eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › PRZEGLĄDY OKRESOWE SPRZĘTU POŻARNICZEGO - SPRAWA NR 26/25016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-01

Grudziądz: PRZEGLĄDY OKRESOWE SPRZĘTU POŻARNICZEGO - SPRAWA NR 26/25016
Numer ogłoszenia: 74566 - 2016; data zamieszczenia: 01.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, faks 261 48 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEGLĄDY OKRESOWE SPRZĘTU POŻARNICZEGO - SPRAWA NR 26/25016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są okresowe przeglądy sprzętu pożarniczego, według zadań następująco: Zadanie nr 1:Przegląd zestawów narzędzi hydraulicznych Holmatro-DPU 62D25- 1 zest.; 2060 PU Core - 1 zest; DPU 61P20- 1 zest. ; DPU 60P - 1 zest. Zadanie nr 2:Przegląd okresowy pompy Lukas P-620 SG i narzędzi hydraulicznych Zadanie nr 3: Przegląd okresowy kompresorów elektrycznych do ładowania butli aparatów powietrznych Zadanie nr 4: Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych MSA 100 EFI Zadanie nr 5: Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych Bauer Posejdon PE 3000-TE Zadanie nr 6: Przegląd okresowy aparatów powietrznych nadciś. 1 butl. - FENZY, masek aparatów oraz butli kompozytowych Zadanie nr 7: Przegląd okresowy pił spalinowych Zadanie nr 8: Przegląd okresowy przecinarek spalinowych do stali i betonu Zadanie nr 9: Przegląd okresowy autopompy i układu wodno pianowego w samochodach pożarniczych Zadanie nr 10: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych, pomp pływających, pomp szlamowych i pólszlamowych Zadanie nr 11: Przegląd okresowy agregatów prądotwórczych Zadanie nr 12: Przegląd okresowy oraz kalibracja mierników gazów wybuchowych SCOTT 096 - 3264 - 5 szt. Zadanie nr 13: Przegląd okresowy poduszek niskociśnieniowych Vetter Zadanie nr 14: Przegląd okresowy poduszek wysokociśnieniowych Holmatro Zadanie nr 15: Przegląd okresowy wentylatorów nadciśnieniowych PH-VP 450 Zadanie nr 16: Przegląd okresowy Agregatu pompowego 8000/8 na przyczepie Zadanie nr 17: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych TOHATSU 2. Zakres wykonania usług przeglądów okresowych określonych jak powyżej należy wykonać co najmniej zgodnie z: 1) Zakresem prac wyszczególnionym w ust. 3 oraz warunkami umowy; 2) Polskimi Normami ogólnie dostępnymi m.in. w Komitecie Normalizacyjnym; 3) Instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno-ruchowej sprzętu; 4) Obowiązującymi przepisami w zakresie wykonywanej usługi. 3. Wymagany minimalny zakres czynności: 1) Zadanie nr 1: Przegląd zestawów narzędzi hydraulicznych Holmatro-DPU 62D25- 1 zest.; 2060 PU Core - 1 zest; DPU 61P20- 1 zest. ; DPU 60P - 1 zest. Nazwa czynności - wymiana filtrów powietrza - wymiana świec zapłonowych - sprawdzenie układu rozruchu silnika - sprawdzenie parametrów pracy silnika - sprawdzenie szczelności zwijadeł - sprawdzenie szczelności przyłączy kości zwijadeł - sprawdzenie szczelności króćca zaworu - sprawdzenie szczelności kości przyłącza - sprawdzenie szczelności szybkozłącza pompy - sprawdzenie szczelności szybkozłączy narzędzi - sprawdzenie szczelności i działania zaworu bezpieczeństwa - sprawdzenie ciśnienia maksymalnego - sprawdzenie sił nacisku i rozwarcia narzędzi - wymiana oleju hydraulicznego Ilość czynności w roku: raz w roku: wrzesień Ilość zestawów ogółem: 4 zestawy ZESTAW: Holmatro - DPU 62P25 - 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 1 RBLog - Skład Gardeja 2060 PU Core - 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) DPU 61 P20 - 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) DPU 60P Core - 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) 2) Zadanie nr 2: Przegląd okresowy pompy Lukas P-620 SG i narzędzi hydraulicznych Nazwa czynności - wymiana filtrów powietrza - wymiana świec zapłonowych - sprawdzenie układu rozruchu silnika - sprawdzenie parametrów pracy silnika - sprawdzenie szczelności zwijadeł - sprawdzenie szczelności przyłączy kości zwijadeł - sprawdzenie szczelności króćca zaworu - sprawdzenie szczelności kości przyłącza - sprawdzenie szczelności szybkozłącza pompy - sprawdzenie szczelności szybkozłączy narzędzi - sprawdzenie szczelności zaworu bezpieczeństwa - sprawdzenie ciśnienia maksymalnego - sprawdzenie sił nacisku i rozwarcia narzędzi - wymiana oleju hydraulicznego Ilość czynności w roku: raz w roku:lipiec Ilość zestawów ogółem: 1 zestaw ZESTAW: pompa Lukas P-620 SG i narzędzia hydrauliczne - 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) 3) Zadanie nr 3: Przegląd okresowy kompresorów elektrycznych do ładowania butli aparatów powietrznych Nazwa czynności - wymiana filtra oczyszczania powietrza - wymiana filtra wstępnego powietrza - wymiana oleju - sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa - sprawdzenie czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021 - dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych - wymiana paska napędowego Ilość czynności w roku: dwa razy w roku:maj, listopad Ilość sprzętu ogółem: 4 szt. SPRZĘT COLTRI MCH-6 ETC - 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) COLTRI MCH-6 EM - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) CTC 100 - GX 160 - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Jamy gm. Rogóźno - teren 1 RBLog - Skład Gardeja 4) Zadanie nr 4: Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych MSA 100 EFI Nazwa czynności -wymiana filtra oczyszczania powietrza -wymiana filtra wstępnego powietrza -wymiana oleju -sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa -sprawdzenie czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021 -dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych -sprawdzenie zaworów ssąco- tłoczących z wymianą -uszczelnienia Ilość czynności w roku: dwa razy w roku: maj, listopad Ilość sprzętu ogółem:1 szt. SPRZĘT MSA 100 EFI - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) 5) Zadanie nr 5: Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych Bauer Posejdon PE 3000-TE Nazwa czynności -wymiana filtra oczyszczania powietrza -wymiana filtra wstępnego powietrza -wymiana oleju -sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa -sprawdzenie czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021 -dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych -wymiana paska napędowego -wymiana pakietu naprawczego po 500 godz. pracy (lub po przepracowaniu pierwszego roku pracy) Ilość czynności w roku: dwa razy w roku: maj, listopad Ilość sprzętu ogółem: 1 szt. SPRZĘT: kompresor elektryczny do ładowania butli aparatów powietrznych - Bauer Posejdon PE 3000-TE - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) 6) Zadanie nr 6: Przegląd okresowy aparatów powietrznych nadciś. 1 butl. - FENZY, masek aparatów oraz butli kompozytowych Nazwa czynności 1. Wymiana pakietu legalizacyjnego Zakres wymiany : -sprężyna zaworu wydechowego -membrana zaworu wydechowego -uszczelka zaworu air klik, -membrana foniczna, -uszczelka membrany fonicznej Ilość czynności w roku raz w roku:maj Ilość: 41 zestawów 2. Legalizacja UDT butli kompozytowych 6,8 l. 300 bar Zakres czynności: -odkręcenie zaworu, czyszczenie i dezynfekcja butli -przeprowadzenie hydrostatycznego testu ciśnieniowego 450 bar -odbiór przez UDT -skręcenie zaworu i napełnienie atestowanym powietrzem oddechowym Ilość czynności w roku raz w roku:maj (usługa w siedzibie Wykonawcy) Ilość 60 szt. 3. Przegląd okresowy kompletnego aparatu powietrznego obejmujący następujące czynności: - sprawdzenie szczelności, - dynamiczny test na sztucznym płucu - konserwacja - dezynfekcja , - kontrola końcowa, - dopuszczenie do użytku, - wpis do książki paszportowej. Ilość czynności w roku dwa razy w roku:maj, listopad Ilość: 41 zestawów SPRZĘT: aparaty powietrzne nadciś. FENZY AERIS, maski aparatów - 41 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) Legalizacja UDT butli kompozytowych - 60 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: w siedzibie Wykonawcy 7) Zadanie nr 7: Przegląd okresowy pił spalinowych Nazwa czynności -wymiana filtra powietrza -wymiana świec zapłonowych -sprawdzenie działania układu rozruchowego silnika -sprawdzenie parametrów pracy silnika -sprawdzenie działania hamulca bezpieczeństwa -wymiana smoczka -ostrzenie łańcucha -regulacja naciągu łańcucha -regulacja pracy silnika Ilość czynności w roku: raz w roku:sierpień Ilość sprzętu ogółem: 16 szt. SPRZĘT MS-290 14 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) MS-290 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 1 RBLog - Skład Gardeja 8) Zadanie nr 8: Przegląd okresowy przecinarek spalinowych do stali i betonu Nazwa czynności -wymiana filtra powietrza -wymiana świec zapłonowych -sprawdzenie działania układu rozruchowego silnika -sprawdzenie parametrów pracy silnika -sprawdzenie działania hamulca bezpieczeństwa -wymiana smoczka -wymiana paska klinowego -sprawdzenie mocowania tarczy tnącej -regulacja pracy silnika Ilość czynności w roku raz w roku:sierpień Ilość sprzętu ogółem: 10 szt. SPRZĘT TS-400 5 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) TS-800 3 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) TS-400 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 1 RBLog - Skład Gardeja 9) Zadanie