eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębów gminy Murów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-07

Opole: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębów gminy Murów
Numer ogłoszenia: 74533 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Opolu , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5415052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatopolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębów gminy Murów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębów gminy Murów 2. Przedmiot zamówienia: modernizacja istniejącej ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębów gminy Murów, która będzie realizowana w trzech etapach. I etap prac dotyczy wykonania: - szczegółowej analizy dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, zakwalifikowanie jej przydatności przy założeniu mapy numerycznej ewidencji gruntów i budynków, - przeprowadzenie wywiadu terenowego i przedstawienie wyników na kopii mapy zasadniczej, - pomiaru budynków nie uwidocznionych na mapie zasadniczej, błędnie pomierzonych, czy też błędnie wniesionych na mapę, II etap prac dotyczy wykonania: - analizy i weryfikacji granic działek w terenie zabudowanym, które przecinają budynki, pomiar, obliczenie powierzchni oraz sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych, - analizy i weryfikacji użytków w obszarze zabudowanym, pomiar, obliczenie powierzchni zmienionych użytków oraz sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych, - pozyskanie danych do założenia ewidencji budynków i lokali, - sporządzenie operatu technicznego, - uzupełnienia treści pierworysów i matryc mapy zasadniczej w zakresie budynków (nowowybudowanych, przebudowanych a także nieistniejących) oraz konturów użytków terenów zabudowanych, - utworzenie mapy numerycznej w pełnym zakresie III etap prac dotyczy wykonania: - kontrola operatu opisowo-kartograficznego wraz z bazami danych i zatwierdzenie ich do wyłożenia - przyjęcie operatu geodezyjno-prawnego i baz danych założonych w systemach informatycznych EGB-2000 i Geo-Info V do PODGiK w Opolu - wyłożenie operatu opisowo-kartograficznego oraz sporządzenie protokołu z wyłożenia projektu - sporządzenie wykazu uwag zgłoszonych do projektu modernizacji operatu opisowo- kartograficznego. 3. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zawiera załącznik do SIWZ - Projekt modernizacji. 4. Na wykonane prace Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00 - 74.27.43.00 30.22.10.00 - Cyfrowe mapy katastralne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 4000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, były wykonane (zakończone) co najmniej 4 zadania, o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego postępowania, polegające na opracowaniu mapy ewidencyjnej w systemie informatycznym i/lub założeniu ewidencji budynków i lokali. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres prac, które te podmioty zobowiązują się wykonać

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie odpowiednie do funkcji, jakie zostaną im powierzone w realizacji zaówienia. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby spełniające w/w wymagania, tj. co najmniej 3 osoby posiadające uprawnienia zawodowe w geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków . W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , a w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że średnia wysokość przychodów wynosi min. 300.000 zł z ostatnich 3 lat. Jeśli okres działalności jest krótszy - suma przychodów z tego okresu musi wynosić min. 300.000 zł (łączny przychód podzielony przez 3 ma wynosić co najmniej 300.000 zł).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony Formularz 1 (OFERTA), 2. dowód wniesienia wadium 4000 zł, 3. harmonogram prac wraz ich wartością - potwierdzający terminową realizację zamówienia, 4. aktualne dokumenty potwierdzające uprawnienia osoby/osób do reprezentowania Wykonawcy (np. rejestry firm, pełnomocnictwa) .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wystąpienia siły wyższej lub działania osób trzecich, a w szczególności: a. zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy; b. wystąpiły zamówienia dodatkowe lub zamienne niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia dot. prac, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, c. zmianie uległy stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ze strony internetowej www.powiatopolski.pl oraz po złożeniu zapotrzebowania pod adresem Starostwo Powiatowe w Opolu, 45-082 Opole, ul. Piastowska 14 pok. 41.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Opolu, ul. Piastowska 14 pok. 41.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.