Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-01
Ogłoszenie nr 749776-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.
Zagospodarowanie odpadów komunalnych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 447 242 292
faks: 447 242 292
e-mail: logistyka@zgwk.pl
www: www.zgwk.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://www.zgwk.pl/bip/ogloszenia-o-przetargach/zamowienia-prowadzone-zgodnie-z-ustawa/aktualne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://www.zgwk.pl/bip/ogloszenia-o-przetargach/zamowienia-prowadzone-zgodnie-z-ustawa/aktualne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Pisemnie. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób: Oferta na zadanie: Zagospodarowanie odpadów komunalnych.
Adres: Zakład Gospodarki Wodno-Kanalizacyjnej w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o.o. 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Kępa 19, sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZK-PU/08/11/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zagospodarowanie odpadów komunalnych. z podziałem na:
Część 1 zamówienia pn.: Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 20 02 01, 20 03 01, 20 02 03 obejmująca:
a) Odpady ulegające biodegradacji (kod odpadu 20 02 01) w ilości 60 Mg
b) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) w ilości 1150 Mg
c) Odpady z ogródków i parków, w tym z cmentarzy (kod odpadu 20 02 03) w ilości 50 Mg.
Część 2 zamówienia pn.: Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07 obejmująca:
a) Opakowania z papieru i tektury (kod odpadu 15 01 01) w ilości 25 Mg
b) Opakowania z tworzyw sztucznych (kod odpadu 15 01 02) w ilości 45 Mg
c) Opakowania z metali (kod odpadu 15 01 04) w ilości 5 Mg
d) Opakowania ze szkła (kod odpadu 15 01 07) w ilości 10 Mg.
Część 3 zamówienia pn.: Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 17 01 01, 17 01 03, 17 02 03, 17 06 04, 20 03 07 obejmująca:
a) Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów (kod odpadów 17 01 01) w ilości 225 Mg
b) Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia (kod odpadu 17 01 03) w ilości 25 Mg
c) Tworzywa sztuczne ( kod odpadu 17 02 03) w ilości 20 Mg
d) Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 (kod odpadu 17 06 04) w ilości 5 Mg
e) Odpady wielkogabarytowe (kod odpadu 20 03 07) w ilości 400 Mg.
Część 4 zamówienia pn.: Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 16 01 03 obejmująca:
a) Zużyte opony (kod odpadu 16 01 03) w ilości 20 Mg.
Wszystkie podane wyżej ilości odpadów wyrażone w Mg obejmują okres 12 miesięcy.
II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena oferty: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy określone zostały w § 7 wzoru umowy (część III SIWZ) w następującym brzmieniu:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w zakresach i na warunkach określonych w niniejszym paragrafie.
2. Niedopuszczalne są zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacjach określonych w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych, o ile niniejsza umowa nie stanowi inaczej.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, o którym mowa w § 2, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
5) jednostkowych stawek opłaty marszałkowskiej za korzystanie ze środowiska,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
4. W przypadku zmian wynagrodzenia, o których mowa w § 7 ust. 3, wykonawca zobowiązany jest przedstawić wniosek wraz z uzasadnieniem, w którym wykaże faktyczny wpływ zmian, wynikających ze zmiany prawa, na koszty wykonania przedmiotu zamówienia.
5. W przypadku, gdy wykonawca wykaże wpływ zmiany przepisów prawa na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę wysokości wynagrodzenia.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy, jeżeli zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Wykonawca zastrzega sobie możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zwiększenia kosztów realizacji umowy, na którą wpływ ma wzrost wysokości opłat za składowanie odpadów oraz innych opłat określanych na podstawie przepisów prawa odnoszących się do zagospodarowania odpadami. W takim przypadku Wykonawca złoży Zamawiającemu na piśmie oświadczenie o zwiększeniu wysokości stawki jednostkowej wynagrodzenia, o którym mowa powyżej. Zamawiający w terminie 1 miesiąca, od daty otrzymania niniejszego oświadczenia, zobowiązany jest do poinformowania Wykonawcy na piśmie o przyjęciu nowych stawek wynagrodzenia bądź niewyrażeniu zgody na zmianę wynagrodzenia, pod rygorem uznania, że nowe stawki akceptuje. Jeżeli Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie, że nie wyraża zgody na zmianę wynagrodzenia, Wykonawcy przysługiwać będzie prawo do rozwiązania niniejszej umowy, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia się kosztów realizacji umowy, na którą wpływ ma obniżenie wysokości opłat za składowanie odpadów oraz innych opłat określanych na podstawie przepisów prawa odnoszących się do zagospodarowania odpadami. W takim przypadku Zamawiający wystąpi do Wykonawcy na piśmie z wnioskiem o obniżenie wysokości stawki jednostkowej wynagrodzenia, o którym mowa powyżej.
