Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-11
Kraków: Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej nr 93 w Krakowie
przy ul. Szlachtowskiego 31
Numer ogłoszenia: 74895 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Zachód, ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4100215, 4188510, fax 012 4104390.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeoz.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej nr 93 w Krakowie przy ul. Szlachtowskiego 31.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi (10 szt. o wym. 2,22 x 0,75 m, 15 szt. o wym. 2,58 x 2,12 m) w budynku Szkoły Podstawowej nr 93 w Krakowie przy ul. Szlachtowskiego 31. Zamówienie obejmuje demontaż starej stolarki, wywiezienie jej z terenu placówki, montaż nowej stolarki (PCV) oraz obróbki tynkarskie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogę ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych /uPzp/ warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot postępowania, 2) dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia tj. kierownikiem robót należącym do właściwej Izby Budowlanej. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków metodą 0-1, tj, spełnia lub nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 uPzp oraz oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zawartymi w SIWZ (w tym z zakresem prac Wykonawcy i wzorem umowy) i przyjmuje je bez zastrzeżeń oraz, że dokonał wizji lokalnej miejsca robót.- wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualny/-e wypis/-y z ewidencji działalności gospodarczej (dla osób fizycznych) i umowa spółki cywilnej (dla spółek cywilnych)- data wystawienie nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji w dokumencie, o którym mowa w pkt. 2), 4) Uprawnienia kierownika robót do prowadzenia robót stanowiących przedmiot zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Budowlanej. 5) Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2) Wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - data wystawienie nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5)a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - data wystawienie nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 6) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione formularz ofertowy zawierający: 1. Nazwę i adres oferenta 2. Numer NIP 3. Nazwę zadania stanowiącego przedmiot oferty 4. Cenę całości zamówienia (c)- w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 5 lipca 2001r. cenach (Dz. U. Nr 97, poz. 1050 z późn. zm.), 5. Zakres prac, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 6. Termin realizacji przedmiotu umowy (w dniach roboczych) 7. Okres udzielonej przez wykonawcę gwarancji na wykonane przez niego roboty, objęte zamówieniem , minimum 96 miesięcy 7) kalkulację ofertową obejmującą pełny zakres prac objętych ofertą sporządzoną wg zasad określonych w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeoz.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków Zachód, ul. Ułanów 9, Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków Zachód, ul. Ułanów 9, Kraków - dziennik podawczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uzupełninie pkt. II.2: Termin realizacji: Czerwiec 2008r. (ale nie dłużej niż 15 dni roboczych*) * Przez dni robocze Zamawiający rozumie wszystkie dni tygodnia z wyłączeniem niedziel i świąt
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynków przy ul. Cegielskiego 2 w Myślenicach oraz przy ul. Budowlanych 2 w Olkuszu
- Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH - WG 6 PAKIETÓW
- Świadczenie usług w zakresie badań sprawdzających środki do odladzania dostarczone przez firmę UAB Airstiga
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej - O/Jasło, ul. Rynek
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.