eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › usługi kosztorysowania remontów lokali administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 2 części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-27

Ogłoszenie nr 75086 - 2017 z dnia 2017-04-27 r.

Łódź: usługi kosztorysowania remontów lokali administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 2 części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 49428-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Lokali Miejskich, krajowy numer identyfikacyjny 36375254600000, ul. Al. Tadeusza Kościuszki  47, 90514   Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 42 652 96 70, faks 42 652 77 24, e-mail zlm@zlm.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zlm.lodz.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.zlm.lodz.pl/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

usługi kosztorysowania remontów lokali administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 2 części.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

89/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarem robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz opracowanie karty informacyjnej lokalu: * kosztorysy remontów lokali mieszkalnych, na potrzeby Inwestora, bez projektów z wykonaniem przedmiarów robót w zakresie: ? robót budowlanych ? robót wewnętrznych instalacji kanalizacji sanitarnej, ? robót wewnętrznych instalacji wodociągowych, ? robót wewnętrznych instalacji wentylacji grawitacyjnej, ? robót wewnętrznych instalacji elektrycznych, ? robót wewnętrznych instalacji elektrycznych niskoprądowych. ? robót wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania ? robót wewnętrznych instalacji gazowych * Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, instalacyjnych, technologicznych, elektrycznych do przetargów z załącznikami - wykazy materiałów, sprzętu, przedmiary * karta informacyjna lokalu - wg załącznika nr 1 do niniejszego OPZ. 1. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONANIA ZADANIA W ZAKRESIE NIEZBĘDNYM DO PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE. 1.1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy w następujących terminach: * w przypadku jednorazowego otrzymania od 1 do 5 zleceń w terminie do 5 dni roboczych, * w przypadku jednorazowego otrzymania od 6 do 10 zleceń w terminie 8 dni roboczych, * w przypadku jednorazowego otrzymania powyżej 11 zleceń, każdy pakiet do 5 zleceń powinien być wykonany w terminie do 4 dni roboczych i po wykonaniu zleconych prac przekazany zleceniodawcy w miarę realizacji zlecenia. * 1.2 Przedmiot umowy w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonywany jest na podstawie: ? ustalonych danych wyjściowych (wytycznych) do kosztorysowania, ? zakresu rzeczowego wykonanego przez zamawiającego (Rezydent - TON) z danego rejonu. Sporządzony przedmiar przekazany zostaje do właściwego Rezydenta TON w wersji papierowej w celu weryfikacji. Rezydent dokonuje ewentualnych korekt w przedmiarze w nieprzekraczalnym terminie 2 dni roboczych. Kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót musi być opracowany za pomocą odpowiedniego oprogramowania. 2. ZAKRES WYKONANIA PRZEDMIOTU UMOWY 2. 1. PRZEDMIAR ROBÓT Przedmiar robót powinien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem. Opracowanie przedmiaru robót składa się z: * karty tytułowej; * spisu działów przedmiaru robót; * tabeli przedmiaru robót. Karta tytułowa przedmiaru robót zawiera następujące informacje: * nazwę nadaną zamówieniu przez Zamawiającego; * w zależności od zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia - nazwy i kody CPV: o grup robót, o klas robót, o kategorii robót; * adres obiektu budowlanego; * nazwę i adres Zamawiającego; * datę opracowania przedmiaru robót. Spis działów przedmiaru robót powinien przedstawiać podział wszystkich robót budowlanych w danym obiekcie na grupy robót według Wspólnego Słownika Zamówień. Dalszy podział przedmiaru robót należy opracować według systematyki ustalonej indywidualnie lub na podstawie systematyki stosowanej w publikacjach zawierających kosztorysowe normy nakładów rzeczowych. Tabele przedmiaru robót powinny zawierać pozycje przedmiarowe odpowiadające robotom podstawowym. W tabelach przedmiaru robót nie uwzględnia się robót tymczasowych - robót, które są projektowane i wykonywane jako potrzebne do wykonania robót podstawowych, ale nie są przekazywane Zamawiającemu i są usuwane po wykonaniu robót podstawowych, z wyłączeniem przypadków, gdy istnieją uzasadnione podstawy do ich odrębnego rozliczania. Dla każdej pozycji przedmiaru robót należy podać następujące informacje: * numer pozycji przedmiaru; * kod pozycji przedmiaru, określony zgodnie z ustaloną indywidualnie systematyką robót lub na podstawie wskazanych publikacji zawierających kosztorysowe normy nakładów rzeczowych; * numer specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zawierającej wymagania dla danej pozycji przedmiaru; nazwę i opis pozycji przedmiaru oraz obliczenia ilości jednostek miary dla pozycji przedmiarowej; * jednostkę miary, której dotyczy pozycja przedmiaru; * ilość jednostek miary pozycji przedmiaru. Ilości jednostek miary podane w przedmiarze powinny być wyliczone na podstawie pomiarów z natury, wyłącznie w sposób zgodny z zasadami podanymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. 2. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, w zależności od stopnia skomplikowania robót budowlanych, składają się ze specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzajów robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, dla budowy w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, należy opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień, określając w nich co najmniej: * roboty budowlane w zakresie przygotowania terenu pod budowę; * roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej; * roboty w zakresie instalacji budowlanych; * roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. Wspólne wymagania dotyczące robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia mogą być ujęte w ogólnej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierają co najmniej: 1) część ogólną, która powinna obejmować: a) nazwę nadaną zamówieniu przez Zamawiającego, b) przedmiot i zakres robót budowlanych, c) wyszczególnienie i opis prac towarzyszących i robót tymczasowych, d) informacje o terenie budowy zawierające wszystkie niezbędne dane istotne z punktu organizacji robót budowlanych, * zabezpieczenia interesów osób trzecich, * ochrony środowiska, * warunków bezpieczeństwa pracy, * zaplecza dla potrzeb wykonawcy, * zabezpieczenia chodników i jezdni, e) w zależności od zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia - nazwy i kody CPV: * grup robót, * klas robót, * kategorii robót, f) określenia podstawowe, zawierające definicje pojęć i określeń nigdzie wcześniej niezdefiniowanych, a wymagających zdefiniowania w celu jednoznacznego rozumienia zapisów dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; 2) wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych oraz niezbędne wymagania związane z ich przechowywaniem, transportem, warunkami dostawy, składowaniem i kontrolą jakości - poszczególne wymagania odnosi się do postanowień norm; 3) wymagania dotyczące sprzętu i maszyn niezbędnych lub zalecanych do wykonania robót budowlanych zgodnie z założoną jakością; 4) wymagania dotyczące środków transportu; 5) wymagania dotyczące wykonania robót budowlanych z podaniem sposobu wykończenia poszczególnych elementów, tolerancji wymiarowych, szczegółów technologicznych oraz niezbędne informacje dotyczące odcinków robót budowlanych, przerw i ograniczeń, a także wymagania specjalne; 6) opis działań związanych z kontrolą, badaniami oraz odbiorem wyrobów i robót budowlanych w nawiązaniu do dokumentów odniesienia; 7) wymagania dotyczące przedmiaru i obmiaru robót; 8) opis sposobu odbioru robót budowlanych; 9) opis sposobu rozliczenia robót tymczasowych i prac towarzyszących; 10) dokumenty odniesienia - dokumenty będące podstawą do wykonania robót budowlanych, w tym wszystkie elementy dokumentacji projektowej, normy, aprobaty techniczne oraz inne dokumenty i ustalenia techniczne. 2. 3. KOSZTORYS INWESTORSKI Opracowanie kosztorysu inwestorskiego metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18.05.2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 nr 130 poz. 1389). Przy ustalaniu jednostkowych nakładów rzeczowych należy stosować w kolejności: * kosztorysowe normy nakładów rzeczowych określone w odpowiednich katalogach oraz metodę interpolacji i ekstrapolacji, przy wykorzystaniu wielkości określonych w katalogach. * analizę indywidualną; Przy ustalaniu stawek i cen czynników produkcji należy stosować w kolejności: * aktualne publikacje, * dane rynkowe, * analizę własną; Ceny kosztów zakupu ustala się jako wyodrębnioną wartość z tabel średnich narzutów w kwartale poprzedzającym wycenę. Przy ustalaniu wskaźników narzutów kosztów pośrednich i narzutu zysku należy przyjmować wielkości określone według aktualnych publikacji, a w przypadku braku takich danych -- według danych rynkowych i analizy własnej. Jednostkowe nakłady rzeczowe ustalone na podstawie analizy indywidualnej powinny uwzględniać w przypadku: * robocizny -- ilości roboczogodzin dotyczące wszystkich czynności, które są wymienione w szczegółowych opisach robót podstawowych wyszczególnionych pozycji kosztorysowych, oraz 5 % rezerwy na czynności pomocnicze; * materiałów -- ilości wyszczególnionych rodzajów materiałów, wyrobów lub prefabrykatów niezbędnych do wykonania robót podstawowych wyszczególnionych pozycji kosztorysowych, z uwzględnieniem ubytków i odpadów w transporcie i w procesie wbudowania; * pracy sprzętu -- ilości maszynogodzin pracy wymienionych jednostek sprzętowych, niezbędnych do wykonania robót podstawowych wyszczególnionych pozycji kosztorysowych, z uwzględnieniem przestojów wynikających z