eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilczyce › Przebudowa drogi gminnej nr 004354T Wysiadłów - Chwałki na odcinku od km 0 + 560 do km 1 + 600 w miejscowości Wysiadłów, Odbudowa drogi gminnej nr 395050 T Radoszki - Dacharzów na odcinku od km 0 +285 do km 1 +173 w miejscowości Radoszki, Przebudowa drogi gminnej Daromin - Łopata (nr ewid. działki 325) na odcinku od km 0 +000 do km 0+ 610 w miejscowości Daromin, Odbudowa drogi wewnętrznej nr ewid. działki 738/3 na odcinku 170,00mb w miejscowości Wilczyce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-02

Wilczyce: Przebudowa drogi gminnej nr 004354T Wysiadłów - Chwałki na odcinku od km 0 + 560 do km 1 + 600 w miejscowości Wysiadłów, Odbudowa drogi gminnej nr 395050 T Radoszki - Dacharzów na odcinku od km 0 +285 do km 1 +173 w miejscowości Radoszki, Przebudowa drogi gminnej Daromin - Łopata (nr ewid. działki 325) na odcinku od km 0 +000 do km 0+ 610 w miejscowości Daromin, Odbudowa drogi wewnętrznej nr ewid. działki 738/3 na odcinku 170,00mb w miejscowości Wilczyce
Numer ogłoszenia: 74804 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilczyce , 174 174, 27-612 Wilczyce, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8377275, faks 015 8377236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 004354T Wysiadłów - Chwałki na odcinku od km 0 + 560 do km 1 + 600 w miejscowości Wysiadłów, Odbudowa drogi gminnej nr 395050 T Radoszki - Dacharzów na odcinku od km 0 +285 do km 1 +173 w miejscowości Radoszki, Przebudowa drogi gminnej Daromin - Łopata (nr ewid. działki 325) na odcinku od km 0 +000 do km 0+ 610 w miejscowości Daromin, Odbudowa drogi wewnętrznej nr ewid. działki 738/3 na odcinku 170,00mb w miejscowości Wilczyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na odbudowie, przebudowie dróg gminnych i wewnętrznych n/w zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i dokumentacją projektową, która obejmuje: a) Przebudowa drogi gminnej nr 004354T Wysiadłów - Chwałki na odcinku od km 0 + 560 do km 1 + 600 w miejscowości Wysiadłów, b) Odbudowa drogi gminnej nr 395050 T Radoszki - Dacharzów na odcinku od km 0 +285 do km 1 +173 w miejscowości Radoszki, c) Przebudowa drogi gminnej Daromin - Łopata (nr ewid. działki 325) na odcinku od km 0 +000 do km 0+ 610 w miejscowości Daromin, d) Odbudowa drogi wewnętrznej nr ewid. działki 738/3 na odcinku 170,00mb w miejscowości Wilczyce. a) Na drodze nr 004354 T Wysiadłów - Chwałki należy wykonać koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża- niwelacja uszkodzonej tłuczniowej podbudowy drogi 5 062,50 m2. Mechaniczne usunięcie nadmiaru humusu- załadunek humusu ładowarką i transport urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 [km] - 151,88 m3 Podbudowa - wyrównanie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie: - wykonanie warstwy odsączającej z piasku, zagęszczonej mechanicznie o grubości warstwy 30[cm] po zagęszczeniu na odcinku o długości 765,00[m] i szerokości 5,00[m] i odcinku o długości 275,00[m] i szerokości 4,50[m] - 1518,75m3 - wykonanie podbudowy z materiału kamiennego - tłucznia 20/63 , zagęszczona mechanicznie, o grubości warstwy po zagęszczeniu 15,00[cm] na odcinku o długości 765,00[m] i szerokości 5,00[m] i odcinku o długości 275,00[m] i szerokości 4,50[m] - 759,38m3 - wykonanie podbudowy z materiału kamiennego - kliniec o frakcji 0-32mm zagęszczonego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu 5,00[cm] - 253,13m3 - wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej- przygotowanie podłoża i położenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno -asfaltowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 3,00[cm] - na odcinku o długości 765,00[m] i szerokości 4,00[m] i odcinku o długości 275,00[m] i szerokości 3,50[m] - 4022,50 m2 - nawierzchnię należy wykonać z mieszanek mineralno - bitumicznych. Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno -bitumicznych o grubości warstwy po zagęszczeniu 3,00[cm] na odcinku o długości 765,00[m] i szerokości 4,00[m] i odcinku o długości 275,00[m] i szerokości 3,50[m] - 4022,50 m2 - pobocza należy wykonać po obu stronach drogi o szerokości 0,50[m] utwardzonych mieszanką sortową - 62,40 m3 - wykonanie zjazdów publicznych - mechaniczne usunięcie podbudowy. Wykopy koparkami na głębokość do 20 cm z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 km - 6,40m3 - wykonanie zjazdów publicznych - wykonanie podbudowy zjazdów z materiału kamiennego zagęszczonego mechanicznie o grubości warstwy 20cm po zagęszczeniu - 6,40m3 - wykonanie zjazdów publicznych - nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych. Warstwa z mieszanki mineralno - asfaltowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 6 [cm] W kosztach ogólnych wykonania odbudowy w/w drogi należy uwzględnić oblanie emulsją krawędzi nawierzchni asfaltowej. b) Na drodze nr 395050 T Radoszki - Dacharzów należy wykonać koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża- niwelacja uszkodzonej tłuczniowej podbudowy drogi 4440,00m2. Mechaniczne usunięcie nadmiaru humusu- załadunek humusu ładowarką i transport urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 [km] - 133,20 m3 Podbudowa - wyrównanie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie: - wykonanie warstwy odsączającej z piasku, zagęszczonej mechanicznie o grubości warstwy 30[cm] po zagęszczeniu na odcinku o długości 338,00[m] i szerokości 5,00[m] i 15 [cm] odcinku o długości 550,00[m] i szerokości 5,00[m] - 1 173,00m3 - wykonanie podbudowy z materiału kamiennego - tłucznia 20/63 , zagęszczona mechanicznie, o grubości warstwy po zagęszczeniu 15,00[cm] na odcinku o długości 888,00[m] i szerokości 5,00[m] - 666,00 m3 - wykonanie podbudowy z materiału kamiennego - kliniec o frakcji 0-32mm zagęszczonego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu 5,00[cm] - 222,00 m3 - wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej- przygotowanie podłoża i położenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno -asfaltowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 3,00[cm] - na odcinku o długości 888,00[m] i szerokości 4,00[m] - 3 552,00 m2 - nawierzchnię należy wykonać z mieszanek mineralno - bitumicznych. Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno -bitumicznych o grubości warstwy po zagęszczeniu 3,00[cm] na odcinku o długości 888,00[m] i szerokości 4,00[m] - 3 552,00 m2 - pobocza należy wykonać po obu stronach drogi o szerokości 0,50[m] utwardzonych mieszanką sortową - 53,28 m3 W kosztach ogólnych wykonania odbudowy w/w drogi należy uwzględnić oblanie emulsją krawędzi nawierzchni asfaltowej. c) Na drodze Daromin - Łopata (nr ewid. działki 325) należy wykonać koryto wraz z profilowaniem Mechaniczne usunięcie niedostatecznej podbudowy na głębokość do 25 cm i transport urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 [km] - 762,50 m3 Podbudowa - wyrównanie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie: - wykonanie warstwy odsączającej z piasku, zagęszczonej mechanicznie o grubości warstwy 10[cm] po zagęszczeniu na odcinku o długości 610,00[m] i szerokości 5,00[m]- 305,00m3 - wykonanie podbudowy z materiału kamiennego - tłucznia 20/63 , zagęszczona mechanicznie, o grubości warstwy po zagęszczeniu 15,00[cm] na odcinku o długości 610,00[m] i szerokości 5,00[m] - 457,50 m3 - wykonanie podbudowy z materiału kamiennego - kliniec o frakcji 0-32mm zagęszczonego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu 5,00[cm] - 152,50 m3 - wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej- przygotowanie podłoża i położenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno -asfaltowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 3,00[cm] - na odcinku o długości 610,00[m] i szerokości 4,00[m] - 2 440,00 m2 - nawierzchnię należy wykonać z mieszanek mineralno - bitumicznych. Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno -bitumicznych o grubości warstwy po zagęszczeniu 3,00[cm] na odcinku o długości 610,00[m] i szerokości 4,00[m] - 2 440,00 m2 - pobocza należy wykonać po obu stronach drogi o szerokości 0,50[m] utwardzonych mieszanką sortową - 36,60 m3 - wykonanie zjazdów publicznych - mechaniczne usunięcie podbudowy. Wykopy koparkami na głębokość do 20 cm z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 km - 2,40m3 - wykonanie zjazdów publicznych - wykonanie podbudowy zjazdów z materiału kamiennego zagęszczonego mechanicznie o grubości warstwy 20cm po zagęszczeniu - 2,40m3 - wykonanie zjazdów publicznych - nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych. Warstwa z mieszanki mineralno - asfaltowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 6 [cm] - 12,00 m2 W kosztach ogólnych wykonania odbudowy w/w drogi należy uwzględnić oblanie emulsją krawędzi nawierzchni asfaltowej. d) Na drodze wewnętrznej nr ewid. działki 738/3 w msc. Wilczyce należy wykonać koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża- niwelacja uszkodzonej tłuczniowej podbudowy drogi 765,00m2. Mechaniczne usunięcie nadmiaru humusu- załadunek humusu ładowarką i transport urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 [km] - 45,90 m3 Podbudowa - wyrównanie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie: - wykonanie warstwy odsączającej z piasku, zagęszczonej mechanicznie o grubości warstwy 10[cm] po zagęszczeniu na odcinku o długości 170,00[m] i szerokości 4,50 [m]- 76,50 m3 - wykonanie podbudowy z materiału kamiennego - tłucznia 20/63 , zagęszczona mechanicznie, o grubości warstwy po zagęszczeniu 15,00[cm] na odcinku o długości 170,00[m] i szerokości 4,50[m] - 114,75 m3 - wykonanie podbudowy z materiału kamiennego - kliniec o frakcji 0-32mm zagęszczonego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu 5,00[cm] - 38,25 m3 - wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej- przygotowanie podłoża i położenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno -asfaltowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 3,00[cm] - na odcinku o długości 170,00[m] i szerokości 3,50[m] - 595,00 m2 - nawierzchnię należy wykonać z mieszanek mineralno - bitumicznych. Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno -bitumicznych o grubości warstwy po zagęszczeniu 3,00[cm] na odcinku o długości 170,00[m] i szerokości 3,50[m] - 595,00 m2 - pobocza należy wykonać po obu stronach drogi o szerokości 0,50[m] utwardzonych mieszanką sortową - 10,20 m3 W kosztach ogólnych wykonania odbudowy w/w dróg należy uwzględnić oblanie emulsją krawędzi nawierzchni asfaltowej. Wszystkie pobocza należy wykonać za pomocą układarki..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w swojej ofercie osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz, iż dysponuje minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych w zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 8), oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik Nr 9); Zamawiający w zakresie doświadczenia i wykształcenia nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ubezpieczenia: w dniu składania ofert Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości, co najmniej 500 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kserokopię poświadczona za zgodność z oryginałem opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości, co najmniej 500 000,00 zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy, o których mowa w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) w stosunku do treści oferty Wykonawcy na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany terminu wykonania, w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej: jak huragany, powodzie, bądź warunków atmosferycznych znacznie odbiegających od normy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wilczyce Wilczyce 174 27-612 Wilczyce Pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2015 godzina 07:45, miejsce: Gmina Wilczyce Wilczyce 174 27-612 Wilczyce Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.