Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-11
Białystok: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych, papierniczych, materiałów eksploatacyjnych i sprzętu komputerowego do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w BIałymstoku
Numer ogłoszenia: 75065 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku, ul. Pogodna 22, 15-354 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7497200, 7497203, fax 085 7497209.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.podlasie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych, papierniczych, materiałów eksploatacyjnych i sprzętu komputerowego do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w BIałymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papierniczych, materiałów eksploatacyjnych i sprzętu komputerowego określonych w Wspólnym Słowniku Zamówień pod nr 21125692-2 Papier kserograficzny, 21232300-1 Koperty, 21211120-2 Segregatory, 25247100-5 Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych, 30192000-1 Wyroby biurowe, 30141100-0 Kalkulatory kieszonkowe, 30192113-6 Wkłady drukujące, 30217320-2 Dyskietki, 30217340-8 CD-ROMy, 30217000-3 Części, akcesoria i wyroby komputerowe, 30233232-6 Drukarki laserowe, 30231240-1 Monitory ekranowe, 30213100-6 Notebooki, 30241100-1 Oprogramowanie komputerowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia tj. ilość, parametry techniczne zawarte są w Formularzu cenowym - Załączniku Nr 2A, 2B, 2C do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Na towary wymienione w Załączniku Nr 2A do SIWZ w pozycjach: : 1, 2, 3, 4, 5, 10, 12, 15, 52, 53, 88, 91, 92, 93, 144. Wykonawca załączy do oferty specyfikację techniczną danego towaru. Podane w SIWZ parametry techniczne maja charakter podstawowy, w związku z tym oferowany sprzęt może charakteryzować się lepszymi parametrami. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na dostawę: - Część A - artykułów biurowych, papierniczych - określenie przedmiotu zamówienia tj. ilość, parametry techniczne zawarte są w Formularzu cenowym Załącznik nr 2A do SIWZ; - Część B - materiałów eksploatacyjnych - określenie przedmiotu zamówienia tj. ilość, parametry techniczne zawarte są w Formularzu cenowym Załącznik nr 2B do SIWZ; - Część C - sprzętu komputerowego - określenie przedmiotu zamówienia tj. ilość, parametry techniczne zawarte są w Formularzu cenowym Załącznik nr 2C do SIWZ;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty Oryginalny kod CPV: 21.21.11.20 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.21.73.20 - Dyskietki Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.20 - Dyskietki Oryginalny kod CPV: 30.21.73.40 - CD-ROMy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.80 - CD-ROM-y Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie VI, zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia. 3. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 44 Ustawy wykonawca złoży: 1) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wzór oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ, 2) Aktualny odpis z KRS lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.podlasie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku, 15-354 Białystok, ul. Pogodna 22, pokój 206.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku, 15-354 Białystok, ul. Pogodna 22 sekretariat, pokój nr 209.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostaw artykułów biurowych, papierniczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papierniczych, określonych w Wspólnym Słowniku Zamówień pod nr 21125692-2 Papier kserograficzny, 21232300-1 Koperty, 21211120-2 Segregatory, 25247100-5 Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych, 30192000-1 Wyroby biurowe, 30141100-0 Kalkulatory kieszonkowe, 30217320-2 Dyskietki, 302117340-8 CD-ROMy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte są w Załączniku nr 2A do SIWZ. Na towary wymienione w Załączniku Nr 2A do SIWZ w pozycjach: : 1, 2, 3, 4, 5, 10, 12, 15, 52, 53, 88, 91, 92, 93, 144. Wykonawca załączy do oferty specyfikację techniczną danego towaru..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00-3, 30.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień pod nr 30192113-6 Wkłady drukujące Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia tj. ilość, parametry techniczne zawarte są w Formularzu cenowym - Załączniku Nr 2B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego określonych w Wspólnym Słowniku Zamówień pod nr 30217000-3 Części, akcesoria i wyroby komputerowe, 30233232-6 Drukarki laserowe, 30231240-1 Monitory ekranowe, 30213100-6 Notebooki, 30241100-1 Oprogramowanie komputerowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia tj. ilość, parametry techniczne zawarte są w Formularzu cenowym - Załączniku Nr 2C do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.32.31-9, 30.21.70.00-3, 30.23.12.50-4, 30.24.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa środka kontrastowego do badań diagnostycznych na potrzeby Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku
- Zakup usługi dostępu do baz respondentów wraz z narzędziem do przeprowadzenia badań metodą CAWI
- Budowa windy przy: VII Liceum Ogólnokształcącym w Białymstoku, ul. Wierzbowa 7 - część I Zespole Szkół Elektrycznych w Białymstoku, al. 1000-lecia Państwa Polskiego 14 - część II
- Przebudowa i odbudowa zabytkowego pawilonu wschodniego w zespole pałacowym dawnej letniej rezydencji Branickich w Choroszczy
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego wraz z zabudową typu wywrotka o DMC 3,5 t.
- Dostawa wyposażenia na Oddział Chirurgii
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 4 zadania
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
więcej: Kalkulatory kieszonkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.