eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Część 1 - dostawa autoklawu laboratoryjnego; Część 2 - rozbudowa systemu HPLC model 1100 o detektor fluorescencyjny i automatyczny podajnik próbek; Część 3 - dostawa aparatu do destylacji; Część 4 - dostawa spektrofotometru UV-VIS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-12

Toruń: Część 1 - dostawa autoklawu laboratoryjnego; Część 2 - rozbudowa systemu HPLC model 1100 o detektor fluorescencyjny i automatyczny podajnik próbek; Część 3 - dostawa aparatu do destylacji; Część 4 - dostawa spektrofotometru UV-VIS
Numer ogłoszenia: 74816 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika , ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6114010, faks 056 6542944.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część 1 - dostawa autoklawu laboratoryjnego; Część 2 - rozbudowa systemu HPLC model 1100 o detektor fluorescencyjny i automatyczny podajnik próbek; Część 3 - dostawa aparatu do destylacji; Część 4 - dostawa spektrofotometru UV-VIS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : a) dostawa autoklawu laboratoryjnego - w części 1 zamówienia; b) rozbudowa systemu HPLC model 1100 o detektor fluorescencyjny i automatyczny podajnik próbek - części 2 zamówienia; c) dostawa aparatu do destylacji - w części 3 zamówienia; d) dostawa spektrofotometru UV-VIS - w części 4 zamówienia; dla Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: a) Dla części 1 - 700,00 PLN (słownie złotych: siedemset, 00/100); b) Dla części 2 - 2400,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące czterysta, 00/100); c) Dla części 3 - 300,00 PLN (słownie złotych: trzysta, 00/100); d) Dla części 2 - 400,00 PLN (słownie złotych: czterysta, 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca zrealizował - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej: a) Dla części 1: 1 dostawę aparatury naukowo-badawczej o wartości nie mniejszej niż 20 tys. PLN brutto; b) Dla części 2: 1 dostawę aparatury naukowo-badawczej o wartości nie mniejszej niż 50 tys. PLN brutto; c) Dla części 3: 1 dostawę aparatury naukowo-badawczej o wartości nie mniejszej niż 6 tys. PLN brutto; d) Dla części 4: 1 dostawę aparatury naukowo-badawczej o wartości nie mniejszej niż 9 tys. PLN brutto; Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy (punkt 6.1.1.SIWZ) wg reguły: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje się możliwość dokonania niżej wskazanych zmian: 1.Wykonawca może żądać przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o okres proporcjonalny do czasu opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: a)wystąpienia podczas produkcji aparatury klęsk żywiołowych (np.: powódź, huragan, trzęsienie ziemi) skutkujących wstrzymaniem produkcji aparatury lub jej podzespołów, b)wystąpienia podczas transportu aparatury szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych (np.: intensywne opady śniegu, silny mróz, porywiste wiatry), klęsk żywiołowych (np.: powódź, huragan, trzęsienie ziemi), uniemożliwiających bezpieczną spedycję aparatury. 2.Wystąpienie przesłanki przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy Wykonawca musi pisemnie udokumentować. Dokumenty uzasadniające przyczyny opóźnienia Wykonawca załączy do wniosku zawierającego żądanie przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. 3.Zamawiający dopuszcza zmianę zaoferowanego modelu aparatury lub jego podzespołu w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu aparatury lub podzespołu z produkcji przez producenta, a dostępna będzie aparatura o parametrach nie gorszych niż wynikających z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie. Wycofanie modelu aparatury objętego przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować. 4.Zamawiający dopuszcza zmianę zaoferowanego modelu aparatury na model nowszy o parametrach nie gorszych niż wynikających z umowy, pod warunkiem, że cena aparatury nowszej nie będzie wyższa niż aparatury wskazanej w ofercie. 5.Nie jest dopuszczalna zmiana po stronie Wykonawcy z wyjątkiem: sukcesji generalnej, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa. 6.Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Dział Aparatury Naukowej ul. Gagarina 11, pok. 418 87 - 100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Dział Aparatury Naukowej ul. Gagarina 11, pok. 418 87 - 100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa autoklawu laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autoklaw laboratoryjny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: rozbudowa systemu HPLC model 1100 o detektor fluorescencyjny i automatyczny podajnik próbek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Detektor Fluorescencyjny , Autosampler z termostatem , Aktualizacja oprogramowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa aparatu do destylacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do destylacji z parą wodną umożliwiający oznaczanie azotu ogólnego Kjeldahla i azotu amonowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa spektrofotometru UV-VIS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spektrofotometr dwuwiązkowy UV-VIS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.