eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Zagospodarowanie odpadów komunalnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-01



Ogłoszenie nr 749776-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.

Zakład Gospodarki Wodno-Kanalizacyjnej w Tomaszowie Maz. sp. z o.o.:

Zagospodarowanie odpadów komunalnych.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Wodno-Kanalizacyjnej w Tomaszowie Maz. sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 59076173300000, ul. Kępa 19, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 447 242 292
faks: 447 242 292
e-mail: logistyka@zgwk.pl
www: www.zgwk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://www.zgwk.pl/bip/ogloszenia-o-przetargach/zamowienia-prowadzone-zgodnie-z-ustawa/aktualne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://www.zgwk.pl/bip/ogloszenia-o-przetargach/zamowienia-prowadzone-zgodnie-z-ustawa/aktualne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Pisemnie. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób: Oferta na zadanie: Zagospodarowanie odpadów komunalnych.

Adres: Zakład Gospodarki Wodno-Kanalizacyjnej w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o.o. 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Kępa 19, sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie odpadów komunalnych.

Numer referencyjny: ZK-PU/08/11/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zagospodarowanie odpadów komunalnych. z podziałem na:
Część 1 zamówienia pn.: Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 20 02 01, 20 03 01, 20 02 03 obejmująca:
a) Odpady ulegające biodegradacji (kod odpadu 20 02 01) w ilości 60 Mg
b) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) w ilości 1150 Mg
c) Odpady z ogródków i parków, w tym z cmentarzy (kod odpadu 20 02 03) w ilości 50 Mg.
Część 2 zamówienia pn.: Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07 obejmująca:
a) Opakowania z papieru i tektury (kod odpadu 15 01 01) w ilości 25 Mg
b) Opakowania z tworzyw sztucznych (kod odpadu 15 01 02) w ilości 45 Mg
c) Opakowania z metali (kod odpadu 15 01 04) w ilości 5 Mg
d) Opakowania ze szkła (kod odpadu 15 01 07) w ilości 10 Mg.
Część 3 zamówienia pn.: Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 17 01 01, 17 01 03, 17 02 03, 17 06 04, 20 03 07 obejmująca:
a) Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów (kod odpadów 17 01 01) w ilości 225 Mg
b) Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia (kod odpadu 17 01 03) w ilości 25 Mg
c) Tworzywa sztuczne ( kod odpadu 17 02 03) w ilości 20 Mg
d) Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 (kod odpadu 17 06 04) w ilości 5 Mg
e) Odpady wielkogabarytowe (kod odpadu 20 03 07) w ilości 400 Mg.
Część 4 zamówienia pn.: Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 16 01 03 obejmująca:
a) Zużyte opony (kod odpadu 16 01 03) w ilości 20 Mg.
Wszystkie podane wyżej ilości odpadów wyrażone w Mg obejmują okres 12 miesięcy.


