Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-11
Tarnowskie Góry: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulicy Ks. Knosały w Radzionkowie administrowanej przez tutejszy Zarząd Dróg.
Numer ogłoszenia: 74717 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 54, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2854862, fax 032 2854862.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.tgory.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulicy Ks. Knosały w Radzionkowie administrowanej przez tutejszy Zarząd Dróg..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulicy Ks. Knosały w Radzionkowie administrowanej przez tutejszy Zarząd Dróg. Przebudowa obejmuje między innymi: I. ROBOTY DROGOWE. a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km - 950 m2 b) Rozebranie podbudowy z y kruszywa kamiennego - 550 m2 c) Rozebranie obrzeży na podsypce piaskowej - 150 m2 d) Mechaniczne wykonanie koryta (jezdnia, zatoka autobusowa) - 390 m2 e) Mechaniczne wykonanie koryta (jezdnia, chodniki, wjazdy) - 528 m2 f) Mechaniczne zagęszczanie i profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 1677 m2 g) Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego - 1402 m2 h) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej - 792 m2 i) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej - 610 m2 j) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - 1185 m2 II. ODWODNIENIE. a) Wykopy o głębokości do 3 m - 308 m3 b) Pełne umocnienie ścian - 736 m2 c) Wykonanie kanałów z rur PVC łączonych na wcisk o średnicy zew. 400 mm - 150 m2 III. KANALIZACJA DESZCZOWA. a) Wykopy oraz przekopy - 394 m3 b) Zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych - 736 m2 c) Wykonanie kanałów z rur PVC łączonych na wcisk o średnicy zew. 400 mm - 150 m2 IV. PRZEBUDOWE LINI KABLOWEJ 1KV a) Budowa linii kablowej nN YAKY 4 x 120 L= 220 m. b) Budowa słupa linii 1 kV - 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) na rachunek: Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach PKO BP o Tarnowskie Góry Nr 31 1020 2368 0000 2002 0029 2748 z dopiskiem: Przebudowa ulicy Ks. Knosały w Radzionkowie 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego lub data złożenia dokumentu w siedzibie Zamawiającego). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, na rachunek Zarządu Dróg Powiatowych, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych w siedzibie Zamawiającego, d) gwarancjach ubezpieczeniowych w siedzibie Zamawiającego, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 roku Nr 109 poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Potwierdzenie wniesienia wadium wykonawca winien dołączyć do oferty. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46, ust. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22. ust.1 Ustawy Pzp; b) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Pzp; c) w wykazie wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, który należy załączyć do oferty, wykażą przynajmniej trzy zadania z zakresu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł netto (słownie: sześćset tysięcy złotych netto) dla każdego z osobna, z podaniem wartości zadania oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów stwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; d) potwierdzą, że posiadają środki finansowe w kwocie nie mniejszej 600 000,00 zł netto zł lub potwierdzą zdolność kredytową wykonawcy do kwoty nie mniejszej niż 600 000,00 zł netto; e) wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: legitymującymi się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone np. zaświadczeń o ukończonych kursach. W wykazie osób, załączonym do oferty, wykonawca poda imiona i nazwiska osób przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia minimum jednego kierownika budowy z nie mniej niż trzy letnim doświadczeniem na tym stanowisku i posiadającego wymagane uprawnienia o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. f) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 600 000,00 złotych. g) na wykonane roboty udzielą minimum 60 miesięcznej gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru robót.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: a) wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. b) oświadczenie o spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ (załącznik nr 2), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne zaświadczenia; właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 5) - należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia. h) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ (załącznik nr 6). i) kosztorys ofertowy (szczegółowy) wypełniony zgodnie z załączonym przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. W sporządzonym kosztorysie ofertowym należy bezwzględnie uwidocznić i podać zastosowane wskaźniki cenotwórcze, tj. stawka r-g, Kp, Kz, Z. Itd. Cena ofertowa powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego wykonawcy, niezbędne dla zrealizowania robót ujętych w SIWZ. j) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. k) oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, kiedy wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, jeżeli tak, to Wykonawca zobowiązany jest do wskazania tej części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (Załącznik nr 4). l) stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu dopuszczającego do obrotu prawnego lub umowy cywilnej. m) podpisany i opieczętowany wzór istotnych postanowień umownych (załącznik nr 3 do SIWZ) wraz z załącznikiem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ (SST). n) polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 600 000,00 zł (sześćset tysięcy złotych). o) dowód wniesienia wadium. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt c), d), f) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) ; b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 ppkt e) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustwy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty wykonawca załączy do oferty w oryginale lub jako kserokopie. W przypadku dołączenia kserokopii, winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez przedstawicieli wykonawcy, wskazanych w dokumencie rejestrowym lub w udzielonym pełnomocnictwie, za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, które ma być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę. 6. Na kserokopii dokumentu należy zamieścić zapis: (za zgodność z oryginałem) oraz datę i czytelny podpis lub parafkę i pieczątkę imienną. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę, koszty tłumaczenia dokumentów i oświadczeń na język polski ponosi Wykonawca. 9. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach 42 - 600 Tarnowskie Góry, ulica Pyskowicka 54.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zmawiającego (Sekretariat - pokój nr 10)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Transport osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnowskie Góry do/z ośrodków wsparcia/WTZ w okresie VII-XII 2024 r.
- Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej oraz wyposażenia sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Remont drogi powiatowej DP 3241 S w Gminie Ożarowice - etap I
- BZP.271.17.2024 Termomodernizacja Przedszkola nr 9 oraz Oddziału II Żłobka nr 1 w Tarnowskich Górach
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU, ZBIERANIA I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z OBIEKTÓW WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A. W TARNOWSKICH GÓRACH
- "Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Tarnowskie Góry"
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty dróg gminnych - Etap I
- Modernizacja dróg miejskich
- Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych - modernizacja DW 975 Bogumiłowice - Łętowice
- Modernizacja ul. Droga na Buńdówki w Zakopanem
- Roboty naprawczo-konserwacyjne obiektów inżynieryjnych w ciągu dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na trzy zadania.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 694 na odcinku od km 15+142 do km 16+972 w miejscowości Brok, na terenie gminy Brok, powiat ostrowski, województwo mazowieckie - nr postępowania 137/24
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.