procesu technologicznego. Godzinowe stawki robocizny kosztorysowej ustalone na podstawie analizy własnej powinny obejmować wszystkie składniki zaliczane do wynagrodzenia oraz koszty pochodne naliczane od wynagrodzeń, a w szczególności: * płace zasadnicze; * premie regulaminowe; * płace dodatkowe (dodatki stażowe, inne dodatki regulaminowe); * płace uzupełniające (wynagrodzenia za urlopy i inne płatne nieobecności, zasiłki chorobowe, odprawy emerytalne, nagrody jubileuszowe); * obligatoryjne obciążenia płac; * odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych. W cenach jednostkowych materiałów ustalonych na podstawie analizy własnej nie uwzględnia się podatku od towarów i usług. W cenach jednostkowych maszynogodzin pracy jednostek sprzętowych ustalonych na podstawie analizy własnej nie uwzględnia się podatku od towarów i usług. W cenach jednostkowych należy uwzględniać kosztorysową cenę pracy jednostki sprzętowej lub transportowej wraz z kosztami obsługi etatowej oraz koszty jednorazowe, uwzględniające koszty przewozu sprzętu lub środków transportu z bazy na budowę i z powrotem, montaż i demontaż na miejscu pracy. Kosztorys inwestorski obejmuje: * stronę tytułową zawierającą: ? nazwę obiektu lub robót budowlanych z uwzględnieniem nazw i kodów Wspólnego Słownika Zamówień i podaniem lokalizacji, ? nazwę i adres Zamawiającego, ? nazwę i adres jednostki opracowującej kosztorys, ? imiona i nazwiska, z określeniem funkcji osób opracowujących kosztorys, a także ich podpisy, ? wartość kosztorysową robót, ? datę opracowania kosztorysu inwestorskiego. * przedmiar robót; * kalkulację uproszczoną; * tabelę wartości elementów scalonych, sporządzoną w postaci sumarycznego zestawienia wartości robót określonych przedmiarem robót, łącznie z narzutami kosztów pośrednich i zysku, odniesionych do elementu obiektu lub zbiorczych rodzajów robót; * zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu * załączniki: ? założenia wyjściowe do kosztorysowania, ? kalkulacje szczegółowe cen jednostkowych, analizy indywidualne nakładów rzeczowych oraz analizy własne cen czynników produkcji i wskaźników narzutów kosztów pośrednich i zysku. 2.4 KARTA INFORMACYJNA LOKALU Sporządzenie karty informacyjnej lokalu wg załącznika nr 1 do niniejszego OPZ. Karta Informacyjna lokalu winna zawierać : - rysunek lokalu w skali po remoncie - lokalizacja lokalu na danej kondygnacji - zestawienie powierzchni wszystkich pomieszczeń lokalu po remoncie. 3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA MUSI BYĆ SPORZĄDZONY W FORMIE: 1. Papierowej w ilości: * przedmiar robót: 2 egz., * kosztorys inwestorski w wersji uproszczonej: 2 egz., * specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót: 2 egz. * karta informacyjna lokalu : 2 egz. 2. Elektronicznej na nośniku elektronicznym CD w tym: * przedmiar robót w programie w formacie: xml, pdf, ath * kosztorys inwestorski szczegółowy w programie w formacie: xml, pdf, ath * specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w formacie: doc, pdf. * karta informacyjna lokalu w formacie : doc, pdf. Pliki i foldery mają być opisane w sposób jednoznacznie określający ich zawartość. Wykonawca przekazuje przedmiot umowy zamawiającemu (wyznaczonej osobie w TON) za pośrednictwem protokołu zdawczo-odbiorczego i oświadczenia o kompletności opracowanych kosztorysów inwestorskich , STWiOR i karty informacyjnej lokalu. 4. ZASADY PŁATNOŚCI. Podstawa płatności jest ustalona cena ryczałtowa stała i niezmienna za cały kosztorys we wszystkich branżach bez względu na ich obszerność, w zależności od powierzchni użytkowej lokalu mieszkalnego - lokal mieszkalny o powierzchni użytkowej do 30 m2 - lokal mieszkalny o powierzchni użytkowej od 30 m2 do 60 m2 - lokal mieszkalny o powierzchni użytkowej powyżej 60 m2 wraz ze STWiOR i kartą informacyjną lokalu. Cena ryczałtowa obejmuje wszystkie koszty poniesione przez Wykonawcę i jest ostateczna. Podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru - 2 egz. stanowi podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 71242000-6
Dodatkowe kody CPV: 71244000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1  
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT203252.03
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
VIVIENNE ANNA KRAUZE,  ,  ul. Lenartowicza 20 m. 9 ,  93-143,  Łódź,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 249300,02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 249300,02
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 249300,02
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2  
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT203252.03
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BIJOKOWE ADAM BIJOK,  ,  ul. Nowowiejskiego 12a/27,  40-139 ,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 139236,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 139236,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 257931,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.