eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Banie › Wybór Inżyniera Kontraktu wraz z zapewnieniem inspektorów nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu Utworzenie Międzynarodowego Centrum Turystki, Kultury i Sportu w Baniach, który realizowany będzie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na la

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-12

Banie: Wybór Inżyniera Kontraktu wraz z zapewnieniem inspektorów nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu Utworzenie Międzynarodowego Centrum Turystki, Kultury i Sportu w Baniach, który realizowany będzie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 dla województwa zachodniopomorskiego.
Numer ogłoszenia: 7491 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219815 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu, ul. Skośna 7, 74-110 Banie, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 41 66 366, faks 091 41 66 353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Inżyniera Kontraktu wraz z zapewnieniem inspektorów nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu Utworzenie Międzynarodowego Centrum Turystki, Kultury i Sportu w Baniach, który realizowany będzie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 dla województwa zachodniopomorskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zapewnienie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad Kontraktem na Roboty, zgodnie z ustawą PB i przepisami z nim związanymi oraz za prowadzenie kontroli zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, pozwoleniami na budowę, wydanymi decyzjami administracyjnymi, przepisami polskiego prawa oraz zasadami wiedzy inżynierskiej, w tym dokonywania kontroli w czasie dostarczania materiałów i urządzeń, które będą niezbędne do realizacji robót. O ile nie zostało określone inaczej, terminy podane poniżej liczone są od daty rozpoczęcia usługi przez inżyniera. Podstawowe obowiązki inżyniera przedstawione zostały poniżej. Dla potrzeb niniejszego zamówienia, od wykonawcy będzie się wymagało, aby pełnił rolę Inżyniera dla potrzeb Kontraktu na roboty budowlane zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC - Czerwona Książka i Warunkami Szczególnymi, które zmieniają i/lub uzupełniają postanowienia Warunków Ogólnych oraz z przepisami polskiego Prawa budowlanego i zasadami wdrażania PROW. Inżynier ma także obowiązek zarządzania zadaniami, które będzie obejmowało przygotowanie, organizację, nadzór, koordynację i zakończenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją Projektu; w tym wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynnościami inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności ustawy PB, sporządzanie raportów, rozliczenia finansowe kontraktu. Zarządzanie to będzie wykonywane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i Instytucji Zarządzającej oraz zgodnie z zasadami wdrażania PROW. Minimalny, wymagany przez Zamawiającego, zakres zadań Inżyniera będzie zawierał prowadzenie n/w działań: 1. Udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z niezbędnymi załącznikami). 2. Przygotowanie projektów odpowiedzi Zamawiającego na potrzeby zgłoszonych protestów i postępowań odwoławczych 3. Udział w pracach Komisji Przetargowej z głosem doradczym. 4. Przejęcie od Zamawiającego dokumentacji i przekazanie jej wykonawcy robót budowlanych. 5. Powiadomienie stosownych organów o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych. 6. Sporządzanie planów strategicznych i planów prac według procedur Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich. 7. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z ustawą Prawo budowlane 8. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 9. Koordynacja robót prowadzonych we wszystkich branżach. 10. Przejecie od wykonawcy robót budowlanych uzgodnionego harmonogramu rzeczowo-finansowego przedstawiającego cykl realizacji inwestycji. 11. Podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłowa realizację harmonogramu. 12. Ogólny nadzór nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem 13. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 14. Kontrolowanie przestrzegania zgodności z dokumentacją realizowanych robót. 15. Organizowanie i stałe uczestnictwo w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego. 16. Wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym i uzyskaniu pisemnej zgody od Zamawiającego na wykonanie przedmiotowych prac. 17. Sprawdzenie faktur wystawionych przez wykonawcę robót budowlanych, potwierdzenie robót objętych fakturami. 18. Opracowanie raportów, sprawozdań okresowych i wniosków o płatność dla Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich. 19. Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających. 20. Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji , urządzeń technicznych. 21. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem zrealizowanej inwestycji do odbioru, dokonaniem odbioru i przekazaniem inwestycji wskazanym przez zamawiającego użytkownikom, w tym w szczególności: - stwierdzenie gotowości do odbioru - dokonanie odbiorów częściowych - dokonanie odbioru końcowego robót budowlanych 22. Powiadomienie stosownych organowi o zakończeniu budowy. 23. Przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej wraz z protokołem odbioru i przekazania inwestycji do użytkowania. 24. Dokonanie pierwszego przeglądu w okresie gwarancji po upływie pierwszego roku oraz sporządzenie protokółu, w którym wyszczególnione zostaną ewentualne wady i usterki oraz określony zostanie termin ich usunięcia. 25. Przygotowanie i sporządzenie dla Zamawiającego wszelkich niezbędnych dokumentów dotyczących zgłoszenia wykonanych robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 26. Sporządzenie rozliczenia finansowego zadania i przekazanie go zamawiającemu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 15000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 dla województwa zacodniopomorskiego.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe TRASBUD, ul. Łużycka 134 G, 74-100 Gryfino, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 15000
  • Oferta z najniższą ceną: 15000 oferta z najwyższą ceną: 56950
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.