nr 9: Przegląd okresowy autopompy i układu wodno pianowego w samochodach pożarniczych Nazwa czynności -sprawdzenie szczelności autopompy -przegląd autopompy - smarowanie -przegląd skrzyni napędowej autopompy -przegląd wału napędowego autopompy -przegląd urządzenia zasysającego -przegląd zaworu głównego -przegląd zaworów tłocznych -przegląd manometrów i manowakuometrów -sprawdzenie instalacji elektrycznej i automatyki sterowania autopompy -próba sprawności podzespołów wodno-pianowych ,ciśnienia i wydajności autopompy, -dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych Ilość czynności w roku raz w roku:czerwiec Ilość sprzętu ogółem: 12 szt. Uwaga! Dodatkowo w nw pojazdach należy dokonać następujących czynności: Scania G440 CB - wymiany oleju w trokomacie - sprawdzenie prawidłowej pracy systemu proszkowego - sprawdzenie szczelności układu sterowania - sprawdzenie prawidłowej pracy działka proszkowego ( sprawdzenie układu sterowania) - wymiana manometru glicerynowego podciśnienia ssania wody - 1 szt. Jelcz 014 A32/10 - wymiana licznika obrotów silnika - 1 szt. - wymiana dozownika środka pianotwórczego - 1 szt. - wymiana manowakuometru (01,5-01) - 1 szt. - wymiana sita nasady 110 - 1 szt. Star P142CJ A24/10 - wymiana sita nasady 110 - 2 szt. - wymiana manowakuometru (01,5-01) - 1 szt. Star 14.225 A20/10 - wymiana elektronicznego wskaźnika obrotów silnika - 1 szt. - wymiana sita nasady 110 - 1 szt. Star 12.227 Zigler FP 16/8 - wymiana wskaźnika poziomu środka pianotwórczego - 2 szt. - wymiana wskaźnika poziomu wody - 2 szt. - wymiana manowakuometru (01,5-01) - 1 szt. - wymiana licznika obrotów silnika - 1 szt. SPRZĘT STAR P142CJ A24/10 3 szt. STAR 14.225 A20/10 1 szt. JELCZ 014 A32/10 3 szt. JELCZ 010 A32/10 1 szt. STAR 12.227 Zigler FP 16/8 3 szt. SCANIA G440 CB 6x6 EHZ 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) 10) Zadanie nr 10: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych, pomp pływających, pomp szlamowych i pólszlamowych Nazwa czynności - sprawdzenie szczelności pompy - przegląd elektroniki silnika - sprawdzenie regulatora obrotów - przegląd pompy - przegląd pompy zasysającej - wymiana oleju w regulatorze obrotów - sprawdzenie gaźnika - wymiana świec zapłonowych - wymiana filtra powietrza, - dokonanie próby szczelności i ciśnienia - przegląd trokomatów - wymiana filtra paliwa Ilość czynności w roku: raz w roku:czerwiec Ilość sprzętu ogółem:13 szt. Sprzęt: motopompa pożarnicza M8/8-1 silnik Kohler - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) motopompa pożarnicza M8/8-1 silnik Kohler - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 1 RBLog - Skład Gardeja pompy pływające Niagara 1 M4/2 -2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) pompa pływająca Niagara M4/2 Plus -1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) pompa pływająca Posejdon M8/2 - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 1 RBLog - Skład Gardeja pompy pływające Posejdon M8/2 - 4 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) pompa szlamowa KTX 80X Honda (woda zanieczyszczona) - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) pompy półszlamowa SST-50 - 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) 11) Zadanie nr 11: Przegląd okresowy agregatów prądotwórczych Nazwa czynności -przegląd elektroniki silnika -wymiana świec zapłonowych -wymiana filtra powietrza -wymiana oleju w silniku -wymiana filtra oleju -sprawdzenie parametrów pracy silnika -sprawdzenie parametrów pod obciążeniem (moc max) -sprawdzenie zabezpieczenia prądnicy -kontrola gniazd wtykowych poboru energii -dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych Ilość czynności w roku raz w roku:czerwiec Ilość sprzętu ogółem: 12 szt. Sprzęt: agregaty prądotwórcze GX 200 Honda - 3 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) agregat prądotwórczy ED - 2400 GX 160 Honda - 1 szt.MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) agregaty prądotwórcze Fogo FH5540, silnik Honda GX270 - 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) agregaty prądotwórcze G 200 Honda Geko 2500 EA/HHBA - 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) agregaty prądotwórcze FOGO FV 5540 X - silnik Briggs Stratton 9HP - 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) agregat prądotwórczy 5-8 KVA - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 1 RBLog - Skład Gardeja agregat prądotwórczy Honda 4500 - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 1 RBLog - Skład Gardeja 12) Zadanie nr 12: Przegląd okresowy oraz kalibracja mierników gazów wybuchowych SCOTT 096 - 3264 - 5 