9. Wykonawca w terminie 1 miesiąca, od daty otrzymania wniosku, o którym mowa w § 7 ust. 8, zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego na piśmie o przyjęciu nowych stawek wynagrodzenia bądź niewyrażeniu zgody na zmianę wynagrodzenia. W przypadku nie wyrażenia zgody na zmianę wynagrodzenia, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do rozwiązania niniejszej umowy, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
10.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w zakresie podwykonawstwa na zasadach określonych w § 5 umowy.
11.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian numeru rachunku bankowego, na który ma być przekazywane wynagrodzenie.
12.Wykonawca wnioskując o zmianę umowy zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu pisemnego wniosku wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania. Każdorazowa zmiana umowy wymaga zgody zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10.12.2020, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcy lub podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, jeżeli są znane. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. II. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ze względów technicznych związanych z formularzem Biuletynu Zamówień Publicznych nie mógł zaznaczyć
wyłącznie wymaganego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 20 02 01, 20 03 01, 20 02 03
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zagospodarowanie odpadów komunalnych obejmujące:
a) Odpady ulegające biodegradacji (kod odpadu 20 02 01) w ilości 60 Mg
b) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) w ilości 1150 Mg
c) Odpady z ogródków i parków, w tym z cmentarzy (kod odpadu 20 02 03) w ilości 50 Mg.
Wszystkie podane wyżej ilości odpadów wyrażone w Mg obejmują okres 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena oferty: | 100,00 |
Nazwa: Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zagospodarowanie odpadów komunalnych obejmujące:
a) Opakowania z papieru i tektury (kod odpadu 15 01 01) w ilości 25 Mg
b) Opakowania z tworzyw sztucznych (kod odpadu 15 01 02) w ilości 45 Mg
c) Opakowania z metali (kod odpadu 15 01 04) w ilości 5 Mg
d) Opakowania ze szkła (kod odpadu 15 01 07) w ilości 10 Mg.
Wszystkie podane wyżej ilości odpadów wyrażone w Mg obejmują okres 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena oferty: | 100,00 |
Nazwa: Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 17 01 01, 17 01 03, 17 02 03, 17 06 04, 20 03 07
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zagospodarowanie odpadów komunalnych obejmujące:
a) Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów (kod odpadów 17 01 01) w ilości 225 Mg
b) Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia (kod odpadu 17 01 03) w ilości 25 Mg
c) Tworzywa sztuczne ( kod odpadu 17 02 03) w ilości 20 Mg
d) Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 (kod odpadu 17 06 04) w ilości 5 Mg
e) Odpady wielkogabarytowe (kod odpadu 20 03 07) w ilości 400 Mg.
Wszystkie podane wyżej ilości odpadów wyrażone w Mg obejmują okres 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena oferty: | 100,00 |
Nazwa: Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 16 01 03
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zagospodarowanie odpadów komunalnych obejmujące:
a) Zużyte opony (kod odpadu 16 01 03) w ilości 20 Mg.
Podane wyżej ilości odpadów wyrażone w Mg obejmują okres 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena oferty: | 100,00 |
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim
- Dostawa sprzętu jednorazowego
- Przygotowanie i podawanie wyżywienia uczestnikomprojektu Tomaszowskie Centrum Usług Środowiskowych w okresie od 19.06.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Przebudowa drogi - ul. Źródlana w Smardzewicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: "Rozbudowa DP 4303E na odcinku od ul. Tkackiej do ul. Legionów w Tomaszowie Mazowieckim "
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: "Rozbudowa DP 4304E Żelechlinek - Czerniewice "
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Brzostek
- ODBIÓR, TRANSPORT, UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW MEDYCZNYCH: ZAKAŹNYCH, SPECJALNYCH ORAZ POZOSTAŁYCH Z DZIAŁALNOŚCI MEDYCZNEJ I INNYCH ODPADÓW O CHARAKTERZE KOMUNALNYM.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 lub 19 12 10
- Zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych pochodzących z terenu gminy Rokietnica
- >>ZAGOSPODAROWANIE SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.