eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Roboty budowlano- instalacyjne w budynku przy ul. T. Zana 38 C w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-24

Lublin: Roboty budowlano- instalacyjne w budynku przy ul. T. Zana 38 C w Lublinie
Numer ogłoszenia: 74548 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie , ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlano- instalacyjne w budynku przy ul. T. Zana 38 C w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 5 150 000 euro, są roboty budowlano-instalacyjne w użytkowanym budynku wysokim przy ulicy T. Zana 38 C w Lublinie oraz w budynku technicznym hydroforni, mające na celu przystosowanie ww. obiektów do aktualnych wymogów bezpieczeństwa przeciwpożarowego, zawartych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 roku - w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów[Dz.U. Nr 80, poz. 563 z 2006 r]. 2. Zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone są w niżej wymienionych dokumentach, które obejmują wykonanie robót w budynku biurowym przy ul. T. Zana 38C oraz w budynku technicznym przy ul. T. Zana 38A : 2.1. Projekcie budowlano-wykonawczym instalacji hydrantowej dostosowanej do aktualnie obowiązujących przepisów w budynku biurowym przy ul. T. Zana 38 C, 2.2. Projekcie budowlano-wykonawczym instalacji elektrycznych dla potrzeb instalacji hydrantowej dostosowanej do aktualnie obowiązujących przepisów w budynku biurowym przy ul. T. Zana 38 C, 2.3. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Nr 45000000-7.1 Wymagania ogólne, 2.4. Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót : Nr 45343000-3.1 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe, Nr 43515100-9.1 - instalacyjne roboty elektrotechniczne. 2.5. Przedmiarze robót Nr 1 - instalacje sanitarne, 2.6. Przedmiarze robót Nr 2 - instalacje elektryczne. 3. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej, jak i w innych dokumentach przetargowych znaki towarowe, patenty, nazwy produktów oraz firm mają na celu wyłącznie określenie parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów, wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Wykonawca może zaoferować produkty równoważne z tym, że obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, iż oferowane przez niego produkty mają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same, jaki produkty wymienione w dokumentacji przetargowej. Ciężar wykazania równoważności oferowanych produktów spoczywa na Wykonawcy, który musi przedstawić dowody potwierdzające równoważność w postaci kompletnych (wraz z załącznikami) aprobat technicznych i kart technicznych urządzeń i bezwzględnie dołączyć je do oferty. 4. Wspólny Słownik Zamówień (kody CPV): 45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe, Nr 43515100-9 - instalacyjne roboty elektrotechniczne 5.Roboty wykonywane będą na podstawie prawomocnej decyzji nr 133/283 z dnia 13.03.2009r., zatwierdzającej projekt budowy ( znak. ABU.PB.I.6.7353-314/09 ) wydanej przez Prezydenta Miasta Lublina. 6. Zamawiający zastrzega, że z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, nie może być ono realizowane przy udziale podwykonawców w zakresie instalacji sanitarnych. Wykonywanie robót przy udziale podwykonawców w pozostałym zakresie nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiada za działanie i zaniechania podwykonawcy jak za własne. W przypadku powierzenia robót podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest do koordynacji robót. 7.Prace wykonywane będą w obiekcie czynnym i Wykonawca będzie zobowiązany zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników Zamawiającego na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca i Zamawiający ustalą szczegółowe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, z podziałem obowiązków w tym zakresie i na tę okoliczność sporządzą protokół w myśl Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. Dz 2003 r. Nr 169, poz. 1650). Roboty będące przedmiotem zamówienia będą prowadzone w dni robocze, poza godzinami pracy Zamawiającego, i w dni wolne od pracy. Zamawiający dopuszcza odstępstwo od powyższej zasady w przypadku wykonywania robót nie zakłócających pracy Zamawiającego, za zgodą branżowego Inspektora Nadzoru. 8.Roboty wykonywane będą w oparciu o harmonogram rzeczowo - finansowy , którego projekt wybrany Wykonawca sporządzi i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania frontu robót i który będzie stanowił załącznik do umowy. W miarę potrzeb oraz postępu robót Wykonawca będzie zobowiązany do jego aktualizacji. Wszystkie zmiany będą wymagały akceptacji Zamawiającego. 9.Wykonawca przekaże Zamawiającemu, najpóźniej w dniu przekazania frontu robót , wykaz wszystkich pracowników, którzy będą realizować zamówienie , zawierający imię, nazwisko i numer dowodu osobistego każdej z tych osób. Wykaz ten będzie aktualizowany na bieżąco przez Wykonawcę aż do zakończenia realizacji umowy. 10. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 3 lata licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 11. POLSKIE NORMY: zawarte w Specyfikacjach technicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00-3, 45.51.51.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 6 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: I. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1. ustawy - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, tj. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w przedmiocie zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od wykonawców, będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania: 1. Wykonawcy krajowi i zagraniczni ( z uwzględnieniem pkt.2.) 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4. Uprawnienia budowlane w specjalności instalacji sanitarnych dla kierownika robót sanitarnych oraz w specjalności instalacji elektrycznych dla kierownika robót elektrycznych a także zaświadczenia o wpisie na listę członków z właściwej izby samorządu zawodowego dla osób, która będą pełniły rolę kierownika robót sanitarnych i kierownika robót elektrycznych - aktualne na dzień składania ofert. 2. Wykonawcy zagraniczni 2.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt. II.1.1. -1.3. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. II.2.1., wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymagana dla tych dokumentów. 3. Zasady udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie: 3.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum, spółki cywilnej lub porozumienia), ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają jedną ofertę, 3.2. Wykonawcy składający ofertę wspólną, poza dokumentami wymienionymi w pkt. II.1.1 - 1.3., które winien złożyć każdy z wykonawców składających wspólną ofertę oraz pozostałymi wymaganymi dokumentami (składanymi wspólnie) , do oferty dołączają również pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt. 3.1. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. II. w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy składa pełnomocnik Wykonawcy, natomiast w zakresie art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy, składa odrębnie każdy ze wspólników..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 914 - budynek 38C lub otrzymać pocztą. Cena SIWZ - 200,00 zł brutto..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IX, pok. 914-budynek 38C..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wymagany termin realizacji zamówienia - 90 dni od daty zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia uzasadnionych przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. 2.SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie opublikowano w BZP w dniu 24.03.2009r. na portalu UZP ) do upływu terminu składania ofert. 3. SIWZ w wersji papierowej , po okazaniu się dowodem wpłaty 200,00 zł (z VAT) na konto Zamawiającego : BH S.A. I. O/Warszawa Nr 21 1030 1016 0000 0000 6172 2001 z dopiskiem: opłata za SIWZ - NZ/20/370/138/09 można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 914 - budynek 38C lub otrzymać pocztą. 4.Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: 4.1. Włodzimierz Koczkodaj, piętro IX, pok. 914 -budynek 38C, tel/fax: (0- 81) 535-77-94 w godz. 07:15 -15:15; 4.3. Andrzej Orzechowski, piętro IX, pok. 904 -budynek 38C, tel. (0-81) 535-77-24 fax: (0-81) 535-77-27 w godz. 07:15 -15:15; 5. Termin otwarcia ofert - dnia 16.04.2009r. o godzinie 09:30 6. Miejsce otwarcia ofert - siedziba Zamawiającego, piętro IX, pok. 914-budynek 38C 7. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.