eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › UTRZYMANIE DRÓG GRUNTOWYCH I ŻWIROWYCH W MIEŚCIE SKIERNIEWICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-12

Skierniewice: UTRZYMANIE DRÓG GRUNTOWYCH I ŻWIROWYCH W MIEŚCIE SKIERNIEWICE
Numer ogłoszenia: 7466 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE DRÓG GRUNTOWYCH I ŻWIROWYCH W MIEŚCIE SKIERNIEWICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - poniżej kwoty określonej w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164) zwaną dalej ustawą. 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2.1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gruntowych i żwirowych w mieście Skierniewice, wskazywanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia. Wielkość zamówienia będzie uzależniona od potrzeb zamawiającego. Kod CPV: 45233142-6 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Równanie dróg gruntowych, żwirowych o średniej szerokości 5,00m: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi z nadaniem spadków daszkowych 4% bez mechanicznego zagęszczenia nawierzchni walcem. b) Równanie dróg gruntowych, żwirowych o średniej szerokości 5,00m: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi z nadaniem spadków daszkowych 4% z mechanicznym zagęszczeniem nawierzchni walcem. c) Remont dróg gruntowych, żwirowych o średniej szerokości 5,00m - żwirem: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi z nadaniem spadków daszkowych 4 %, - wykonanie nawierzchni z warstwy żwiru spełniającego normę PN-B-11111, grubości 7cm, z nadaniem spadków daszkowych 4 %, (materiał Wykonawcy), - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem. d) Remont dróg gruntowych, żwirowych o średniej szerokości 5,00m - tłuczniem: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi z nadaniem spadków daszkowych 2 %, - wykonanie nawierzchni tłuczniowej, grubości 20cm, z nadaniem spadków daszkowych 2 %, (materiał Zamawiającego), - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem. e) Remont dróg gruntowych, żwirowych o średniej szerokości 5,00m - tłuczniem dolomitowym frakcji 0- 31,5mm: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi, z nadaniem spadków daszkowych 2 %, - wykonanie nawierzchni tłuczniowej, grubości 20cm po zagęszczeniu, z nadaniem spadków daszkowych 2 %, (materiał Wykonawcy), - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem f) Wzmocnienia nawierzchni dróg o średniej szerokości 5,00m - destruktem: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi z nadaniem spadków daszkowych 2 %, - wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego, grubości 8cm, z nadaniem spadków daszkowych 2 %, (materiał Zamawiającego), - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem g) Wzmocnienia nawierzchni dróg o średniej szerokości 5,00m - destruktem: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi z nadaniem spadków daszkowych 2 %, - wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego, grubości 8cm, z nadaniem spadków daszkowych 2 %, (materiał Wykonawcy), - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem h) Uzupełnienie ubytków i nierówności nawierzchni dróg wzmocnionych destruktem asfaltowym o średniej szerokości 5,00m - destruktem: - wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego, o średniej grubości 2cm, tak by zlikwidować nierówności i uzupełnić ubytki, z nadaniem spadków daszkowych 2 %, (materiał Zamawiającego), - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem i) Uzupełnienie ubytków i nierówności nawierzchni dróg wzmocnionych destruktem asfaltowym o średniej szerokości 5,00m - destruktem: - wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego, o średniej grubości 2cm, tak by zlikwidować nierówności i uzupełnić ubytki, z nadaniem spadków daszkowych 2 %, (materiał Wykonawcy), - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem j) Ponowne zagęszczanie mechaniczne nawierzchni dróg wzmacnianych destruktem asfaltowym o średniej szerokości 5,00m: - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem, k) Równanie poboczy gruntowych, żwirowych o średniej szerokości 1,00m: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności poboczy z nadaniem spadków jednostronnych 4% oraz mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem lub zagęszczarką płytową, l) Remont poboczy gruntowych, żwirowych o średniej szerokości 1,00m: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności poboczy z nadaniem spadków jednostronnych 4 %, - wykonanie nawierzchni poboczy z warstwy żwiru, grubości 7cm, z nadaniem spadków jednostronnych 4 %, (materiał Wykonawcy) - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem, lub zagęszczarką płytową, ł) Remont poboczy gruntowych, żwirowych o średniej szerokości 1,00m: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności poboczy z nadaniem spadków jednostronnych 4 %, - wykonanie nawierzchni poboczy z warstwy żwiru, grubości 14cm, z nadaniem spadków jednostronnych 4 %, (materiał Wykonawcy) - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni poboczy walcem lub zagęszczarką płytową, m) Remont poboczy gruntowych, żwirowych o średniej szerokości 1,00m: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności poboczy z nadaniem spadków jednostronnych 4 %, - wykonanie nawierzchni poboczy z warstwy o grubości 7cm, z nadaniem spadków jednostronnych 4 %, (materiał Zamawiającego) - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni poboczy walcem lub zagęszczarką płytową, n) Remont poboczy gruntowych, żwirowych o średniej szerokości 1,00m: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności poboczy z nadaniem spadków jednostronnych 4 %, - wykonanie nawierzchni poboczy z warstwy o grubości 14cm, z nadaniem spadków jednostronnych 4 %, (materiał Zamawiającego) - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni poboczy walcem lub zagęszczarką płytową, UWAGA: Materiał Zamawiającego, składowany jest na terenie miasta, Transport materiału do miejsca wbudowania na odległość do 10 km. 2.3. Ilekroć w niniejszej specyfikacji lub jej załącznikach występują nazwy własne, Zamawiający zastrzega, iż użycie tych nazw ma na celu wyłącznie opisanie określonego wymaganego (minimalnego) standardu wykonania zamówienia i w każdym z takich przypadków Zamawiający dopuszcza zaoferowanie środków i materiałów równoważnych. Uwaga! Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia Wykonawca, który wygra przetarg zostanie zobowiązany do realizacji zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2016r. W przypadku wcześniejszego wykonania całego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia oraz wyczerpania zakresu finansowego określonego umową, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy przed w/w terminem tj. 15 grudnia 2016r..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące 00/100). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1. W pieniądzu - przelewem na rachunek nr konta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem DK - wadium - Utrzymanie dróg gruntowych i żwirowych w mieście Skierniewice 2.2. W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. W gwarancjach bankowych, 2.4. W gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804, z 2015 poz. 978, poz. 1240) 3. Wadium w innych dopuszczonych formach: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miasta Skierniewice. 4. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert włącznie, znajdzie się na koncie Zamawiającego. Datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto a nie data złożenia przelewu. 5. Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ podlega wykluczeniu z postępowania. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie oczywistej omyłki, o której mowa a art.87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp oraz Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2a ustawy Pzp oraz dostarczą dokumenty wymagane w SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki zawarte w SIWZ oraz dostarczą dokumenty wymagane w SIWZ. Informacje dotyczące wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń zostały określone w pkt 4 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże co najmniej dwie należycie wykonane roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00zł brutto każde (słownie: sto tysięcy złotych brutto), podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia, za roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna roboty odpowiadające swoim rodzajem w przynajmniej jednym zakresie, o którym mowa w punkcie 2.2 SIWZ wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Na dowód tego Wykonawca winien załączyć do oferty: Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 5 do SIWZ). Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 3.1.2, SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący potencjału technicznego za spełniony, jeśli przedłoży wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia tj: Wykonawca winien dysponować w pełni sprawnym sprzętem zapewniającym płynne wykonanie zadania w tym niżej podany podstawowy sprzęt: min. szt. 1. równiarki samobieżne - 2 szt, 2. walce drogowe, w tym jeden ogumiony 10T + jeden stalowy 10T - 2szt. 3. koparki - pojemność łyżki min. 0,6m3 - 2szt. 4. Samochody samowyładowcze o ładowności min. 15T - 2szt. 5. Zagęszczarki płytowe w tym jedna min. 0,5T - 2szt. W przypadku dysponowania w/w sprzętem innym niż własny Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania w/w potencjału technicznego. Na dowód tego Wykonawca winien załączyć do oferty: Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ofertę wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium - potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w punkcie 6 SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. 5.Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 6.Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 5 do SIWZ). Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 3.1.2, SIWZ. 7. Informację o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 9. Wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wg wzoru - załącznik nr 9 do SIWZ. 10. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy pzp do oferty należy dołączyć dokumenty: a) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy, b) dokumenty wymienione w punktach 4.1.5, 4.1.6., 4.1.7., SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot, c) pozostałe dokumenty wymienione w pkt 4 SIWZ podmioty składają wspólnie jako konsorcjum, d) w przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt 4 SIWZ muszą być spełnione wspólnie lub przynajmniej przez jeden podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas przystąpienia do realizacji zgłoszonych prac - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: przedłużenia czasu przystąpienia do realizacji zgłoszonych prac, terminów płatności. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę postanowień umowy pod warunkiem, że zmiany te nie będą niekorzystne dla Zamawiającego lub wynikać będą z okoliczności nieprzewidzianych i niezawinionych przez Wykonawcę np. warunki pogodowe. Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko poprzez zawarcie pisemnego aneksu pomiędzy stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, Wydział Dróg i Komunikacji pokój nr 14 (wejście od Pl. św. Floriana).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.