Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-02
Wejherowo: DOSTAWA URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH
Numer ogłoszenia: 74951 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia Marynarki Wojennej , ul. Jana III Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 6765555, faks 58 6765787.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cwtid.mw.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do CWTiD MW ul. Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo urządzeń warsztatowych dla warsztatu stacjonarnego naprawy wojskowych pojazdów mechanicznych w CWTiD MW (wraz z rozładunkiem, montażem i szkoleniem w zakresie obsługi) w podziale na pięć części: Część I - wytaczarka do bębnów i tarcz hamulcowych wraz z osprzętem - 1 szt. Część II - stacjonarna gilotyna do cięcia blach wraz ze stołem roboczym - 1 szt. Część III - prasa warsztatowa hydrauliczno-pneumatyczna- 1 szt. Część IV - stacjonarna przecinarka ścierna do Sali, metali i tworzyw sztucznych - 2 szt. Część V - inwertorowy prostownik spawalniczy do spawania metodą TIG i TIG PULSE - 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania eksploatacyjno-techniczne (WET) opisano w załączniku nr 5 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie Zamówienia, na warunkach określonych w projekcie umowy, który stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy gdy zmiany te są wywołane przyczynami zewnętrznymi które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany, niepowodującej jednocześnie zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy wykonawcą a zamawiającym, która nie prowadzi również do zachwiania pozycji konkurencyjnej wykonawcy w stosunku do innych wykonawców biorących udział w postępowaniu, jak też nie prowadzi do zmiany kręgu wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia lub zainteresowanych udziałem w postępowaniu. Dotyczyć to będzie w szczególności przypadków, gdy przyczyny zmiany umowy odnoszą się w równym stopni do wszystkich wykonawców biorących udział w postępowaniu lub potencjalnie zainteresowanych udziałem w postępowaniu, tj. wynikają z okoliczności niezależnych od osoby wykonawcy. Z takim przypadkiem mamy do czynienia w sytuacji, gdy zmiana umowy jest obiektywnie uzasadniona w odniesieniu do każdoczesnego wykonawcy, z którym zawarto by umowę. Przy czym zakres i warunki takiej zmiany są niezależne od osoby wykonawcy, tj. zmiana umowy zostałaby dokonana z każdoczesnym wykonawcą w taki samym zakresie i na tych samych zasadach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cwtid.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CWTiD MW ul. Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria jawna CWTiD MW ul. Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo pok. nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wytaczarka do bębnów i tarcz hamulcowych wraz z osprzętem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obrabiarka do tarcz i bębnów hamulcowych musi umożliwiać wykonanie obróbki mechanicznej tarcz i bębnów wszystkich pojazdów (dostawczych, ciężarowych oraz przyczep i naczep) będących na wyposażeniu Sił Zbrojnych. 1. Parametry techniczne: - średnica obrabianych bębnów hamulcowych: min 150 do nie mniej niż 500 mm - średnica obrabianych tarcz hamulcowych: min 150 do nie mniej niż 500 mm - posuw wzdłużny: min 400 mm; - posuw poprzeczny: min 140 mm; - szybkość posuwu wzdłużnego: od 8 do 35 mm na min.; - szybkość posuwu poprzecznego: nie mniej niż 0÷30 mm na min.; - prędkość obrotowa wrzeciona: regulowana skokowo w zakresie od 35-50-70-100 obr./ min. Osprzęt: - zestaw noży do toczenia tarcz i bębnów; - uchwyt O 30 mm do bębnów z kompletem stożków; - adapter do osi o O 18 mm; - zestaw do obróbki tarcz hamulcowych; - wspornik konik umożliwiający obróbkę bębnów i tarcz kół ciężkich i bliźniaczych; - adapter do bębnów hamulcowych samochodów ciężarowych (8 otworów, średnica centrowania 221 mm, średnica podziałowa 275 mm);.