szt. Nazwa czynności przegląd i kalibracja Ilość czynności w roku dwa razy w roku: maj, listopad Ilość sprzętu ogółem: 5 szt. Sprzęt: mierniki gazów wybuchowych SCOTT 096-3264 5 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) 13) Zadanie nr 13: Przegląd okresowy poduszek niskociśnieniowych Vetter Nazwa czynności -sprawdzenie szczelności, przegląd reduktorów i sterowników -dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych Ilość czynności w roku raz w roku: wrzesień Ilość zestawów ogółem 2 zestawy Sprzęt: Poduszki niskociśnieniowe Vetter (w skład wchodzi 6 poduszek) 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) Poduszki niskociśnieniowe Vetter (w skład wchodzi 6 poduszek) 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 1 RBLog - Skład Gardeja 14) Zadanie nr 14: Przegląd okresowy poduszek wysokociśnieniowych Holmatro Nazwa czynności -sprawdzenie szczelności, -przegląd reduktorów i sterowników -dokonanie przeglądu poprawności działania -przyrządów pomiarowych Ilość czynności w roku raz w roku: wrzesień Ilość zestawów ogółem 4 zestawy Sprzęt: Poduszki wysokociśnieniowe Holmatro 4 zestawy MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) 15) Zadanie nr 15: Przegląd okresowy wentylatorów nadciśnieniowych PH-VP 450 Nazwa czynności - wymiana oleju - wymiana filtrów - wymiana świec zapłonowych -przegląd zespołów elektroniki Ilość czynności w roku raz w roku: sierpień Ilość sprzętu ogółem: 11 szt. Sprzęt: wentylator PH-VP 450 10 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) wentylator PH-VP 450 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 1 RBLog - Skład Gardeja 16) Zadanie nr 16: Przegląd okresowy Agregatu pompowego 8000/8 na przyczepie Nazwa czynności -wymiana oleju -wymiana filtra paliwa -wymiana świec zapłonowych -przeprowadzenie próby ciśnieniowej pod kątem szczelności Ilość czynności w roku raz w roku: wrzesień Ilość sprzętu ogółem 1 szt. Sprzęt: agregat pompowy 8000/8 na przyczepie 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) 17) Zadanie nr 17: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych TOHATSU Nazwa czynności - sprawdzenie szczelności pompy - przegląd elektroniki silnika - sprawdzenie regulatora obrotów - przegląd pompy - przegląd pompy zasysającej - wymiana oleju w regulatorze obrotów - sprawdzenie gaźnika - wymiana świec zapłonowych - wymiana filtra powietrza - dokonanie próby szczelności i ciśnienia - przegląd trokomatów - wymiana filtra paliwa Ilość czynności w roku raz w roku: październik Ilość sprzętu ogółem 17 szt. Sprzęt: motopompy pożarnicze TOHATSU M8/8 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) motopompy pożarnicze TOHATSU VC 72 AS 14 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) motopompy pożarnicze TOHATSU M8/8 PO-380 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) 4. Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia w cyklach jak określono w ust. 3. 5. Realizacja usług odbywać się będzie w miejscowości Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) i/lub miejscowści Jamy gm. Rogóźno - teren 1 RBLog - Skład Gardeja (w zależności od zadania). Realizacja usługi z Zadania nr 6 poz. nr 2 winna odbywać się w siedzibie Wykonawcy. 6. Wykonawca realizując usługi na terenie CSLog i 1 RBLog-Skład Gardeja zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska, przepisów przeciwpożarowych i porządkowych obowiązujących na terenie danych jednostek. 7. Po zrealizowaniu usługi Wykonawca winien uprzątnąć miejsce, w którym wykonywał czynności związane z realizacją usługi oraz odebrać zużyte części i płyny eksploatacyjne i zabrudzone czyściwa (o ile wystąpią dla danego zadania). 8. Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę: 1) dla zadania nr: 1, 2, 6 (poz. nr 1), 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15, 16, 17- na okres 12 miesięcy. 2) dla zadania nr: 3, 4, 5, 6 (poz. nr 3), 12 - na okres 6 miesięcy po pierwszym przeglądzie i 6 miesięcy po drugim przeglądzie. od dnia protokolarnego przyjęcia sprzętu po wykonanej usłudze. 9. Okres ważności przeglądu w danym zadaniu musi być zgodny z wymaganiami producenta sprzętu i obowiązującymi w tym zakresie normami (data przeglądu zostanie odnotowana w książce serwisowej sprzętu). 10. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy. 11. Zakazuje się dokonywanie wizji lokalnej, zdjęć, nagrań, zbierania danych z wykorzystywaniem aparatów latających, w tym BSP typu Dron..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty oraz przedłoży wykaz tych podmiotów. