eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Świadczenie usług cateringowych podczas uroczystości 220 Rocznicy Uchwalenia Konstytucji 3 Maja organizowanej przez Prezydenta Miasta Białegostoku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-12

Białystok: Świadczenie usług cateringowych podczas uroczystości 220 Rocznicy Uchwalenia Konstytucji 3 Maja organizowanej przez Prezydenta Miasta Białegostoku
Numer ogłoszenia: 74968 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96205 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych podczas uroczystości 220 Rocznicy Uchwalenia Konstytucji 3 Maja organizowanej przez Prezydenta Miasta Białegostoku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Świadczenie usług cateringowych podczas: Spotkania z okazji 220 Rocznicy Uchwalenia Konstytucji 3 Maja organizowanego przez Prezydenta Miasta w dniu 3 maja 2011 roku, o godz. 13.00, w Sali Wielkiej Pałacyku Gościnnego w Białymstoku, ul J. Kilińskiego 6. 2. Przewidywana liczba uczestników bankietu - 60 osób. 3. Obowiązki wykonawcy: - ustawienie stołów szwedzkich, na których rozstawione zostaną potrawy, (stoły zapewni Zamawiający), - liczba stołów dostosowana do obsługi ilości uczestników spotkania oraz do wielkości pomieszczenia, - stoły nakryte białymi obrusami, zastawą składającą się z porcelany gastronomicznej, z czystego białego szkła, bez napisów oraz udekorowane żywymi kwiatami (kolorystyka dobrana do wnętrza Sali oraz zaakceptowana przez Zamawiającego), 4. Wymagania dotyczące obsługi: - 4 kelnerów posiadających doświadczenie w zawodzie, ubranych w jednolite stroje (koszula z długim rękawem, mucha, czarne spodnie, czarne pantofle, białe rękawiczki), - cechy charakterystyczne kelnerów: wysoka kultura osobista, sprawność, uprzejmość, minimum 2 letnie doświadczenie w zawodzie. Wykluczone jest palenie papierosów przez kelnerów w czasie realizacji zamówienia nawet w czasie przerwy. 5. Dnia 3 maja 2011 roku Wykonawca zobowiązuję się do dostarczenia posiłków własnym środkiem transportu do Pałacyku Gościnnego. Pełna gotowość wymagana jest najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem spotkania (godz. 12.30.; czas trwania - do ostatniego Gościa). 6. Wykonawca odpowiada za przygotowanie spotkania zgodnie z ustalonym menu, rozstawienie stołów, nakrycie, obsługę uroczystości oraz uprzątnięcie sali po zakończeniu spotkania w ciągu 1 godziny. 7. Wykonawca zapewnia naczynia, sztućce, termosy, podgrzewacze oraz inne narzędzia i przedmioty niezbędne do wykonania zamówienia. 8. Posiłki dostarczone w termosach i szczelnych pojemnikach, własnym transportem Wykonawcy, bezwzględnie świeże i przyrządzone w dniu dostawy. 9. Dania na ciepło powinny być gorące (min. 85 stp. C). 10. Posiłki urozmaicone, o wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jaki i estetyki. 11. Wykonawca zadba o właściwy stan dostarczonych posiłków. 12. W razie stwierdzenia wad w realizacji usługi Zamawiający niezwłocznie poinformuje o ich zaistnieniu Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia. 13. Do obowiązków Wykonawcy należy: odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Pojemniki oraz odpady pokonsumpcyjne będą zbierane po zakończeniu uroczystości. 14. Stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej. 15. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Przez Świadczenie usług cateringowych Zamawiający rozumie usługę przygotowania, dostarczenia i podawania cateringu zgodnie z menu podanym w SIWZ. 16. Menu na jedną osobę powinno zawierać: Dania gorące: Łosoś po fińsku na truskawkach, Polędwiczki carbonara, Placuszki brokułowe z jogurtem Warzywa na maśle (100 g /os.) Dania na zimno: Łosoś lekko podwędzany z dipem miodowym (całe ryby), Szczupak perski, Koszyczki morskie z garnelami, Mus z raków w roladach (50g/os.) Tatarki bazyliowe, Rolada cielęca z pastą tuńczykową, Babeczki pasztetowe w sezamie, Koszyki parmeńskie z melonem i awokado (50g/os.), Kaczka na pomelo-balsamico, Rolada z kurczaka po włosku, Mini tortille z udkami na ostro, Pasztet drobiowy z truskawkami (50g/os.) Sałatka z awokado i sera korycińskiego, Cykoria z wiórkami z szynki (50g/os.) Torciki Pawłowej w pucharkach, Sałatka owocowa ze słodkim jogurtem, Pucharki czekoladowe, W-Zetki z amaretto (100g/os.) Napoje gorące: Kawa, herbata (160 ml/os) Napoje zimne: Woda gazowana i niegazowana, Sok jabłkowy i pomarańczowy (0,5 l/os)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU ALICJA Skurski Tomasz, ul. Rzemieślnicza 40, 15-773 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.