eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Budowa oczyszczalni ścieków w Zespole Szkół Rolniczych w Ostrożanach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-24

Siemiatycze: Budowa oczyszczalni ścieków w Zespole Szkół Rolniczych w Ostrożanach
Numer ogłoszenia: 74842 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach , ul. Legionów Piłsudskiego 3, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6552525, 6560266, faks 085 6552525.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.siemiatycze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oczyszczalni ścieków w Zespole Szkół Rolniczych w Ostrożanach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa oczyszczalni ścieków w Zespole Szkół Rolniczych w Ostrożanach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi : - dokumentacja projektowa - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - przedmiar robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 45.25.21.30 - Wyposażenie zakładów odprowadzania ścieków 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości : 15.000 zł słownie : piętnaście tysięcy zł Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej , z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2000 r. Nr 109 , poz. 1158 z późn. zm. ). Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Siemiatyczach Nr PKO BP S.A. O/R Białystok nr 55 10201332 0000170200377259

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 u Pzp a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 uPzp, 1.2. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 1.3. udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy liczony od daty odbioru końcowego robót. 1.4. przedłożą upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie posiadają wymagany potencjał kadrowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie: 2.1. Potwierdzeniem warunku określonego w pkt. 1.1.a będzie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2.2. Potwierdzeniem warunku określonego w pkt. 1.1.b będzie : a) wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w ciągu 5 ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres - min. 2 oczyszczalnie ścieków o zbliżonych parametrach technicznych o przepustowości min. 20 m3 na dobę , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - zał. nr 3 b) wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty potwierdzające ich kwalifikacje zawodowe i doświadczenie , niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności w branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej , - załącznik nr 2 c) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane pracownika przewidzianego do kierowania zamówieniem ( kierownik budowy) z co najmniej 3 letnim stażem oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.3. Potwierdzeniem warunku określonego w pkt.1.1 c będzie: a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy min. 500.000 zł , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Potwierdzeniem warunku określonego w pkt 1.1.d będzie: a) oświadczenie , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieniach publicznych , Dz. U. Nr 19/2004 , poz. 177 z późn. zm. - załącznik nr 4 2.5. Potwierdzeniem warunku określonego w pkt 1.2. będzie: a) dokument stwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej . 2.6 Potwierdzeniem warunku określonego w pkt 1.4 będzie: Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. 2.7 Potwierdzeniem warunku określonego w pkt 1.3 będzie Potwierdzenie udzielenia gwarancji zgodnie z wymogami zamawiającego( zawarte w formularzu ofertowym) . Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za godność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siemiatycze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach ul. Legionów PIłsudskiego 3 17-300 Siemiatycze w p.228 II p. w godz. 8:00-15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach ul. Legionów PIłsudskiego 3 17-300 Siemiatycze w p.205 II p. (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.