarzenia, do punktu ochrony przy Bramie Głównej Cmentarza Centralnego, wraz z dodatkowym wyposażeniem odbioru obrazu, 12) konserwację urządzeń monitorujących - co kwartał. - CZĘŚĆ II - ochrona Cmentarza Zachodniego przy ul. Bronowickiej w Szczecinie: 1) ochrona poprzez: a) bezpośrednią całodobową ochronę fizyczną - 1 pracownik ochrony obsługujący całodobowo system monitoringu, b) wsparcie przez grupę interwencyjną w przypadku zdarzeń o charakterze szczególnym typu: akty wandalizmu i niszczenia mienia, odmowa wykonania poleceń dotyczących np. opuszczenia obiektu, nieobyczajne lub agresywne zachowanie, - CZĘŚĆ III - ochrona terenu parku miejskiego Różanka w Szczecinie: 1) ochrona poprzez: a) bezpośrednią całodobową ochronę fizyczną wraz z podejmowaniem doraźnych interwencji ogrodzonego terenu (2 ha) parku miejskiego Różanka, b) otwieranie i zamykanie bram (rano i wieczorem), c) wsparcie przez grupę interwencyjną w przypadku zdarzeń o charakterze szczególnym typu: akty wandalizmu i niszczenia mienia, odmowa wykonania poleceń dot. np. opuszczenia obiektu, nieobyczajne lub agresywne zachowanie, 2) Wykonawca zapewni pomieszczenie socjalne wraz z niezbędną infrastrukturą dla osoby dozorującej (istnieje możliwość ustawienia pomieszczenia socjalnego dla osoby dozorującej, na działce Zamawiającego przylegającej bezpośrednio do terenu Różanki), 3) Obiekt w godzinach nocnych jest zamknięty dla zwiedzających. - CZĘŚĆ IV - ochrona kąpielisk miejskich w Szczecinie: 1) ochrona poprzez: a) patrole lotne (z wyłączeniem otwierania i zamykania bram kąpielisk): A. od 01.01.2014 r. do 31.03.2014 r. - 1 patrol w godzinach 21.00 - 1.00, B. od 01.04.2014 r. do 14.06.2014 r. - 2 patrole, w godzinach 21.00 - 23.00 i 1.00 - 3.00, C. od 15.06.2014 r. do 31.08.2014 r. - 2 patrole, w godzinach 23.00 - 1.00 i 2.00 - 4.00, D. od 01.09.2014 r. do 31.10.2014 r. - 2 patrole, w godzinach 21.00 - 23.00 i 1.00 - 3.00, E. od 01.11.2014 r. do 31.12.2014 r. - 1 patrol, w godzinach 21.00 - 1.00, - pobyt patroli lotnych będzie potwierdzany wydrukiem z systemu kontroli wartowników (Dąbie - 2 punkty kontrolne, Dziewoklicz - 2 punkty kontrolne, Głębokie - 1 punkt kontrolny), przekazywanym raz w miesiącu Zamawiającemu, b) patrol pieszy w okresie od 15.06.2014 r. do 31.08.2014 r. w godzinach 13.00 - 17.00, - pobyt patroli pieszych będzie potwierdzany wydrukiem z systemu kontroli wartowników (Dąbie - 2 punkty kontrolne, Dziewoklicz - 2 punkty kontrolne, Głębokie - 1 punkt kontrolny), przekazywanym raz w miesiącu Zamawiającemu, c) otwieranie i zamykanie bram wejściowych kąpielisk: A. otwieranie - godz. 10.00 - w soboty, niedziele i święta w okresach: od 01.01.2014 r. do 14.06.2014 r. i od 01.09.2014 r. do 31.12.2014 r., B. zamykanie: - godz. 16.00 - w soboty, niedziele i święta w okresach: od 01.01.2014 r. do 31.03.2014 r. i od 31.10.2014 r. do 31.12.2014 r., - godz. 20.00 - w soboty, niedziele i święta w okresach: od 01.04.2014 r. do 14.06.2014 r. i od 01.09.2014 r. do 30.10.2014 r., - godz. 20.00 - codziennie w okresie: od 01.04.2014 r. do 14.06.2014 r. i od 01.09.2014 r. do 31.10.2014 r., - w godz. 20.00 - 20.30 - codziennie w okresie: od 15.06.2014 r. do 31.08.2014 r. d) stały (telefoniczny i radiowy) dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w systemie alarmowym oraz doraźna interwencja (w przypadku odebrania sygnału o zdarzeniu, niezwłoczne skierowanie grupy interwencyjnej na miejsce zdarzenia), 2) konserwacja 3 systemów alarmowych - co kwartał, w obecności kierownika kąpieliska lub osoby przez niego upoważnionej (konserwacja obejmuje wymianę urządzeń i baterii typ 9V/6AM6, TL5902, 6LF22). - CZĘŚĆ V - ochrona Teatru Letniego i rzeźby Ptaki w Szczecinie: 1) ochrona poprzez: a) bezpośrednią ochronę fizyczną - z wykorzystaniem istniejącego systemu CCTV, z patrolowaniem minimum raz na godzinę w godzinach otwarcia obiektu oraz minimum raz na dwie godziny w czasie zamknięcia obiektu, wraz z podejmowaniem doraźnej interwencji: A. w dni powszednie - od godz. 15.00 do godz. 7.00 dnia następnego (16 h x 250 dni = 4000 h rocznie), B. w dni wolne od pracy - całodobowo (24 h x 115 dni = 2760 h rocznie), b) niezwłoczne wsparcie przez grupę interwencyjną zarówno pracownika ochrony fizycznej jak i pracowników Zamawiającego, w przypadku zdarzeń o charakterze szczególnym typu: A. akty wandalizmu i niszczenia mienia, B. odmowa wykonania poleceń dot. np. opuszczenia obiektu, zaprzestania spożywania alkoholu na terenie obiektu, nieobyczajne lub agresywne zachowanie, C. łamanie zapisów regulaminu obiektu, - W przypadku zaistnienia zdarzeń, o których mowa powyżej, Wykonawca będzie miał obowiązek przygotować materiał z CCTV w celu zgłoszenia popełnienia czynu zabronionego odpowiednim służbom, c) stosowanie systemu kontroli wewnętrznej sposobu realizacji zadań przez pracowników ochrony - koszt instalacji i utrzymania systemu ponosi Wykonawca, d) pracownicy