eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Zaprojektowanie i budowa 10 dostrzegalni pożarowych o konstrukcji żelbetowej i wysokości 36 mb, w latach 2009-2010 na terene nadleśnictw nadzowrowanych przez RDLP w Olsztnie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-13

Olsztyn: Zaprojektowanie i budowa 10 dostrzegalni pożarowych o konstrukcji żelbetowej i wysokości 36 mb, w latach 2009-2010 na terene nadleśnictw nadzowrowanych przez RDLP w Olsztnie.
Numer ogłoszenia: 74749 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Olsztynie , ul. Kościuszki 46/48, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5210160, 5210135, faks 089 5275580.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. olsztyn.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i budowa 10 dostrzegalni pożarowych o konstrukcji żelbetowej i wysokości 36 mb, w latach 2009-2010 na terene nadleśnictw nadzowrowanych przez RDLP w Olsztnie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i budowa 10 dostrzegalni pożarowych o konstrukcji żelbetowej i wysokości 36 mb, w latach 2009-2010 na terene nadleśnictw nadzowrowanych przez RDLP w Olsztnie. Miejscem realzacji zamówienia jest teren nadleśnictw : Dwukoły, Iława, Ciechanów, Korpele, Nowe Ramuki, Lidzbark, Olsztynek, Parciaki, Wipsowo..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 60 000 PLN, musi być wniesione zgodnie z art.45 ust.6,pkt 1-5 i art 45 ust. 7 Pzp

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, udokumentują, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali co najmniej 2 roboty budowlane na ogólną kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN, polegające na budowie obiektów wysokościowych o konstrukcji i zakresie robót porównywalnym z przedmiotem zamówienia, 3) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (potwierdzone dokumentem uprawnienia do działalności w zakresie prac budowlanych na wysokościach: projektanta i kierownika budowy) 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia (potwierdzona dokumentem zdolności kredytowa lub posiadanie przez wykonawcę środków na kwotę, co najmniej 500 000 PLN,) Ocena spełnia przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów powinno jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnił wymagane warunki. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający wybierze 5 wykonawców, którzy udokumentują w najwyższym stopniu doświadczenie wykonawcze i otrzymają największą liczbę punktów wg następującej zasady ocen: za każde wykonane zamówienie ponad wymagane minimum potwierdzone pozytywnymi referencjami wykonawca otrzyma 1 punkt. W sytuacji uzyskania takiej samej najmniejszej w kolejności liczby punktów przez więcej niż jednego wykonawcę, o zaproszeniu do złożenia ofert zdecyduje największa wartość brutto zrealizowanych zamówień, po zsumowaniu przez zamawiającego wartości zamówień wykazanych przez tych wykonawców. Wybranych 5 wykonawców zostanie zaproszonych do składania ofert (gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 do składania ofert zostaną zaproszeni wszyscy wykonawcy) Nie spełnienie choćby jednego z warunków wymaganych od wykonawców skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie spełnienia warunki udziału w postępowaniu określonych art. 22 ustawy Pzp, oraz braku przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt:4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia, (co najmniej 2 roboty polegające na budowie obiektów wysokościowych o podobnej konstrukcji), na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, 7) Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą pełnić obowiązki projektanta, kierownika budowy w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Należy załączyć decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych oraz aktualnej przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 8) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę, co najmniej 500 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 10) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.10, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, wymagane jest pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, 11) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, 12) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.12, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, wymagane jest pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia Dokumenty należy dostarczyć w oryginale lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: a) Wykonawcy muszą udokumentować, że spełniają wspólnie warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1, pkt:1-3. Pzp, oraz każdy oddzielnie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Do wniosku należy załączyć pełnomocnictwo, treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania pełnomocnika. c) W określeniu wykonawcy należy wpisać dane wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: - Składa aktualne dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - Składa odpowiednio aktualne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju swojego pochodzenia albo zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia zamawiający przekaże wykonawcom wraz zaproszeniem do składania ofert.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Olsztynie, ul. Kościuszki 46/48, 10-959 Olsztyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dokończenie budowy systemu dostrzegalni pożarowych na terenie RDLP w Olsztynie, realizowane jest w ramach umowy dotacji z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie z dnia 12 grudnia 2008r. Nr 454/2008/Wn14/OP-PO-LZ/D.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.