eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Remont ul. Żytniej w Kraśniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-11

Kraśnik: Remont ul. Żytniej w Kraśniku
Numer ogłoszenia: 74455 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, fax 081 8252709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Żytniej w Kraśniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - (Remont ul. Żytniej w Kraśniku) na odcinku długości 0,500 km t.j. od km 0+000 do km 0+500 , zgodnie z uproszczoną dokumentacją, wymaganiami Zamawiającego, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz SIWZ i ofertą. 1. Zakres robót obejmuje: wykonanie zgodnie z załączoną uproszczoną dokumentacja remontu drogi na odcinku długości 0,500 km z uwzględnieniem : - roboty przygotowawcze: pomiarowe, karczowanie krzaków i podszycia w wąwozie itp; - roboty rozbiórkowe: rozebranie nawierzchni z płyt drogowych do ponownego wbudowania po dokonaniu korekty wysokościowej, rozebranie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej, rozebranie przepustu; i.t.p. - przebudowa przepustu śr. 60 cm pod zjazdem ul. Oboźnej ; - roboty ziemne - regulacja drogi w wąwozie i niwelacja skarp ; - podbudowa - profilowanie i zagęszczanie, wyrównanie istniejącej nawierzchni, - wzmocnienie istniejącej podbudowy warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości wg uproszczonej dokumentacji technicznej; - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego , standard II; - wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm (po zagęszczeniu) z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12 - regulacja studzienek kanalizacyjnych - szt. 6, regulacja pionowa studzienek dla zaworów - szt. 3; - regulacja i utwardzenie pobocza na szer. ok. 0,5 m - obustronnie; 2. Wymagania dotyczące realizowanego zamówienia, które należy uwzględnić w oferowanej cenie: - Koszty robocizny, materiału, sprzętu i transportu, zajęcie pasa drogowego, - Koszty niezbędnych badań wynikających z norm, przepisów, wykonanych w celu kontroli jakości robot; - Naprawa zniszczeń powstałych w trakcie realizacji robót; zapewnienie wody, energii na potrzeby budowy; - Koszty robót koniecznych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z normami, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej; - Koszty obsługi geodezyjnej (inwentaryzacja powykonawcza); Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia wynika z oględzin w terenie, ewentualnego niezbędnego przeprowadzenia badań i uzgodnień z Zamawiającym. 3. Wymagania ogólne zamówienia: Zgodnie ze (Szczegółową Specyfikacją Techniczną) będącą integralną częścią SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych t.j. którzy: a) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe - wykonali min. 5.000m2 nawierzchni bitumicznej w latach 2005-2007r.; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Prawo Zamówień Publicznych. 2) Udzielą min. 36 miesięcy gwarancji na całość zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia (1 - 0) i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z punktem VII SIWZ, zgodnie z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania. Ad. 1.a Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad. 1.b Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu prac wykonanych w ostatnich trzech latach (2005-2007) - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach Wykonawca wykonał min. 5.000 m2 nawierzchni bitumicznej - potwierdzone referencjami (zał. Nr 3). Ad 1.c Ocena potencjału ekonomicznego Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej 50 % wartości zamówienia Wykonawca wykona siłami własnymi (zał. Nr 4). Ad. 1.d Na potwierdzenie warunku nie wykluczenia Wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 24 ustawy- Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 2) .oraz zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ; Ad . 2 Oceny dokonamy w oparciu o złożone oświadczenia -warunek zostanie uznany za spełniony wówczas, gdy Wykonawca udzieli min 36 m-cy gwarancji (zał. Nr 2). Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełniania nie podlegają zmianom w toku danego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli (wg określonego wzoru - zał. Nr 1 do SIWZ). 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Aktualny wypis - odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż na 3 m-ce przed terminem składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert. 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli (wg załączonego wzoru - zał. nr 2.). 7. Oświadczenie Wykonawcy, że co najmniej 50% wartości zamówienia wykona siłami własnymi oraz wskazanie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (wg załączonego wzoru - zał. nr 4 do SIWZ ) 8. Wykaz prac zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat (2005-2007) (zał. nr 3). 9. Umowa o wykonanie parafowana jednostronnie (zał. Nr 5) 10. Uprawnienia kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy PZP w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu,) spowoduje odrzucenie oferty. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (na każdej zapisanej stronie) Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/miastokrasnik

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik pok. nr 218 (II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik kancelaria (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.