eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Krzysztoporska › REMONTY BUDYNKÓW DOMÓW LUDOWYCH NA TERENIE GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-24

Wola Krzysztoporska: REMONTY BUDYNKÓW DOMÓW LUDOWYCH NA TERENIE GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA
Numer ogłoszenia: 74788 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wola Krzysztoporska , ul. Kościuszki 5/11, 97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie, tel. (044) 61-63-961, faks (044) 61-63-960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola-krzysztoporska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTY BUDYNKÓW DOMÓW LUDOWYCH NA TERENIE GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest/są: Część I Przedmiotem zamówienia jest : wymiana instalacji elektrycznych wewnętrznych w budynku, oraz roboty budowlane w pomieszczeniu 1.8a. Zakres wykonywanych robót określają następujące pozycje przedmiaru: 1) wymiana instalacji elektrycznych wewnątrz budynku: a) WLZ i rozdzielnice poz. 1-7 b) instalacje wewnętrzne oświetlenia poz. 8-23 c) instalacja gniazd wtykowych poz. 24-29 d) badania i pomiary poz. 36-43 i 45-48 2) roboty budowlane w pomieszczeniu 1.8a: a) ścianka w pom.1.8 gr.6cm -wg k-su wymurowanie g.1/2c (2,58+3,0)*2,4 -0,9*2,1 =11,5 m2 - poz. 18 b) tynki wewnętrzne zwykłe kat.II wykonane ręcznie na ścianach 11,5*2=23,0m2 - poz. 19 - ościeżnice stalowe FD7 - 1 szt. - poz. 22 c) skrzydła drzwiowe pełne - 1szt.*0,8*2,0 = 1,6m2 - poz. 23 d) gładź gipsowa na stropie - pom.1.8a -7,41m2 - poz. 42 e) gładź gipsowa na ścianach p.1.8a - (3,0+2,58)*2*2,4 -1,89*2=23,0 - poz. 43 f) gładź gips.na ościeżach drzw. p.1.8a - 2,1*2+0,9= 5,1*0,12=0,62m2 - poz. 44 g) malowanie farbami emulsyjnymi pow.wewn. (7,41+23,0+0,61=31,03m2) - poz. 45 Pozostałe pozycje przedmiarów nie podlegają wycenie. Część II Przedmiotem zamówienia jest : wymiana pokrycia dachu, wraz z robotami koniecznymi do wykonania dachu. Zakres wykonywanych robót określają następujące pozycje przedmiaru: a) Roboty rozbiórkowe - poz.3 i 4 - 100%, poz.6 - 6,88m3 , poz.8 - 6,88*19 m3 , tj. rozebranie pokrycia dach.z blachy, przebicie otworów, wywiezienie gruzu do 20km b) Roboty dekarskie - poz. 12, 13, 16 - 19, 21 - 23, 26 - 36 - 100%, tj. wydłużenie krokwi, ołacenie połaci dachowej, pokrycie dachu blachą dachówkopodbną z ułożeniem gąsiorów i wiatrownic bocznych, montaż rynien i rur spustowych z PCV, wymurowanie attyki z rdzeniami żelbetowymi i obróbkami blacharskimi, czapa kominowa, sufity z k-g o odporności ogn.F1/ EI60. c) Roboty wykończeniowe - poz.56 - 100%, tj. obudowa rur SPIRO płytami k-g. d) Roboty wentylacyjne - poz.59, 61-62 - 100% -wymurowanie kanałów wentylacyjnych z rur SPIRO, montaż wentylatorów dachowych i podstaw. Pozostałe pozycje przedmiarów nie podlegają wycenie. 3. Wykonane roboty powinny być zgodne ze: 1) Dotyczy części I: a) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą -załącznik nr 5a (Dom Ludowy w Glinie) b) pozwoleniem na budowę decyzja nr 661/2008 z dnia 11.08.2008 r. c) inwentaryzacją z orzeczeniem o stanie technicznym budynku - załącznik nr 5b ( Dom Ludowy w Glinie) d) projektem architektoniczno- budowlanym - załącznik nr 5c ( Dom Ludowy w Glinie) e) przedmiar robót - załącznik nr 5d ( Dom Ludowy w Glinie) e) zestawieniem graficznym - załącznik nr 5e (Dom Ludowy w Glinie) Dokument wymieniony w pkt 3.1 b) udostępniony będzie do wglądu w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 13 w godzinach poniedziałek 9:00-17:00, wtorek- piątek 7:30-15:30 do dnia otwarcia ofert. 2) Dotyczy części II: a) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą -załącznik nr 6a (Dom Ludowy w Oprzężowie) b) opisem technicznym - załącznik nr 6b (Dom Ludowy w Oprzężowie) c) informacją bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na placu budowy - załącznik nr 6 c (Dom Ludowy w Oprzężowie) d) przedmiar robót - załącznik nr 6d ( Dom Ludowy w Oprzężowie) e) pozwoleniem na budowę decyzja nr 99/2008 z dnia 21.02.2008 r. f) projektem budowlanym g) inwentaryzacją z orzeczeniem o stanie technicznym budynku Dokumenty wymienione w pkt 3.2 e) f) g) udostępnione będą do wglądu w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 13 w godzinach poniedziałek 9:00-17:00, wtorek- piątek 7:30-15:30 do dnia otwarcia ofert..