eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Przetarg nieograniczony poniżej 133 000 EURO p.n. Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, zakup skoroszytów tekturowych standardowych, format A-4.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-11

Bydgoszcz: Przetarg nieograniczony poniżej 133 000 EURO p.n. Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, zakup skoroszytów tekturowych standardowych, format A-4.
Numer ogłoszenia: 74513 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3418308.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony poniżej 133 000 EURO p.n. Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, zakup skoroszytów tekturowych standardowych, format A-4..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, zakup skoroszytów tekturowych standardowych, format A-4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część I zamówienia - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Część II zamówienia - Zakup skoroszytów tekturowych standardowych, format A-4.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 22.85.10.00 - Skoroszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.10.00 - Skoroszyty Oryginalny kod CPV: 28.52.22.00 - Drobny sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wykazie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych poniżej:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty z ceną z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT oraz formularz cenowy (załączniki nr 1 i 1A do cz. I SIWZ), 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do cz. I SIWZ), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. dokumenty dotyczące potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (należy złożyć w przypadku złożenia oferty na część I zamówienia - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek): 5.1. oświadczenie potwierdzające, że wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty są fabrycznie nowe i nieregenerowane, 5.2. w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, wykonawca ma obowiązek dołączyć dokument podmiotu uprawnionego do kontroli jakości towarów będących przedmiotem zamówienia lub producenta wskazanego w ofercie produktu równoważnego, z którego treści w sposób wyraźny będzie wynikać spełnienie warunku równoważności.Dokument musi wskazywać producenta, symbol produktu, którego dotyczy, 5.3.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez produkty będące przedmiotem zamówienia wymogów norm ISO 9001:2000 oraz ISO 14001:2004 lub norm równoważnych w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych i biurowych materiałów eksploatacyjnych, 5.4. próbki materiałów eksploatacyjnych (tonerów) określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (część II SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście w siedzibie Oddziału ZUS w Bydgoszczy ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 431 (IV piętro) w godz.od 8.00 do 15.00 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój 409 (IVp.).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.04.2008r o godz.10.30 w siedzibie ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 419 ( IV p.). Ad. kryterium oceny ofert: Zamawiający dokona oceny tylko ofert nieodrzuconych, stosując poniższe kryterium dla każdej części zamówienia: Kryterium oceny ofert stanowi CENA. Cena oferty - znaczenie 100% Zostanie wybrana oferta o najniższej cenie za realizację danej części zamówienia.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup skoroszytów tekturowych standardowych, format A-4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup skoroszytów tekturowych standardowych, format A-4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.85.10.00-0, 28.52.22.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.