eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytkugolarki, pojemniki na mocz, stomia, rękawice nitrylowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-01

Kraków: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku: golarki, pojemniki na mocz, stomia, rękawice nitrylowe
Numer ogłoszenia: 74462 - 2016; data zamieszczenia: 01.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział Kraków , ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4231565, faks 012 4231076, 4231565.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku: golarki, pojemniki na mocz, stomia, rękawice nitrylowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4000 szt.; 15 000 op.; ilości określone w SIWZ; 100 op..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Próbki zaoferowanych wyrobów. Na podstawie próbek dokonana będzie weryfikacja spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia oraz czy oferowany wyrób odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga złożenia następujących próbek: po 1 szt. część 1 poz. 1.; po 1 szt. część 2 poz. 1; po 1 szt. część 3 poz. 1, 2, 3, 4, 5, 9, 12, 13, 14, 15; po 6 szt. (3 pary) część 4 poz. 1. Z uwagi na to, że próbki są wyrobami jednorazowego użytku Zamawiający nie dokona zwrotu próbek.; Podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia, będący wyrobem medycznym, jest dopuszczony do stosowania na terenie Polski.;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin realizacji zamówień (dostaw) - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany zostały przewidziane we wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2016 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego Dziennik Podawczy, pokój nr 9 II piętro w pionie administracyjnym.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Golarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Golarki jednorazowego użytku typu Gallant do przygotowania pola operacyjnego, ostrze o szerokości minimum 4,3 cm przechodzące w uchwyt stożkowo o dł. minimum 5 cm pojedynczo pakowane 4000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin realizacji zamówień (dostaw) - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pojemniki na mocz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik na mocz, polipropylenowy o pojemności 125ml, wyposażony w nakrętkę z dyspenzerem 15 000 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin realizacji zamówień (dostaw) - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stomia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. System 1-częściowy, kolostomijny worek przeźroczysty z jednolitą płytką hydrokoloidową otwarty z zamknięciem na rzep, śr. 15-90 mm z flizelinową podkładką od strony pacjenta 2. Worki urostomijne 2-częściowe, otwarty z końcówką do worka do dobowej zbiórki moczu, przeźroczyste z systemem zapobiegającym cofaniu się moczu śr. 55 mm z flizelinową podkładką od strony pacjenta 3. Płytka urostomijna, antyalergiczna hydrokoloidowa samoprzylepna z flizelinową podkładką od strony pacjenta z pierścieniem 55 mm z możliwością docięcia od 15 do 47 mm do worka z poz. 2 4. Worki kolostomijne, dwuczęściowe, system zamknięty, o śr. 80 mm z flizelinową podkładką od strony pacjenta 5. Płytki stomijne 80 mm, do przycięcia, 15-70 mm, samoprzylepne, z flizelinową podkładką od strony pacjenta 6. Pierścień uszczelniajacy do worków stomijnych, antyalergiczny, hydrokoloidowy, śr 40mm 7. Pasta do pielęgnacji skóry wokół stomii hydrokoloidowa poj. 50g 8. Rękaw do irygacji z hydrokoloidową antyalergiczną płytką, do wlewu do stomii 35mm 9. Worki stomijne w wersji przeźroczystej jednoczęściowej o zmniejszonej pojemności z możliwością opróżniania z pierścieniem do przycięcia 15-50 mmi flizelinową podkładką od strony pacjenta 10. Płyn do neutralizacji zapachu 250 ml 11. Chusteczki do pielęgnacji skóry wokół stomii 12. Worek ileostomijny otwarty, przeźroczysty, zapinany na rzep, z osłoną flizelinową od strony pacjenta, z filtrem węglowym, pierścień średnicy 55mm-jednoczęściowy 13. Worki stomijne, jednoczęściowe, przeźroczyste otwarte, zamykane na rzep - płytka posiadająca wypukły pierścień, roz.15-60 mm 14. Worki urostomijne jednoczęściowe, przeźroczyste o minimalnej pojemności 330ml, płytka zapewniająca szczelność, odporna na wymywanie moczem, z dodatkowym uszczelnieniem. Średnica 12-45mm 15. Worki kolostomijne jednoczęsciowe - przeźroczyste -otwarte z wmontowanym zapięciem średnica 15-60mm 16. łąznik do zestawu urostomijnego, omożliwiający połączenie worka urostomojnego z workiem nocnym do worków Dansac ilości określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin realizacji zamówień (dostaw) - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rękawice niesterylne nitrylowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice niesterylne nitrylowe, kształt uniwersalny pasujace na lewą i prawa rękę, mankiet rolowany, teksturowane na koncówkach palców, siła przy zrywaniu 5N. Kolor zielony. Długośc min. 300mm. Grubość na palcu 0,140mm; na dłoni 0,130mm; na mankiecie 0,110. Okres przechowywania 5 lat. AQL - 1,5 rozmiary od S do L. Zgodna z normą: EN 455-1-2-3; EN 374; EN 420 Op. = 100 szt. 100 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin realizacji zamówień (dostaw) - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.