Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-13
Błonie: budowa ul. Zacisznej w Bramkach gmina Błonie
Numer ogłoszenia: 75021 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Błonie , Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.blonie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ul. Zacisznej w Bramkach gmina Błonie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych budowy drogi gminnej - ulica Zaciszna w miejscowości Bramki na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 01427 - ulicą Długą (dz. nr ew. 130) do granicy gminy, tj. do wysokości działek nr ew. 149/1 i 149/5 (od km 0+666,96 do km 0+2,90) wraz z infrastrukturą techniczną, tj.: budową kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicy oraz przebudowy sieci teletechnicznej na działkach nr ew. 135/2, 149/7, 149/8, 150/2, 151/19, 151/20, 152/8, 152/10, 152/12, 152/14, 153/2, 154/8, 154/10, 155/10, 156/2, 157/13, 157/17, 157/15, 158/2, 159/4, 160/4, 160/6, 161/2, 162/2, 168/2, 169, 170/3, 171/1, 172/10, 172/12, 173/12, 173/14, 174/10, 174/12, 175/1, 176/1, 177/1, 181/12, 182/13, 182/15, 182/17, 183/1, 184/1, 186/3, 186/5, 187/4, 155/8, 155/10, 149/10 położonych w gminie Błonie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., a na ich potwierdzenie przedstawią wymienione niżej dokumenty:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia,
1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.2. złożą oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami do właściwego Urzędu Skarbowego oraz o nie zaleganiu z opłaceniem składek do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub złożą oświadczenie że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
W przypadku składania zaświadczeń winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
2.1.wykażą, iż wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, tzn. każda polegająca na budowie lub modernizacji dróg, długość każdego odcinka co najmniej 500 m, odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu, daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty (referencje) potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie i w terminie,
2.2. wykażą, iż dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości niezbędnej do jego realizacji w wymaganym terminie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności w ilości:
- kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami drogowymi oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,
- kierownicy robót: sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych winni posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie wykonywanych czynności oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,
- min. 8 robotników drogowych + operatorzy sprzętu (operatorzy sprzętu winni przedstawić uprawnienia do ich obsługi),
2.3. złożą oświadczenie, iż dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
3.1. złożą kserokopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z potwierdzeniem wpłaty należnej składki,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych.
Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców w ofercie.
Zamawiający będzie oceniał aktualność i zgodność złożonych dokumentów i oświadczeń z obowiązującymi przepisami, a następnie treść merytoryczną złożonych dokumentów i oświadczeń tj. zgodność przedstawionych informacji z warunkami jakich spełnienia wymagał Zamawiający. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie TAK / NIE (spełnia / nie spełnia).. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu znajduje się w rozdziale Zawartość ofert w SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Błonie, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie,
Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta i Gminy w Błoniu, ul. Rynek 6 w pok. nr 1 w Biurze Obsługi Interesantów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
1. Agnieszka Kulesz (procedury przetargowe) - Urząd Miasta i Gminy Błonie, ul. Rynek 6, Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3, tel.: 022 725-30-04 w. 180
2. Rafał Nowak (sprawy merytoryczne) - Urząd Miasta i Gminy Błonie, ul. Nowakowskiego 10 Wydział Dróg i Mostów, pok. nr 13, tel. 022 725-30-04 w. 154.
INNE PRZETARGI Z BŁONI
- Kompleksowe ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów
- Zakup akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu medycznego
- Dostawa produktów leczniczych
więcej: przetargi w Błoniach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wew., położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: "Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, pow. bialski, woj. lubelskie" (II post.)
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- "Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach"
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Mąkolnie - etap I
- ,,Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 259/1 w miejscowości Włóki"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.