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - art. 36a ustawy PZP.W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w ofercie wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. lub / i Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, w sytuacji gdy Wykonawca powołuje się na zasoby tych podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia wykona samodzielnie. Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć:Formularz ofertowy; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcy;Informacja o Wykonawcy; Oświadczenie o przynależności / bądź nie przynależności do grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty lub zmiany podwykonawcy na innego - w przypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie a nowy podwykonawca spełni wymagania dla fachowego wykonania powierzanych mu czynności lub części zamówienia zgodnie z umową (np. oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy); 2) zmiany zakresu podwykonawstwa; 3) zmiany podwykonawcy na innego lub rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w sytuacji gdy wykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę jako podmiot, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca w tej sytuacji będzie zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 4) terminu (wykonania czynności) określonego w Rozdziale III ust. 3 SIWZ, w przypadku zaistnienia po stronie Zamawiającego okoliczności uniemożliwiających wykonanie usługi, nie powstałych z winy Zamawiającego, z zastrzeżeniem zachowania ostatecznego terminu 30.11.2016 r. Zmiany w pkt 1-3 wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem. O zmianie, o której mowa w pkt 4) Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Rozdział V

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: z kasy 13WOG ul. Czwartaków 3,86-300 Grudziądz:3zł, na wniosek Wykonawcy -wysyłka: 7,68 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2016 godzina 09:30, miejsce: kancelaria 13WOG ul.Czwartaków 3 86-300 Grudziądz (pom.7 bud. 1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: PRZEGLĄDY OKRESOWE SPRZĘTU POŻARNICZEGO - sprawa nr 26/2016 nie otwierać do dnia 13.04.2016 r. g. 10.00. Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu, nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie jak w powyżej) ponosi Wykonawca..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Przegląd zestawów narzędzi hydraulicznych Holmatro-DPU 62D25- 1 zest.; 2060 PU Core- 1 zest; DPU 61P20- 1 zest. ; DPU 60P - 1 zest..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zadanie nr 1: Przegląd zestawów narzędzi hydraulicznych Holmatro-DPU 62D25- 1 zest.; 2060 PU Core - 1 zest; DPU 61P20- 1 zest. ; DPU 60P - 1 zest. Nazwa czynności - wymiana filtrów powietrza - wymiana świec zapłonowych - sprawdzenie układu rozruchu silnika - sprawdzenie parametrów pracy silnika - sprawdzenie szczelności zwijadeł - sprawdzenie szczelności przyłączy kości zwijadeł - sprawdzenie szczelności króćca zaworu - sprawdzenie szczelności kości przyłącza - sprawdzenie szczelności szybkozłącza pompy - sprawdzenie szczelności szybkozłączy narzędzi - sprawdzenie szczelności i działania zaworu bezpieczeństwa - sprawdzenie ciśnienia maksymalnego - sprawdzenie sił nacisku i rozwarcia narzędzi - wymiana oleju hydraulicznego Ilość czynności w roku: raz w roku: wrzesień Ilość zestawów ogółem: 4 zestawy ZESTAW: Holmatro - DPU 62P25 - 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 1 RBLog - Skład Gardeja 2060 PU Core - 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) DPU 61 P20 - 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) DPU 60P Core - 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Przegląd okresowy pompy Lukas P-620 SG i narzędzi hydraulicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Przegląd okresowy pompy Lukas P-620 SG i narzędzi hydraulicznych Nazwa czynności - wymiana filtrów powietrza - wymiana świec zapłonowych - sprawdzenie układu rozruchu silnika - sprawdzenie parametrów pracy silnika - sprawdzenie szczelności zwijadeł - sprawdzenie szczelności przyłączy kości zwijadeł - sprawdzenie szczelności króćca zaworu - sprawdzenie szczelności kości przyłącza - sprawdzenie szczelności szybkozłącza pompy - sprawdzenie szczelności szybkozłączy narzędzi - sprawdzenie szczelności zaworu bezpieczeństwa - sprawdzenie ciśnienia maksymalnego - sprawdzenie sił nacisku i rozwarcia narzędzi - wymiana oleju hydraulicznego Ilość czynności w roku: raz w roku:lipiec Ilość zestawów ogółem: 1 zestaw ZESTAW: pompa Lukas P-620 SG i narzędzia hydrauliczne - 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Przegląd okresowy kompresorów elektrycznych do ładowania