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) Robotami będzie kierowała osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia zgodne z przepisami prawa (branża ogólnobudowlana) 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Szczegółowy opis dla wykonawców: Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zgodnie z pkt. 2 1.5 Warunki dodatkowe: Zaoferują: a) wykonanie zamówienia w terminie: Część I: 56 dni od daty zawarcia umowy. Część II: 56 dni od daty zawarcia umowy. b) 30 dniowy termin płatności od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT i protokołu odbioru wykonywanych robót c) 36 miesięczny okres gwarancji liczony od daty dokonania ostatecznego odbioru robót..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 A.2) Kosztorysy ofertowe dla każdej części oddzielnie. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.- załącznik nr 2 C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 C.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. dokumenty potwierdzające uprawniania osoby, która będzie kierowała pracami budowlanym: a) decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie objętym zamówieniem lub dyplom mistrza w odpowiednim zawodzie budowlanym b) aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola-krzysztoporska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Kościuszki 5 97-371 Wola Krzysztoporska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 12:00, miejsce: ul. Kościuszki 5 97-371 Wola Krzysztoporska pok. nr 11 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Glinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : wymiana instalacji elektrycznych wewnętrznych w budynku, oraz roboty budowlane w pomieszczeniu 1.8a. Zakres wykonywanych robót określają następujące pozycje przedmiaru: 1) wymiana instalacji elektrycznych wewnątrz budynku: a) WLZ i rozdzielnice poz. 1-7 b) instalacje wewnętrzne oświetlenia poz. 8-23 c) instalacja gniazd wtykowych poz. 24-29 d) badania i pomiary poz. 36-43 i 45-48 2) roboty budowlane w pomieszczeniu 1.8a: a) ścianka w pom.1.8 gr.6cm -wg k-su wymurowanie g.1/2c (2,58+3,0)*2,4 -0,9*2,1 =11,5 m2 - poz. 18 b) tynki wewnętrzne zwykłe kat.II wykonane ręcznie na ścianach 11,5*2=23,0m2 - poz. 19 - ościeżnice stalowe FD7 - 1 szt. - poz. 22 c) skrzydła drzwiowe pełne - 1szt.*0,8*2,0 = 1,6m2 - poz. 23 d) gładź gipsowa na stropie - pom.1.8a -7,41m2 - poz. 42 e) gładź gipsowa na ścianach p.1.8a - (3,0+2,58)*2*2,4 -1,89*2=23,0 - poz. 43 f) gładź gips.na ościeżach drzw. p.1.8a - 2,1*2+0,9= 5,1*0,12=0,62m2 - poz. 44 g) malowanie farbami emulsyjnymi pow.wewn. (7,41+23,0+0,61=31,03m2) - poz. 45 Pozostałe pozycje przedmiarów nie podlegają wycenie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Oprzężowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : wymiana pokrycia dachu, wraz z robotami koniecznymi do wykonania dachu. Zakres wykonywanych robót określają następujące pozycje przedmiaru: a) Roboty rozbiórkowe - poz.3 i 4 - 100%, poz.6 - 6,88m3 , poz.8 - 6,88*19 m3 , tj. rozebranie pokrycia dach.z blachy, przebicie otworów, wywiezienie gruzu do 20km b) Roboty dekarskie - poz. 12, 13, 16 - 19, 21 - 23, 26 - 36 - 100%, tj. wydłużenie krokwi, ołacenie połaci dachowej, pokrycie dachu blachą dachówkopodbną z ułożeniem gąsiorów i wiatrownic bocznych, montaż rynien i rur spustowych z PCV, wymurowanie attyki z rdzeniami żelbetowymi i obróbkami blacharskimi, czapa kominowa, sufity z k-g o odporności ogn.F1/ EI60. c) Roboty wykończeniowe - poz.56 - 100%, tj. obudowa rur SPIRO płytami k-g. d) Roboty wentylacyjne - poz.59, 61-62 - 100% -wymurowanie kanałów wentylacyjnych z rur SPIRO, montaż wentylatorów dachowych i podstaw. Pozostałe pozycje przedmiarów nie podlegają wycenie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.