eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa wyposażenia pracowni umiejętności pielęgniarskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-01

Wałbrzych: Dostawa wyposażenia pracowni umiejętności pielęgniarskich
Numer ogłoszenia: 74756 - 2016; data zamieszczenia: 01.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu , ul. Zamkowa 4, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6419200, faks 074 6419202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia pracowni umiejętności pielęgniarskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni umiejętności pielęgniarskich. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery zadania: Zadanie nr 1 - Łóżka Zadanie nr 2 - Fantomy Zadanie nr 3 - Sprzęt Zadanie nr 4 - Meble Zadanie nr 1 Łóżeczko dziecięce rehabilitacyjne - 1 szt., Łóżko szpitalne rehabilitacyjne - 4 szt., Łóżko rehabilitacyjne - 2 szt, Szafka przyłóżkowa - 6 szt., Stolik do przewijania niemowląt - 1 szt., Łóżeczko szpitalne noworodkowe - 1 szt. Zadanie nr 2 Manekin pielęgnacyjny dwupłciowy - 1 szt., Fantom do badań fizykalnych, tors - 1 szt., Fantom noworodka do pielęgnacji i podstawowej opieki medycznej - chłopiec - 2 szt., Fantom noworodka do pielęgnacji i podstawowej opieki medycznej - dziewczynka- 2 szt., Fantom niemowlęcia do podstawowej opieki medycznej - chłopiec- 1 szt., Fantom niemowlęcia do podstawowej opieki medycznej - dziewczynka- 1 szt., Fantom dziecka do resuscytacji - 1 szt., Fantom noworodka do resuscytacji - 1 szt., Model główki noworodka do kaniulacji naczyń żylnych- 1 szt., Fantom niemowlęcia z możliwością kaniulacji naczyń obwodowych - 1 szt., Ramię do nauki wstrzyknięć dożylnych - 1 szt., Symulator wstrzyknięć śródskórnych i domięśniowych- 1 szt., Fantom pośladków do nauki iniekcji domięśniowych- 1 szt., Model do cewnikowania pęcherza męski- 1 szt. Model do cewnikowania pęcherza żeński- 1 szt., Zestaw do pozoracji ran- 1 szt., Model piersi do samobadania- 1 szt., Model zmian odleżynowych - 1 szt. Zadanie nr 3 Aparat EKG - 1 szt., Lampa solux- 1 szt., Lampa bakteriobójcza - 1 szt., Pulsoksymetr - 1 szt., Laryngoskop- 1 szt., Ciśnieniomierz - 1 szt., Glukometr - 1 szt., Termometr bezdotykowy - 4 szt., Wózek inwalidzki - 1 szt., Ssak elektryczny - 1 szt., Pompa infuzyjna - 1 szt., Inhalator - 1 szt., Waga lekarska- 1 szt., Waga noworodkowa - 1 szt. Strzykawka dwuczęściowa, op. 100 szt: 5 ml - 1 szt., Strzykawka dwuczęściowa, op. 100: 10 ml - 1 szt., Cewnik urologiczny typu Nelaton CH-12- 100 szt., Wenflon biały G-17 - 100 szt., Nożyczki chirurgiczne, proste O/O - 10 szt., Nożyczki do zdejmowania szwów - 10 szt., Nożyczki do opatrunków - 10 szt., Uchwyt do skalpela - 10 szt., Ostrza chirurgiczne (op. 100 szt.) - 1 szt., Cewnik Foley - 5 szt., Podstawowy zestaw do cewnikowania - 10 szt. Zadanie nr 4 Szafa lekarska dwudrzwiowa z szufladami - 3 szt., Szafka lekarska - 3 szt., Szafka lekarska stojąca - 7 szt., Szafa stojąca - 3 szt., Szafka ze zlewozmywakiem - 3 szt., Parawan teleskopowy mobilny- 1 szt., Stojak kroplówki - 2 szt..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 33.19.60.00 - Pomoce medyczne 33.19.20.00 - Meble medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wysokość wadium wynosi: Dla Zadania nr 1: 1200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście zł) Dla zadania nr 2: 1500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł) Dla Zadania nr 3: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla zadania nr 3 Dla Zadania nr 4: 900 zł (słownie: dziewięćset zł)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena dokonana zostanie przy pomocy formuły spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena dokonana zostanie przy pomocy formuły spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena dokonana zostanie przy pomocy formuły spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena dokonana zostanie przy pomocy formuły spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena dokonana zostanie przy pomocy formuły spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień umowy w następującym zakresie: a)zmiany osób reprezentujących strony umowy; w przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy strony dokonają stosownych zmian w umowie poprzez podpisanie aneksu, b)zmiany ceny o wysokość tej zmiany w przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych VAT, bez konieczności sporządzania aneksu w tym zakresie, c)zmian postanowień, których nie było można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, albo są korzystne dla Zamawiającego, w takim przypadku strony dokonają stosownych zmian w umowie poprzez podpisanie aneksu d)zmiany modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa, 58-300 Wałbrzych ul. Zamkowa 4, pok. nr 301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa, 58-300 Wałbrzych ul. Zamkowa 4, pok. nr 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.