Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-01
Żukowice: ODBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI KROMOLIN - GMINA ŻUKOWICE.
Numer ogłoszenia: 74449 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowice , Żukowice 92, 67-231 Żukowice, woj. dolnośląskie, tel. 0 76 831 42 41, faks 0 76 831 41 49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowice.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI KROMOLIN - GMINA ŻUKOWICE..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. PRACE PRZYGOTOWAWCZE. - Roboty pomiarowe na całej długości drogi - 1845 m - Usuniecie zagajników, krzewów oraz drzew z rowów przydrożnych - 0,63 ha - Mechaniczne usuniecie warstwy ziemi i darniny (gr. 10-12 cm) z poboczy drogi (szer. 0,75 m) - 2370 m2 - Rozebranie nawierzchni w miejscu włączenia do drogi powiatowej 4,8 m2 - Przycięcie piła mechaniczna konstrukcji drogi powiatowej - 16 m, B. WYKONANIE PODBUDOWY DROGI. - Korytowanie do gł.10 cm wraz z profilowaniem pod warstwy konstrukcyjne. Zdjęcie warstwy gr. do 10 cm istniejącego materiału znajdującego się na drodze przewidzianej do odbudowy. Materiał do wykorzystania do wykonania pobocza gruntowego wzmocnionego - 7 965,5 m2 - Podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 10cm - 7965,5 m2, - Korytowanie do gł.30 cm wraz z profilowaniem pod warstwy konstrukcyjne dla zjazdów - 230,35 m2 - Wykonanie warstwy mrozoochronnej w miejscu zjazdów do gr. 12 cm - 230,35 m2, - Podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 25 cm na zjazdach - 230,35 m2 - Profilowanie i zagęszczanie podłoża (droga i zjazdy) - 8195,85 m2, - Wyrównanie podbudowy kruszywem w miejscach gdzie ubytki przewyższają 10 cm - 119,48 m3 - Profilowanie i zagęszczanie poboczy - 2370 m2 C. NAWIERZCHNIA. - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa po zagęszczeniu 5 cm - 8195,85 m2, - Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa po zagęszczeniu 4 cm - 8195,85 m2, - Skropienie międzywarstwowe podbudowy 0,8 kg/m2 - 8195,85 m2, - Skropienie międzywarstwowe pod warstwę ścieralną po ułożeniu warstwy wiążącej w ilości 0,4 kg/m2 - 8195,85 m2 D. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE. - Czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp ( gr. namułu 40 cm) - 1627,11 m - Czyszczenie zbiorników retencyjnych (gr. namułu 40 cm) - 445 m2 - Oczyszczenie przepustów o średnicy O 0,4 m (gr. namułu 50% średnicy) - 49,5 m - Umocnienie jezdni ściekiem korytkowym - 530 m E. OZNAKOWANIE I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU. - Opracowanie projektu organizacji ruchu zastępczego - 1 kpl - Organizacja ruchu tymczasowego w trakcie wykonywania prac.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 10 000,00 złotych słownie : dziesięć tysięcy złotych 00/100.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znaczenie warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znaczenie warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znaczenie warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znaczenie warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znaczenie warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego, z art.22 ustawy Pzp (zał. 2 do SIWZ) 3. Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - (zał. nr 4 do SIWZ) 4. Wzór umowy zał. Nr 5 do SIWZ 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ponadto, złożyć do wniosku : a) pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6.Kopia dowodu wniesienia wadium. 7.Kosztorys ofertowy, opracowany metodą uproszczoną, z podaniem cen jednostkowych i czynników produkcji.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sbip.pl/nzukowice/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żukowice
Żukowice 92
67-231 Żukowice
pok. 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Żukowice Żukowice 92 67-231 Żukowice Sekretariat Urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana ze środków MSWiA na usuwanie skutków klęsk żywiołowych w 2009 roku (w tym odbudowa dróg) - Promesa Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŻUKOWICE
więcej: przetargi ŻUKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.