eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żukowice › ODBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI KROMOLIN - GMINA ŻUKOWICE.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-01

Żukowice: ODBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI KROMOLIN - GMINA ŻUKOWICE.
Numer ogłoszenia: 74449 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowice , Żukowice 92, 67-231 Żukowice, woj. dolnośląskie, tel. 0 76 831 42 41, faks 0 76 831 41 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI KROMOLIN - GMINA ŻUKOWICE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. PRACE PRZYGOTOWAWCZE. - Roboty pomiarowe na całej długości drogi - 1845 m - Usuniecie zagajników, krzewów oraz drzew z rowów przydrożnych - 0,63 ha - Mechaniczne usuniecie warstwy ziemi i darniny (gr. 10-12 cm) z poboczy drogi (szer. 0,75 m) - 2370 m2 - Rozebranie nawierzchni w miejscu włączenia do drogi powiatowej 4,8 m2 - Przycięcie piła mechaniczna konstrukcji drogi powiatowej - 16 m, B. WYKONANIE PODBUDOWY DROGI. - Korytowanie do gł.10 cm wraz z profilowaniem pod warstwy konstrukcyjne. Zdjęcie warstwy gr. do 10 cm istniejącego materiału znajdującego się na drodze przewidzianej do odbudowy. Materiał do wykorzystania do wykonania pobocza gruntowego wzmocnionego - 7 965,5 m2 - Podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 10cm - 7965,5 m2, - Korytowanie do gł.30 cm wraz z profilowaniem pod warstwy konstrukcyjne dla zjazdów - 230,35 m2 - Wykonanie warstwy mrozoochronnej w miejscu zjazdów do gr. 12 cm - 230,35 m2, - Podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 25 cm na zjazdach - 230,35 m2 - Profilowanie i zagęszczanie podłoża (droga i zjazdy) - 8195,85 m2, - Wyrównanie podbudowy kruszywem w miejscach gdzie ubytki przewyższają 10 cm - 119,48 m3 - Profilowanie i zagęszczanie poboczy - 2370 m2 C. NAWIERZCHNIA. - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa po zagęszczeniu 5 cm - 8195,85 m2, - Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa po zagęszczeniu 4 cm - 8195,85 m2, - Skropienie międzywarstwowe podbudowy 0,8 kg/m2 - 8195,85 m2, - Skropienie międzywarstwowe pod warstwę ścieralną po ułożeniu warstwy wiążącej w ilości 0,4 kg/m2 - 8195,85 m2 D. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE. - Czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp ( gr. namułu 40 cm) - 1627,11 m - Czyszczenie zbiorników retencyjnych (gr. namułu 40 cm) - 445 m2 - Oczyszczenie przepustów o średnicy O 0,4 m (gr. namułu 50% średnicy) - 49,5 m - Umocnienie jezdni ściekiem korytkowym - 530 m E. OZNAKOWANIE I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU. - Opracowanie projektu organizacji ruchu zastępczego - 1 kpl - Organizacja ruchu tymczasowego w trakcie wykonywania prac.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 10 000,00 złotych słownie : dziesięć tysięcy złotych 00/100.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znaczenie warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znaczenie warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znaczenie warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znaczenie warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znaczenie warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego, z art.22 ustawy Pzp (zał. 2 do SIWZ) 3. Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - (zał. nr 4 do SIWZ) 4. Wzór umowy zał. Nr 5 do SIWZ 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ponadto, złożyć do wniosku : a) pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6.Kopia dowodu wniesienia wadium. 7.Kosztorys ofertowy, opracowany metodą uproszczoną, z podaniem cen jednostkowych i czynników produkcji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sbip.pl/nzukowice/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żukowice Żukowice 92 67-231 Żukowice pok. 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Żukowice Żukowice 92 67-231 Żukowice Sekretariat Urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana ze środków MSWiA na usuwanie skutków klęsk żywiołowych w 2009 roku (w tym odbudowa dróg) - Promesa Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.