ochrony winni być wyposażeni w niezbędny sprzęt ochrony osobistej, środki przymusu bezpośredniego oraz bezprzewodowe środki łączności radiowej bądź telefonicznej, a także odpowiednio umundurowani lub ubrani w odzież służbową dostosowana do pory roku, e) stały (telefoniczny i radiowy) dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w systemie alarmowym oraz doraźna interwencja (w przypadku odebrania sygnału o zdarzeniu, niezwłoczne skierowanie grupy interwencyjnej na miejsce zdarzenia), 2) konserwację systemu alarmowego - co kwartał, w obecności kierownika obiektu. - CZĘŚĆ VI - ochrona bazy składowiska odpadów komunalnych w Sierakowie: 1) ochrona poprzez: a) patrol pieszy wraz z otwieraniem i zamykaniem bramy: A. w dni robocze - 4 patrole w godzinach: 2.00 - 4.00, 12.00 - 14.00, 17.00 - 19.00, 22.00 - 24.00, B. w soboty, niedziele i święta - 5 patroli w godzinach: 2.00 - 4.00, 7.00 - 9.00, 12.00 - 14.00, 17.00 - 19.00, 22.00 - 24.00, - pobyt patroli pieszych będzie potwierdzany wydrukiem z systemu kontroli wartowników (4 punkty kontrolne), przekazywanym raz w miesiącu Zamawiającemu, b) zapewnienie systemu łączności pomiędzy bazą Wykonawcy i osobami wykonującymi patrole - koszt systemu łączności ponosi Wykonawca. - CZĘŚĆ VII - ochrona składowiska odpadów komunalnych w Sierakowie: 1) ochrona poprzez: a) bezpośrednią ochronę fizyczną - wraz z podejmowaniem doraźnej interwencji: A. w dni robocze od poniedziałku do piątku: - od godz. 15.00 do godz. 7.00 - 1 osoba, B. w soboty, niedziele i święta : - całodobowo - 1 osoba, 2) pracownik ochrony ma obowiązek pozostać na składowisku do momentu przybycia przedstawiciela Zamawiającego uprawnionego do przejęcia chronionego obiektu, 3) Wykonawca ma obowiązek prowadzić księgę raportów dyżurów, w której to księdze wpisywane będą raporty obejmujące wszystkie zdarzenia zaistniałe w trakcie dyżuru oraz odnotować stan chronionego obiektu przy jego przyjęciu i zdaniu, 4) Wykonawca ma obowiązek zapewnić na własny koszt sprawnego systemu łączności pomiędzy osobami wykonującymi ochronę fizyczną a ich bazą, 5) zakres usługi ochrony: a) ochrona składowiska przed kradzieżą, zniszczeniem, utratą, pożarem itp., a w szczególności dokonywanie regularnych obchodów, informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach lub zdarzeniach losowych, zawiadamianie Policji i odpowiednich służb o zaistniałych zdarzeniach, podejmowanie niezbędnych działań w razie zamachu na chroniony majątek oraz w razie pożaru - określonych w instrukcji p. poż., ochronę obiektów przed ingerencją osób nieupoważnionych, b) ochrona majątku ruchomego i nieruchomego składowiska (kwatery nr 1, 2, 3, 4 ), w granicach ogrodzenia z siatki stalowej, terenu przyległego do wałów, ze szczególnym uwzględnieniem sprzętu mechanicznego, baraków wraz z wyposażeniem, urządzeń technologicznych na terenie składowiska, geomembrany, oświetlenia składowiska, ogrodzenia przenośnego, zbiorników wód odciekowych oraz innych urządzeń znajdujących się na składowisku, c) kontrola stopnia napełniania zbiorników retencyjnych wód odciekowych, a w przypadku awarii systemu przepompowni wód retencyjnych i przepełnienia się zbiornika powyżej stanu alarmowego, pracownik ochrony zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia osoby wskazanej przez Zamawiającego, d) nie dopuszczenie do nieuprawnionego składowania odpadów na obiekcie i terenach bezpośrednio do niego przyległych, tj. ochrona przed powstawaniem tzw. dzikich wysypisk, a w przypadku dojścia do próby składowania odpadów przez osoby trzecie, pracownik ochrony ma obowiązek zapisania numeru rejestracyjnego pojazdu i innych danych służących ustaleniu sprawcy i natychmiastowego powiadomienia właściwych służb oraz Zamawiającego; w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że podczas pełnienia dyżuru na obiekcie składowiska doszło do nielegalnego składowania odpadów, kosztami usunięcia odpadów zostanie obciążony Wykonawca. - CZĘŚĆ VIII - ochrona składowiska odpadów komunalnych w Szczecinie - Kluczu: 1) ochrona poprzez: a) patrol pieszy wraz z otwieraniem i zamykaniem bramy: A. w dni robocze - 3 patrole w godzinach: 2.00 - 4.00, 17.00 - 19.00, 22.00 - 24.00, B. w soboty, niedziele i święta - 5 patroli w godzinach: 2.00 - 4.00, 7.00 - 9.00, 12.00 - 14.00, 17.00 - 19.00, 22.00 - 24.00, - pobyt patroli pieszych będzie potwierdzany wydrukiem z systemu kontroli wartowników, przekazywanym raz w miesiącu Zamawiającemu. b) zapewnienie systemu łączności pomiędzy bazą Wykonawcy i osobami wykonującymi patrole - koszt systemu łączności ponosi Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Ochrona Cmentarza Centralnego w Szczecinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLIS SECURITY GROUP Sp. z o.o., ul. Potok 11, 70-812 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 365506,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 346092,80

