eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › zmiana sposobu użytkowania części piwnic na potrzeby Rady Osiedla Dajtki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-14

Olsztyn: zmiana sposobu użytkowania części piwnic na potrzeby Rady Osiedla Dajtki
Numer ogłoszenia: 74801 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49089 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5273111 wew. , 325, faks 89 5349375.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zmiana sposobu użytkowania części piwnic na potrzeby Rady Osiedla Dajtki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania części piwnic na potrzeby Biura Rady Osiedla Dajtki w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej - filia nr 18 w Olsztynie przy ul. Żytniej 71. 2.Zakres prac do wykonania obejmuje: 1)wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, likwidację drzwi do piwnicy 2)wymianę stolarki okiennej zewnętrznej, parapetów okiennych 3)wykonanie nowych posadzek (układanie terakoty, paneli na uprzednio wyrównanej posadzce lastrykowej poprzez szlifowanie). 4)remont z wymianą i wykonanie nowej instalacji elektrycznej, 5)wykonanie nowej instalacji wody i kanalizacji 6)demontaż starych oraz montaż nowych grzejników, 7)malowanie pomieszczeń ze szpachlowaniem i szlifowaniem, wyrównanie nierówności, 8)układanie glazury na ścianach, 9)montaż urządzeń sanitarnych i armatury, 10)wyburzenie i wymurowanie ścianek działowych, 11)montaż ściennej wentylacji grawitacyjnej, 12)rozebranie chodnika zaplecza i ponowne ułożenie płytek z odzysku po ich oczyszczeniu oraz ułożenie krawężników, 13)wykonanie nowych schodów terenowych z poręczą, 14)regulacja studzienek kanalizacyjnych, 15)remont studzienek piwnicznych okien przylegających do pomieszczeń Rady (naprawa ścian wewnętrznych studzienek, malowanie ścian, malowanie krat studzienek i krat okiennych). 3.Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji zawierającej projekt budowlany, specyfikację techniczną wykonania i odbioru wraz z erratą oraz przedmiary robót pn.: Zmiana sposobu użytkowania części piwnic na lokal usługowy dla potrzeb Rady Osiedla Dajtki w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej - filia nr 18 w Olsztynie przy ul. Żytniej 71, obręb 151, działka nr 2_6 opracowanej przez Biuro Projektowo - Inwestycyjne Tadeusz Czechowski, 10 - 688 Olsztyn, ul. Mickiewicza 19.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALL-BUD Grażyna Kowalska, ul. Pstrowskiego 9/16, 10-049 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94185,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99976,45

  • Oferta z najniższą ceną: 99976,45 / Oferta z najwyższą ceną: 140402,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.