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stacjonarna gilotyna do cięcia blach wraz ze stołem roboczym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gilotyna ręczna do cięcia arkuszy blachy, materiałów miękkich i tworzyw sztucznych wraz ze stołem roboczym oraz przymiarami kątów. Gilotyna powinna być zintegrowana ze stołem roboczym wyposażonym w ograniczniki cięcia oraz przymiary kątów cięcia. 1. Parametry techniczne: - długość cięcia: min 1000 mm; - grubość blachy : nie mniej niż 1,5 mm; - regulacja ogranicznika szerokości cięcia od 0 mm do 600 mm; - regulacja ogranicznika stołu min. od 50 do 400 mm; - wysokość stołu roboczego :700-1000 mm;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prasa warsztatowa hydrauliczno-pneumatyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prasa warsztatowa hydrauliczno-pneumatyczna z podnoszonym stołem powinna umożliwiać wyciskanie łożysk, tulei, wałków oraz zaprasowywania i prostowania elementów. 1. Parametry techniczne: - nacisk tłoczyska: min. 20 ton; - skok tłoka: min 150 mm; - regulacja podnoszenia stołu roboczego (prześwitu): min 800 mm; - szerokość stołu roboczego (szerokość prześwitu): min 500 mm; - wbudowany zawór przeciążeniowy; - czynnik roboczy: powietrze; - zamontowany oddzielacz wody;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stacjonarna przecinarka ścierna do Sali, metali i tworzyw sztucznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacjonarna przecinarka ścierna musi być przystosowana do cięcia stali, metali nieżelaznych oraz tworzyw sztucznych z zastosowaniem odpowiedniej tarczy. Musi być zamontowana na podstawie roboczej stanowiącej integralną część przecinarki, 1. Parametry techniczne: - znamionowe napięcie zasilania 3x400[v] 50 [hz] 3 fazy; - kąty cięcia: 45° i 90°; - moc: min. 3 kW; - obroty wrzeciona: min. 3000obr/min. -średnica tarczy zbrojonej: 400 mm. - wysokość cięcia: min. 100 mm; - imadło mocujące materiał..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Inwertorowy prostownik spawalniczy do spawania metodą TIG i TIG PULSE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwertorowy prostownik spawalniczy musi być przystosowany do spawania metodą TIG i TIG PULSE prądem zmiennym (AC) i stałym (DC) z bezdotykowym (HF) lub dotykowym (LIFT) zajarzeniem łuku oraz metodą MMA elektrodą otuloną prądem stałym (DC). Urządzenie powinno umożliwiać spawanie aluminium, stali węglowych i nierdzewnych, niklu, tytanu, miedzi beztlenowej, brązu. 1. Parametry techniczne: - znamionowe napięcie zasilania 230 [v] 50 [hz] 1f - prąd pobierany z sieci 20 /34 [a] - moc (60%/max) 3/5,5 [kW] - współczynnik sprawności - min 0,77 - współczynnik mocy cos - min 0,6 - zakres regulacji prądu spawania - 5 - 200 [a] - prąd maksymalny przy temp. otoczenia- 40 c 200- 24 [a-%] - prąd przy pracy 60% przy temp. otoczenia 40 c - 100 [a] - średnica elektrody spawalniczej - od min 1,6 do 4,0 - stopień ochrony -min IP 23 Osprzęt: - uchwyt spawalniczy TIG 4m, - przewód masowy - min 3m, - reduktor ciśnienia, - części zamienne uchwytu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Wejherowo
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Miasta Wejherowa wraz z jednostkami organizacyjnymi - Ubezpieczenie mienia, komunikacyjne, NNW oraz odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasta Wejherowa
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- DOSTAWA JEDNEGO, FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO 9-MIEJSCOWEGO
- Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 75 m w L. Sławutówko na terenie Nadleśnictwa Wejherowo
- Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 75 m wraz z przyległymi składnicami drewna w L. Piaśnica na terenie Nadleśnictwa Wejherowo
więcej: przetargi w Wejherowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.