  • Oferta z najniższą ceną: 346092,80 / Oferta z najwyższą ceną: 511282,16

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Ochrona Cmentarza Zachodniego przy ul. Bronowickiej w Szczecinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLIS SECURITY GROUP Sp. z o.o., ul. Potok 11, 70-812 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55899,12

  • Oferta z najniższą ceną: 55899,12 / Oferta z najwyższą ceną: 133956,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Ochrona terenu parku miejskiego Różanka w Szczecinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: 1) VISION GROUP Sp. z o.o. 2) INTER-POL SECURITY Sp. z o.o., ul. Bracka 3/13, 00-501 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45979,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49240,80

  • Oferta z najniższą ceną: 49240,80 / Oferta z najwyższą ceną: 140807,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Ochrona kąpielisk miejskich w Szczecinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLIS SECURITY GROUP Sp. z o.o., ul. Potok 11, 70-812 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29997,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29997,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34169,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Ochrona Teatru Letniego i rzeźby Ptaki w Szczecinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLIS SECURITY GROUP Sp. z o.o., ul. Potok 11, 70-812 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44708,00

  • Oferta z najniższą ceną: 44708,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64749,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Ochrona bazy składowiska odpadów komunalnych w Sierakowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLIS SECURITY GROUP Sp. z o.o., ul. Potok 11, 70-812 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16912,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14613,17

  • Oferta z najniższą ceną: 14613,17 / Oferta z najwyższą ceną: 48369,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Ochrona składowiska odpadów komunalnych w Sierakowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLIS SECURITY GROUP Sp. z o.o., ul. Potok 11, 70-812 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29673,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32506,08

  • Oferta z najniższą ceną: 32506,08 / Oferta z najwyższą ceną: 104329,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Ochrona składowiska odpadów komunalnych w Szczecinie - Kluczu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLIS SECURITY GROUP Sp. z o.o., ul. Potok 11, 70-812 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14056,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12272,09

  • Oferta z najniższą ceną: 12272,09 / Oferta z najwyższą ceną: 22589,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.