eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Selektywna zbiórka odpadów stałych systemem workowym z terenu Gminy Pisz oraz ustawienie 50 sztuk pojemników do selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gminy Pisz wraz z ich opróżnianiem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-13

Pisz: Selektywna zbiórka odpadów stałych systemem workowym z terenu Gminy Pisz oraz ustawienie 50 sztuk pojemników do selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gminy Pisz wraz z ich opróżnianiem
Numer ogłoszenia: 74999 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pisz , ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241200, 4241223, faks 087 4235429.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Selektywna zbiórka odpadów stałych systemem workowym z terenu Gminy Pisz oraz ustawienie 50 sztuk pojemników do selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gminy Pisz wraz z ich opróżnianiem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie od mieszkańców Gminy Pisz odpadów komunalnych pochodzących z gospodarstw domowych (opakowania szklane, opakowania z tworzyw sztucznych) selektywnie w systemie workowym, ustawienie 50 sztuk pojemników do selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gminy Pisz wraz z ich opróżnianiem oraz wywóz zebranych odpadów do miejsc zagospodarowania, a w szczególności: 1) Selektywna zbiórka odpadów systemem workowym na terenie Gminy Pisz: a) teren miasta Pisz - terminy zbierania worków: - co najmniej jeden raz w miesiącu - do 28 dnia każdego miesiąca - opakowania z tworzyw sztucznych; - co najmniej jeden raz na dwa miesiące - do 24 dnia pierwszego miesiąca - opakowania szklane. Ilość potrzebnych worków dostarczanych dla gospodarstw domowych w ciągu miesiąca wynosi 2447 sztuk. b) teren gminy Pisz - terminy zbierania worków: według planu ustalonego przez Wykonawcę przedstawionego sołtysom poszczególnych sołectw, jednak nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu (szkło i pet). Ilość potrzebnych worków dostarczanych dla gospodarstw domowych w ciągu miesiąca wynosi 5404 sztuki. Worki do selektywnej zbiórki odpadów powinny posiadać następującą kolorystykę: kolor zielony - szkło, kolor żółty - plastik. Worki do selektywnej zbiórki odpadów zapewnia Wykonawca. Dostarcza on również w miarę potrzeb nowe worki mieszkańcom, którzy wystawili worki z odpadami. Dostęp do nowych worków przeznaczonych wyłącznie do selektywnej zbiórki odpadów powinien być swobodny dla każdego mieszkańca prowadzącego selekcję odpadów stałych. 2) Ustawienie 50 sztuk pojemników do selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gminy Pisz wraz z ich opróżnianiem: a) pojemniki typu dzwon w ilości 50 szt. zapewnia Zamawiający; b) 20 pojemników (kolor żółty) - opakowania z tworzyw sztucznych; c) 20 pojemników (kolor zielony) - opakowania szklane; d) 10 pojemników (kolor niebieski) - makulatura; e) opróżnianie pojemników w miarę potrzeb z częstotliwością zapewniającą niedopuszczenie do ich przepełnienia, wraz z oczyszczaniem terenu wokół pojemnika; f) opróżnianie pojemników od dnia 1 czerwca 2009 r. po wcześniejszym ustawieniu pojemników przez Wykonawcę; Zebrane i posegregowane odpady (szkło, tworzywa sztuczne, makulatura) należy przekazać do recyklingu firmie prowadzącej działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów oraz przedstawić informację o ilości zebranych i przekazanych do recyklingu odpadów (szkło, tworzywo sztuczne, makulatura) do Urzędu Miejskiego w Piszu (prowadzoną ewidencję wyselekcjonowanych odpadów należy dołączyć do faktury).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie wykazu posiadanego sprzętu, z którego wynikać będzie dysponowanie lub możliwość dysponowania co najmniej: jednym samochodem specjalistycznym do transportu odpadów stałych oraz jednym samochodem specjalistycznym z HDS do transportu odpadów stałych (wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia sprzętu w przypadku wskazania w wykazie sprzętu, którym wykonawca będzie dysponował) oraz złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 3. Wykaz posiadanego sprzętu, z którego wynikać będzie dysponowanie lub możliwość dysponowania co najmniej: jednym samochodem specjalistycznym do transportu odpadów stałych oraz jednym samochodem specjalistycznym z HDS do transportu odpadów stałych (wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia sprzętu w przypadku wskazania w wykazie sprzętu, którym wykonawca będzie dysponował)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pisz.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5; 12 - 200 Pisz; pok. 39.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty na wykonanie zamówienia należy składać w pokoju nr 39 Urzędu Miejskiego w Piszu, ul. Gizewiusza 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.