II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty Wykonawca dołącza: - oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: - nie podlega wykluczeniu - załącznik nr 1 do SIWZ, -formularz ofertowy, - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – tj: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy określone zostały w § 7 wzoru umowy (część III SIWZ) w następującym brzmieniu:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w zakresach i na warunkach określonych w niniejszym paragrafie.
2. Niedopuszczalne są zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacjach określonych w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych, o ile niniejsza umowa nie stanowi inaczej.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, o którym mowa w § 2, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
5) jednostkowych stawek opłaty marszałkowskiej za korzystanie ze środowiska,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
4. W przypadku zmian wynagrodzenia, o których mowa w § 7 ust. 3, wykonawca zobowiązany jest przedstawić wniosek wraz z uzasadnieniem, w którym wykaże faktyczny wpływ zmian, wynikających ze zmiany prawa, na koszty wykonania przedmiotu zamówienia.
5. W przypadku, gdy wykonawca wykaże wpływ zmiany przepisów prawa na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę wysokości wynagrodzenia.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy, jeżeli zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Wykonawca zastrzega sobie możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zwiększenia kosztów realizacji umowy, na którą wpływ ma wzrost wysokości opłat za składowanie odpadów oraz innych opłat określanych na podstawie przepisów prawa odnoszących się do zagospodarowania odpadami. W takim przypadku Wykonawca złoży Zamawiającemu na piśmie oświadczenie o zwiększeniu wysokości stawki jednostkowej wynagrodzenia, o którym mowa powyżej. Zamawiający w terminie 1 miesiąca, od daty otrzymania niniejszego oświadczenia, zobowiązany jest do poinformowania Wykonawcy na piśmie o przyjęciu nowych stawek wynagrodzenia bądź niewyrażeniu zgody na zmianę wynagrodzenia, pod rygorem uznania, że nowe stawki akceptuje. Jeżeli Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie, że nie wyraża zgody na zmianę wynagrodzenia, Wykonawcy przysługiwać będzie prawo do rozwiązania niniejszej umowy, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia się kosztów realizacji umowy, na którą wpływ ma obniżenie wysokości opłat za składowanie odpadów oraz innych opłat określanych na podstawie przepisów prawa odnoszących się do zagospodarowania odpadami. W takim przypadku Zamawiający wystąpi do Wykonawcy na piśmie z wnioskiem o obniżenie wysokości stawki jednostkowej wynagrodzenia, o którym mowa powyżej.
9. Wykonawca w terminie 1 miesiąca, od daty otrzymania wniosku, o którym mowa w § 7 ust. 8, zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego na piśmie o przyjęciu nowych stawek wynagrodzenia bądź niewyrażeniu zgody na zmianę wynagrodzenia. W przypadku nie wyrażenia zgody na zmianę wynagrodzenia, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do rozwiązania niniejszej umowy, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
10.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w zakresie podwykonawstwa na zasadach określonych w § 5 umowy.
11.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian numeru rachunku bankowego, na który ma być przekazywane wynagrodzenie.
12.Wykonawca wnioskując o zmianę umowy zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu pisemnego wniosku wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania. Każdorazowa zmiana umowy wymaga zgody zamawiającego.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 10.12.2020, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcy lub podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, jeżeli są znane. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. II. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ze względów technicznych związanych z formularzem Biuletynu Zamówień Publicznych nie mógł zaznaczyć
wyłącznie wymaganego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 20 02 01, 20 03 01, 20 02 03

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zagospodarowanie odpadów komunalnych obejmujące:
a) Odpady ulegające biodegradacji (kod odpadu 20 02 01) w ilości 60 Mg
b) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) w ilości 1150 Mg
c) Odpady z ogródków i parków, w tym z cmentarzy (kod odpadu 20 02 03) w ilości 50 Mg.
Wszystkie podane wyżej ilości odpadów wyrażone w Mg obejmują okres 12 miesięcy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena oferty:100,00
Część nr: 2
Nazwa: Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zagospodarowanie odpadów komunalnych obejmujące:
a) Opakowania z papieru i tektury (kod odpadu 15 01 01) w ilości 25 Mg
b) Opakowania z tworzyw sztucznych (kod odpadu 15 01 02) w ilości 45 Mg
c) Opakowania z metali (kod odpadu 15 01 04) w ilości 5 Mg
d) Opakowania ze szkła (kod odpadu 15 01 07) w ilości 10 Mg.
Wszystkie podane wyżej ilości odpadów wyrażone w Mg obejmują okres 12 miesięcy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena oferty:100,00
Część nr: 3
Nazwa: Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 17 01 01, 17 01 03, 17 02 03, 17 06 04, 20 03 07

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zagospodarowanie odpadów komunalnych obejmujące:
a) Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów (kod odpadów 17 01 01) w ilości 225 Mg
b) Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia (kod odpadu 17 01 03) w ilości 25 Mg
c) Tworzywa sztuczne ( kod odpadu 17 02 03) w ilości 20 Mg
d) Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 (kod odpadu 17 06 04) w ilości 5 Mg
e) Odpady wielkogabarytowe (kod odpadu 20 03 07) w ilości 400 Mg.
Wszystkie podane wyżej ilości odpadów wyrażone w Mg obejmują okres 12 miesięcy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena oferty:100,00
Część nr: 4
Nazwa: Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 16 01 03

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zagospodarowanie odpadów komunalnych obejmujące:
a) Zużyte opony (kod odpadu 16 01 03) w ilości 20 Mg.
Podane wyżej ilości odpadów wyrażone w Mg obejmują okres 12 miesięcy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena oferty:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.