eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa wkładów drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-11

Częstochowa: Dostawa wkładów drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych.
Numer ogłoszenia: 74469 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie, ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3782800, fax 034 3249428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wkładów drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Częstochowie, oraz 17 Biur Powiatowych ARiMR na terenie województwa śląskiego wskazanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ, wkładów drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych, w rodzaju i ilościach wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 i Nr 3 do SIWZ, oraz odbiór z w/w lokalizacji zużytych wkładów drukujących w ilościach i rodzaju wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotowego zamówienia poniesie Wykonawca (w tym koszty dostawy i wniesienia przedmiotu zamówienia do wskazanych w dniu dostawy pomieszczeń, oraz koszty odbioru zużytych materiałów). 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zadanie nr 1 - Nashuatec; Zadanie nr 2 - Kyocera; Zadanie nr 3 - HP; Zadanie nr 4 - Lexmark; Zadanie nr 5 - Konica Minolta; Zadanie nr 6 - Panasonic. Oferowane wkłady drukujące i materiały eksploatacyjne muszą być: Oryginalne, czyli wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być zastosowane, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania (nie mogą być regenerowane). Fabrycznie nowe, co oznacza artykuły, do których produkcji zostały wykorzystane półprodukty w 100% nowe, niepochodzące z recyklingu, nierefabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów). Wkłady drukujące i materiały eksploatacyjne muszą być dostarczone w opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta, zaopatrzonych w etykiety identyfikujące dany produkt. Wkłady drukujące i materiały eksploatacyjne muszą być objęte minimum 12-o miesięczną gwarancją liczoną od daty dostarczenia do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważne należy uznawać materiały Fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest, co najmniej taka, jak materiałów Oryginalnych, oraz w przypadku wkładów czarnych jest potwierdzona certyfikatem ISO/IEC 19752, gwarantujące bezkonfliktową pracę z danym urządzeniem. W przypadku zaoferowania wkładów drukujących i materiałów eksploatacyjnych równoważnych, Wykonawca zobowiązany ponadto jest do przyjęcia na siebie zobowiązania, iż w przypadku awarii urządzeń spowodowanych zastosowaniem równoważnika zobowiązuje się do dokonania naprawy na własny koszt i przejęcia odpowiedzialności za straty, które poniesie w takim wypadku Zamawiający (np. związane z utratą gwarancji oraz poniesieniem kosztów wykorzystania urządzeń zastępczych). Zamówienie poniżej 133 000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykażą się realizacją, co najmniej pięciu wykonanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw wkładów drukujących, materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych o wartości zamówienia każdej zrealizowanej dostawy, co najmniej 40 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków przez Wykonawców według reguły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie, zgodne z art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 - Załącznik nr 5 do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz (Załącznik nr 6 do SIWZ), co najmniej pięciu wykonanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw wkładów drukujących, materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych o wartości zamówienia każdej zrealizowanej dostawy, co najmniej 40 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie, iż przedmiot zamówienia spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego, Wykonawcy przedstawią: 5. Opis zaoferowanych wkładów drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych, zawierający w szczególności wskazanie symbolu, producenta i parametrów technicznych oferowanych wkładów drukujących i materiałów eksploatacyjnych wg Załącznika nr 7 do SIWZ (wymagany wyłącznie w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych). 6. Certyfikaty ISO/IEC 19752 (wymagane wyłącznie w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42-200 Częstochowa, ul Sobieskiego 7, pokój 347.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Śląskiego OR ARiMR, 42-200 Częstochowa, ul Sobieskiego 7, pokój 143.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wkładów drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych - Nashuatec..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wkładów drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych - Nashuatec. Zamówienie poniżej 133 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wkładów drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych - Kyocera..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wkładów drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych - Kyocera. Zamówienie poniżej 133 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wkładów drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych - HP..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wkładów drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych - HP. Zamówienie poniżej 133 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa wkładów drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych - Lexmark..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wkładów drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych - Lexmark. Zamówienie poniżej 133 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wkładów drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych - Konica Minolta..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wkładów drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych - Konica Minolta. Zamówienie poniżej 133 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa wkładów drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych - Panasonic..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wkładów drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych - Panasonic. Zamówienie poniżej 133 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.