eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Dostawy węgla kamiennego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-12

Hajnówka: Dostawy węgla kamiennego.
Numer ogłoszenia: 7455 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Hajnówce , ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 0-85 6832007 w.120, 6832008, faks 0-85 6832978.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Penitencjarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy węgla kamiennego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy węgla kamiennego w sortymentach i ilościach około : 1. Węgiel kamienny Orzech I - 145 ton, 2. Węgiel kamienny kostka - 155 ton, o wartościach: kaloryczność nie niższa niż 24 MJ/kg, zawartości popiołu do 6%, zawartości siarki do 0,6 %, wilgotność całkowita nie większa niż 10 %, Węgiel powinien zawierać śladowe ilości miału węglowego. W/w ilości asortymentu dotyczy przybliżonej wielkość dostaw w okresie od 08.02.2010 do 07.02.2011 r. w rozbiciu na dostawy kwartalne w ilościach około; I kwartał 2010- orzech 45 ton, kostka 50 ton, II kwartał 2010 - orzech 45 ton, kostka 25 ton III kwartał 2010- orzech 30 ton, IV kwartał 2010- orzech 25 ton, kostka 50 ton, I kwartał 2011- kostka 30 ton,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 08.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia 4. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Na potwierdzenie warunku 1) Wykonawcy muszą dostarczyć Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy członek konsorcjum i każdy wspólnik spółki cywilnej winien złożyć w.w dokumenty. Na potwierdzenie warunku 2,3,4,5 Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu - złożone na druku wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegać się będą wykonawcy - przedsiębiorcy, którzy są lub będą związani umową konsorcjum lub umową spółki cywilnej do oferty winni załączyć oryginał pełnomocnictwa, określającego zakres czynności prawnych, do których upoważniony jest pełnomocnik, tzn. do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.Oryginał ww. pełnomocnictwa winien być podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do zaciągania zobowiązań w imieniu każdego z przedsiębiorców - wykonawców, którzy występują wspólnie o udzielenie zamówienia. Przedsiębiorcy związani umową spółki cywilnej (wspólnicy spółki cywilnej) zamiast oryginału ww. pełnomocnictwa mogą przedłożyć do oferty kserokopię aktualnej umowy spółki cywilnej poświadczonej za zgodność z oryginałem przez każdego przedsiębiorcę - wspólnika spółki cywilnej, jeżeli wynikać z niej będzie pełnomocnictwo i zakres czynności do których umocowany jest pełnomocnik. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo szczegółowe wystawione przez osobę/y uprawnioną/e/ do występowania w imieniu wykonawcy, które winno zawierać rodzaj i zakres czynności prawnych, do których pełnomocnik/cy jest/są upoważniony/nieni. Wykonawca powinien dostarczyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie oferenta zawierające informacje określone w art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy. 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty i formularz cenowy. 4. Pełnomocnictwo upowazniające do podpisania oferty i umowy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Certyfikat dostarczanego wegla, lub inny dokument potwierdzający jego parametry..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl (plik pdf: siwz_as_hajn_001_2010).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, tel. 0-85 6832007 lub 085 6832008 w.120, lub drogą elektroniczną: e-mail zp_hajnowka@sw.gov.pl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 09:00, miejsce: godzina 09:00, miejsce: sekretariat Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.