eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaścianki › Przetarg nieograniczony na dostawę w formie leasingu operacyjnego używanych koparko-ładowarek w liczbie 2 sztuk.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-12

Zaścianki: Przetarg nieograniczony na dostawę w formie leasingu operacyjnego używanych koparko-ładowarek w liczbie 2 sztuk.
Numer ogłoszenia: 74446 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Podlaskie sp. z o.o. , ul. Uslugowa 6, 15-521 Zaścianki, woj. podlaskie, tel. 85 744 33 34, faks 85 744 33 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wodociagipodlaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę w formie leasingu operacyjnego używanych koparko-ładowarek w liczbie 2 sztuk..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego używanych koparko-ładowarek kołowych (nie starszych niż 2007 rok produkcji ). Kod CPV: 29522600-0- koparki, czerpaki i ładowarki i maszyny górnicze, 66114000-2 - usługi leasingu finasowego. Koparko - ładowarki nie mogą być starsze niż 2007 rok produkcji z przebiegiem do 3000 MTH, maszyny sprawne technicznie, gotowe do pracy, posiadać certyfikaty zgodności z normami CE oraz spełniać niżej wymienione wymagania techniczne: Silnik spalinowy wysokoprężny, chłodzony cieczą o mocy nie mniej niż 93 KM/2200 obr/min., spełniający normę emisji spalin STAGE 2 (TIER II); - przystosowanie do pracy z młotem hydraulicznym mocowanym w miejsce łyżki koperkowej; Młot hydrauliczny tej samej marki co maszyna fabrycznie nowy, mocowany w miejsce łyżki koparkowej: masa minimum 300kg, energia udaru minimum 900 J, z grotami stożkowym i ołówkowym, poziom hałasu nie większy niż 124 dB -Napęd na cztery koła z możliwością przełączenia napędu na jedną oś; -Kabina operatora typu ROPS i FOPS wyposażona w wentylację, ogrzewanie, pneumatycznie zawieszony fotel operatora, pasy bezpieczeństwa, -Osiągalna prędkość jazdy - minimum 40 km/h; -Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi - Skrzynia biegów sterowana ręcznie z elektrycznym sterowaniem zmiany kierunku jazdy, cztery biegi jazdy do przodu - cztery biegi jazdy do tyłu. -Stalowa osłona układu napędowego -Układ hamulcowy wyposażony w funkcję załączania napędu na cztery koła w trakcie hamowania. -Układ hydrauliczny zamknięty z pompą wielotłoczkową; -Zbiornik paliwa o pojemności powyżej 140 litrów, -Ciśnienie robocze w układzie hydraulicznym nie mniej niż 225 bar -Alternator o mocy powyżej 115 amp; -Układ elektryczny 12V zabezpieczony przed wilgocią i negatywnym wpływem drgań -Ramię koparki o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym o głębokości kopania nie mniejszej niż 5800 mm -Łyżka koparki o szerokości 450 mm i 600 mm -Kąt obrotu łyżki koparki min. 204 stopni -Układ koparki wyposażony w przesuw boczny ramienia koparki -Sterowanie ramieniem koparki za pomocą dźwigni . -Łyżka ładowarki z zębami, wielofunkcyjna o pojemności powyżej 1,0 m.3 z zębami i widłami do palet -Wysokość załadunku łyżki ładowarki do sworznia obrotu nie mniejsza niż 3300 mm -System kompensujący drgania układu ładowarkowego; -Układ samopoziomowania łyżki ładowarki - Przeciwciężar mocowany do zderzaka; Przechył łyżki ładowarki realizowany za pośrednictwem dwóch siłowników hydraulicznych (układ równoległy) -Podpory stabilizacyjne niezależnie wysuwane hydraulicznie z podkładkami gumowymi - Błotniki przednich kół, Światła drogowe oraz robocze oświetlające miejsce pracy; -Niezbędne wyposażenie w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające aktualnym przepisom prawa -Wyposażenie: sygnał cofania, skrzynka narzędziowa z zestawem niezbędnych narzędzi, smarownica, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, lampa migowa, apteczka. Instrukcję obsługi w jęz. Polskim oraz katalog części zamiennych. Inne wymagania Zamawiającego: 1. W dniu odbioru koparko-ładowarek Wykonawca przekaże: dokument określający warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, katalog części zamiennych, instrukcję obsługi pojazdu z charakterystyką techniczno-eksploatacyjną w języku polskim. 2. W dniu odbioru koparko-ładowarek zostanie sporządzony protokół odbioru. 3. Wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy lub bez limitu motogodzin. 4. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 5. Wykonawca dostarczy koparko-ładowarki do siedziby Zamawiającego. 6. Wykonawca zapewni przeprowadzenie przeszkolenia osób przeznaczonych do obsługi maszyn na terenie siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, lecz nie później niż 7 (siedem) dni od dnia dostarczenia koparko-ładowarek. Leasing operacyjny ( w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych - Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz.654) - 36miesięcy, opłaty wstępnej - 10,00%, wartość końcowa - 1,00%, wartość rat oraz wykupu wykonawca (leasingodawca) zobowiązany jest wskazać w harmonogramie finansowania zamówienia, odpisów amortyzacyjnych w okresie leasingu dokonuje wykonawca (leasingodawca). Leasingodawca dokona ubezpieczenia maszyn w formie polis wieloletnich na cały okres trwania umów leasingowych w zakresie pełnym dla maszyn budowlanych z uwzględnieniem: - kradzieży zwykłej (z miejsca niestrzeżonego), - awarii mechanicznej i elektrycznej, - błędów w obsłudze, - dostania się ciała obcego, - zwarcia, przepięcia lub przetężenia, - zamarznięcie chłodziwa lub innej cieczy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.26.00-0, 66.11.40.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawcę w ofercie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawcę w ofercie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawcę w ofercie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawcę w ofercie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawcę w ofercie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wodociagipodlaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wodociągi Podlaskie. Sp. z o.o. ul. Handlowa 6 15-399 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Wodociągi Podlaskie. Sp. z o.o. ul. Handlowa 6 15-399 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.