butli aparatów powietrznych Nazwa czynności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Przegląd okresowy kompresorów elektrycznych do ładowania butli aparatów powietrznych Nazwa czynności - wymiana filtra oczyszczania powietrza - wymiana filtra wstępnego powietrza - wymiana oleju - sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa - sprawdzenie czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021 - dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych - wymiana paska napędowego Ilość czynności w roku: dwa razy w roku:maj, listopad Ilość sprzętu ogółem: 4 szt. SPRZĘT COLTRI MCH-6 ETC - 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) COLTRI MCH-6 EM - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) CTC 100 - GX 160 - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Jamy gm. Rogóźno - teren 1 RBLog - Skład Gardeja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych MSA 100 EFI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych MSA 100 EFI Nazwa czynności -wymiana filtra oczyszczania powietrza -wymiana filtra wstępnego powietrza -wymiana oleju -sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa -sprawdzenie czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021 -dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych -sprawdzenie zaworów ssąco- tłoczących z wymianą -uszczelnienia Ilość czynności w roku: dwa razy w roku: maj, listopad Ilość sprzętu ogółem:1 szt. SPRZĘT MSA 100 EFI - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych Bauer Posejdon PE 3000-TE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5: Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych Bauer Posejdon PE 3000-TE Nazwa czynności -wymiana filtra oczyszczania powietrza -wymiana filtra wstępnego powietrza -wymiana oleju -sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa -sprawdzenie czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021 -dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych -wymiana paska napędowego -wymiana pakietu naprawczego po 500 godz. pracy (lub po przepracowaniu pierwszego roku pracy) Ilość czynności w roku: dwa razy w roku: maj, listopad Ilość sprzętu ogółem: 1 szt. SPRZĘT: kompresor elektryczny do ładowania butli aparatów powietrznych - Bauer Posejdon PE 3000-TE - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6: Przegląd okresowy aparatów powietrznych nadciś. 1 butl. - FENZY, masek aparatów oraz butli kompozytowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6: Przegląd okresowy aparatów powietrznych nadciś. 1 butl. - FENZY, masek aparatów oraz butli kompozytowych Nazwa czynności 1. Wymiana pakietu legalizacyjnego Zakres wymiany : -sprężyna zaworu wydechowego -membrana zaworu wydechowego -uszczelka zaworu air klik, -membrana foniczna, -uszczelka membrany fonicznej Ilość czynności w roku raz w roku:maj Ilość: 41 zestawów 2. Legalizacja UDT butli kompozytowych 6,8 l. 300 bar Zakres czynności: -odkręcenie zaworu, czyszczenie i dezynfekcja butli -przeprowadzenie hydrostatycznego testu ciśnieniowego 450 bar -odbiór przez UDT -skręcenie zaworu i napełnienie atestowanym powietrzem oddechowym Ilość czynności w roku raz w roku:maj (usługa w siedzibie Wykonawcy) Ilość 60 szt. 3. Przegląd okresowy kompletnego aparatu powietrznego obejmujący następujące czynności: - sprawdzenie szczelności, - dynamiczny test na sztucznym płucu - konserwacja - dezynfekcja , - kontrola końcowa, - dopuszczenie do użytku, - wpis do książki paszportowej. Ilość czynności w roku dwa razy w roku:maj, listopad Ilość: 41 zestawów SPRZĘT: aparaty powietrzne nadciś. FENZY AERIS, maski aparatów - 41 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) Legalizacja UDT butli kompozytowych - 60 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: w siedzibie Wykonawcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7: Przegląd okresowy pił spalinowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7: Przegląd okresowy pił spalinowych Nazwa czynności -wymiana filtra powietrza -wymiana świec zapłonowych -sprawdzenie działania układu rozruchowego silnika -sprawdzenie parametrów pracy silnika -sprawdzenie działania hamulca bezpieczeństwa -wymiana smoczka -ostrzenie łańcucha -regulacja naciągu łańcucha -regulacja pracy silnika Ilość czynności w roku: raz w roku:sierpień Ilość sprzętu ogółem: 16 szt. SPRZĘT MS-290 14 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) MS-290 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 1 RBLog - Skład Gardeja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8: Przegląd okresowy przecinarek spalinowych do stali i betonu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8: Przegląd okresowy przecinarek spalinowych do stali i betonu Nazwa czynności -wymiana filtra powietrza -wymiana świec zapłonowych -sprawdzenie działania układu rozruchowego silnika -sprawdzenie parametrów pracy silnika -sprawdzenie działania hamulca bezpieczeństwa -wymiana smoczka -wymiana paska klinowego -sprawdzenie mocowania tarczy tnącej -regulacja pracy silnika Ilość czynności w roku raz w roku:sierpień Ilość sprzętu ogółem: 10 szt. SPRZĘT TS-400 5 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) TS-800 3 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) TS-400 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 1 RBLog - Skład Gardeja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9: Przegląd okresowy autopompy i układu wodno pianowego w samochodach pożarniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9: Przegląd okresowy autopompy i układu wodno pianowego w samochodach pożarniczych Nazwa czynności -sprawdzenie szczelności autopompy -przegląd autopompy - smarowanie -przegląd skrzyni napędowej autopompy -przegląd wału napędowego autopompy -przegląd urządzenia zasysającego -przegląd zaworu głównego -przegląd zaworów tłocznych -przegląd manometrów i manowakuometrów -sprawdzenie instalacji elektrycznej i automatyki sterowania autopompy -próba sprawności podzespołów wodno-pianowych ,ciśnienia i wydajności autopompy, -dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych Ilość czynności w roku raz w roku:sierpień Ilość sprzętu ogółem: 12 szt. Uwaga! Dodatkowo w nw pojazdach należy dokonać następujących czynności: Scania G440 CB - wymiany oleju w trokomacie - sprawdzenie prawidłowej pracy systemu proszkowego - sprawdzenie szczelności układu sterowania - sprawdzenie prawidłowej pracy działka proszkowego ( sprawdzenie układu sterowania) - wymiana manometru glicerynowego podciśnienia ssania wody - 1 szt. Jelcz 014 A32/10 - wymiana licznika obrotów silnika - 1 szt. - wymiana dozownika środka pianotwórczego - 1 szt. - wymiana manowakuometru (01,5-01) - 1 szt. - wymiana sita nasady 110 - 1 szt. Star P142CJ A24/10 - wymiana sita nasady 110 - 2 szt. - wymiana manowakuometru (01,5-01) - 1 szt. Star 14.225 A20/10 - wymiana elektronicznego wskaźnika obrotów silnika - 1 szt. - wymiana sita nasady 110 - 1 szt. Star 12.227 Zigler FP 16/8 - wymiana wskaźnika poziomu środka pianotwórczego - 2 szt. - wymiana wskaźnika poziomu wody - 2 szt. - wymiana manowakuometru (01,5-01) - 1 szt. - wymiana licznika obrotów silnika - 1 szt. SPRZĘT STAR P142CJ A24/10 3 szt. STAR 14.225 A20/10 1 szt. JELCZ 014 A32/10 3 szt. JELCZ 010 A32/10 1 szt. STAR 12.227 Zigler FP 16/8 3 szt. SCANIA G440 CB 6x6 EHZ 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych, pomp pływających, pomp szlamowych i pólszlamowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych, pomp pływających, pomp szlamowych i pólszlamowych Nazwa czynności - sprawdzenie szczelności pompy - przegląd elektroniki silnika - sprawdzenie regulatora obrotów - przegląd pompy - przegląd pompy zasysającej - wymiana oleju w regulatorze obrotów - sprawdzenie gaźnika - wymiana świec zapłonowych - wymiana filtra powietrza, - dokonanie próby szczelności i ciśnienia - przegląd trokomatów - wymiana filtra paliwa Ilość czynności w roku: raz w roku:czerwiec Ilość sprzętu ogółem:13 szt. Sprzęt: motopompa pożarnicza M8/8-1 silnik Kohler - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) motopompa pożarnicza M8/8-1 silnik Kohler - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 1 RBLog - Skład Gardeja pompy pływające Niagara 1 M4/2 -2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) pompa pływająca Niagara M4/2 Plus -1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) pompa pływająca Posejdon M8/2 - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 1 RBLog - Skład Gardeja pompy pływające Posejdon M8/2 - 4 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) pompa szlamowa KTX 80X Honda (woda zanieczyszczona) - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) pompy półszlamowa SST-50 - 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11: Przegląd okresowy agregatów prądotwórczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11: Przegląd okresowy agregatów prądotwórczych Nazwa czynności -przegląd elektroniki silnika -wymiana świec zapłonowych -wymiana filtra powietrza -wymiana oleju w silniku -wymiana filtra oleju -sprawdzenie parametrów pracy silnika -sprawdzenie parametrów pod obciążeniem (moc max) -sprawdzenie zabezpieczenia prądnicy -kontrola gniazd wtykowych poboru energii -dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych Ilość czynności w roku raz w roku:czerwiec Ilość sprzętu ogółem: 12 szt. Sprzęt: agregaty prądotwórcze GX 200 Honda - 3 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) agregat prądotwórczy ED - 2400 GX 160 Honda - 1 szt.MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) agregaty prądotwórcze Fogo FH5540, silnik Honda GX270 - 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) agregaty prądotwórcze G 200 Honda Geko 2500 EA/HHBA - 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) agregaty prądotwórcze FOGO FV 5540 X - silnik Briggs Stratton 9HP - 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) agregat prądotwórczy 5-8 KVA - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 1 RBLog - Skład Gardeja agregat prądotwórczy Honda 4500 - 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 1 RBLog - Skład Gardeja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12: Przegląd okresowy oraz kalibracja mierników gazów wybuchowych SCOTT 096 - 3264 - 5 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12: Przegląd okresowy oraz kalibracja mierników gazów wybuchowych SCOTT 096 - 3264 - 5 szt. Nazwa czynności przegląd i kalibracja Ilość czynności w roku dwa razy w roku: maj, listopad Ilość sprzętu ogółem: 5 szt. Sprzęt: mierniki gazów wybuchowych SCOTT 096-3264 5 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13: Przegląd okresowy poduszek niskociśnieniowych Vetter.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 13: Przegląd okresowy poduszek niskociśnieniowych Vetter Nazwa czynności -sprawdzenie szczelności, przegląd reduktorów i sterowników -dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych Ilość czynności w roku raz w roku: wrzesień Ilość zestawów ogółem 2 zestawy Sprzęt: Poduszki niskociśnieniowe Vetter (w skład wchodzi 6 poduszek) 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) Poduszki niskociśnieniowe Vetter (w skład wchodzi 6 poduszek) 1 zestaw MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 1 RBLog - Skład Gardeja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14: Przegląd okresowy poduszek wysokociśnieniowych Holmatro.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 14: Przegląd okresowy poduszek wysokociśnieniowych Holmatro Nazwa czynności -sprawdzenie szczelności, -przegląd reduktorów i sterowników -dokonanie przeglądu poprawności działania -przyrządów pomiarowych Ilość czynności w roku raz w roku: wrzesień Ilość zestawów ogółem 4 zestawy Sprzęt: Poduszki wysokociśnieniowe Holmatro 4 zestawy MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15: Przegląd okresowy wentylatorów nadciśnieniowych PH-VP 450.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 15: Przegląd okresowy wentylatorów nadciśnieniowych PH-VP 450 Nazwa czynności - wymiana oleju - wymiana filtrów - wymiana świec zapłonowych -przegląd zespołów elektroniki Ilość czynności w roku raz w roku: sierpień Ilość sprzętu ogółem: 11 szt. Sprzęt: wentylator PH-VP 450 10 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) wentylator PH-VP 450 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Jamy gm. Rogóźno - teren 1 RBLog - Skład Gardeja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16: Przegląd okresowy Agregatu pompowego 8000/8 na przyczepie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 16: Przegląd okresowy Agregatu pompowego 8000/8 na przyczepie Nazwa czynności -wymiana oleju -wymiana filtra paliwa -wymiana świec zapłonowych -przeprowadzenie próby ciśnieniowej pod kątem szczelności Ilość czynności w roku raz w roku: wrzesień Ilość sprzętu ogółem 1 szt. Sprzęt: agregat pompowy 8000/8 na przyczepie 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych TOHATSU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 17: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych TOHATSU Nazwa czynności - sprawdzenie szczelności pompy - przegląd elektroniki silnika - sprawdzenie regulatora obrotów - przegląd pompy - przegląd pompy zasysającej - wymiana oleju w regulatorze obrotów - sprawdzenie gaźnika - wymiana świec zapłonowych - wymiana filtra powietrza - dokonanie próby szczelności i ciśnienia - przegląd trokomatów - wymiana filtra paliwa Ilość czynności w roku raz w roku: październik Ilość sprzętu ogółem 17 szt. Sprzęt: motopompy pożarnicze TOHATSU M8/8 1 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) motopompy pożarnicze TOHATSU VC 72 AS 14 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) motopompy pożarnicze TOHATSU M8/8 PO-380 2 szt. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.