eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy ul. Szarych Szeregów 1 w Tarnowie na potrzeby Bursy Międzyszkolnej i Pogotowia Opiekuńczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-12

Tarnów: Przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy ul. Szarych Szeregów 1 w Tarnowie na potrzeby Bursy Międzyszkolnej i Pogotowia Opiekuńczego
Numer ogłoszenia: 74411 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji , ul. Nowa 4/327, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882708, faks 014 6222833.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy ul. Szarych Szeregów 1 w Tarnowie na potrzeby Bursy Międzyszkolnej i Pogotowia Opiekuńczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) roboty zewnętrzne: - przebudowa wszystkich schodów wejściowych do istniejących budynków, - dobudowanie budynku jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego z klatką schodową dwukondygnacyjną, - wykonanie nowych daszków nad wejściami do kuchni i mieszkań, - budowa pochylni dla niepełnosprawnych przy wejściu południowym, - przebudowa układu komunikacyjnego i dostosowanie do nowego rozmieszczenia wejść, zjazdu i furtek, - wykonanie miejsc parkingowych, - wykonanie nowego zjazdu publicznego z ul. Chemicznej, - wykonanie w miejscu istniejącego zespołu boisk asfaltowych dwóch boisk uniwersalnych o nawierzchni poliuretanowej dla każdego z Użytkowników - przebudowa odcinka sieci energetycznej kolidującej z pochylnią dla niepełnosprawnych - wykonanie oświetlenia terenu, sterowanie furtkami wejściowymi, - wykonanie przyłączy gazowych, - przebudowa gazociągu na wjeździe do ul. Chemicznej, - wykonanie przyłącza kanalizacji ogólnospławnej, - przełożenie przyłącza wodociągowego, - termomodernizacja budynku, - wykonanie izolacji ścian fundamentowych zewnętrznych oraz drenażu opaskowego, - wykonanie przyłącza bramofonowego oraz monitoringu zewnętrznego, - wykonanie 2 wiat śmietnikowych murowanych, - usunięcie drzew zgodnie z inwentaryzacją zieleni oraz nasadzenie żywotników, - wykonanie remontu ogrodzenia siatkowego wraz z wykonaniem bramy dwuskrzydłowej oraz furtki, b) roboty wewnętrzne: - przebudowa wszystkich pomieszczeń mieszkalnych, administracyjnych, sanitarnych oraz zaplecza kuchennego z doprowadzeniem do zgodności z przepisami i nowymi potrzebami funkcjonalnymi, - przeniesienie izolatek do części mieszkalnej i budowa dla nich niezależnych łazienek, - zasypanie istniejących kanałów technicznych, przebiegających wzdłuż ścian zew. budynków niepodpiwniczonych, - dostosowanie pomieszczeń wymiennikowi pod węzeł cieplny, którego technologię wykona MPEC (MPEC wykona całościowo węzeł cieplny do zaworów c.o., wentylacji oraz zaworu ciepłej wody zlokalizowanych za układami mieszalnymi pompowymi.) - przebudowa klatki schodowej w cz. gł. Internatu pod potrzeby dróg ewakuacyjnych - wbudowanie pochylni w holu głównym - wymiana podłóg, - wymiana tynków wewnętrznych i okładzin w 100 % a sufitów w 50 %, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, - wyposażenie technologiczne c) instalacje sanitarne: - wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, - instalacja p.poż, - kanalizacji sanitarnej, - centralnego ogrzewania, - instalacja gazu do kuchni i mieszkań prywatnych, - wentylacji mechanicznej, - instalacje klimatyzacji dla pomieszczenia magazynu chłodniczego, d) instalacje elektryczne: - włącznik pożarowy W.P.POŻ. - przebudowa układu pomiarowego Bursy Międzyszkolnej, - układ pomiarowy dla Pogotowia Opiekuńczego, - przebudowa układów pomiarowych dla mieszkań, - układ pomiarowy dla węzła cieplnego, - wewnętrzne linie zasilające, - wykonanie rozdzielnic, - instalacja oświetlenie ogólnego, - instalacja elektryczna wewnętrzna - instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego - zasilanie urządzeń technologicznych, - instalacja odgromowa, instalacja połączeń wyrównawczych, - ochrona przed porażeniem, - ochrona przepięciowa i przeciw przepięciowa, - instalacji AKPiA wentylacji i klimatyzacji, - instalacja elektryczna wewnętrzna dla dwóch mieszkań e) instalacje teletechniczne: - instalacja sieci komputerowej i telefonicznej, - instalacja nagłośnieniowa, - instalacja telewizji przemysłowej CCTV, g) dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż., h) wymiana w dwóch mieszkaniach prywatnych instalacji elektrycznej, gazowej, c.o. wod-kan wraz z wykonaniem robót budowlanych odtworzeniowych, i) uporządkowanie terenu robót po zakończeniu wszystkich prac objętych umową. j) wykonanie tyczenia i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez jednostki uprawnione do wykonywania prac geodezyjnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.24.13 - Roboty budowlane w zakresie miejsc pobytu czasowego 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.22.00.00 - Usługi impregnacji drewna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 60000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 9.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia - pkt.10. a) i b). 9.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a). O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia o zakończeniu budowy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 2 roboty budowlane polegające na budowie, remoncie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku zamieszkania zbiorowego o wartości brutto nie mniejszej niż 2 000 000,- zł każda. Przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami poświadczającymi, że roboty zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. b).O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować: - kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy, w tym doświadczenie w zakresie kierowania budową przynajmniej jednego obiektu budowlanego o kubaturze minimum 5.000 m3. - kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót minimum 3 lata. - kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wod.-kan., c.o., gazu i wentylacji wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót minimum 3 lata. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.10. a), c), d) i e). 9.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1 000 000 zł. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu - pkt.10. a) i f). 9.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.10. a) - g). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy (wg załącznika Nr 2 do SWIZ). b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia zakończenia budowy), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wymaganym punktem (pkt.9.2.a) z podaniem przedmiotu zamówienia, ich wartości, zamawiających oraz daty i miejsca wykonania zamówienia (wg zał. Nr 3 do SWIZ), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. d) uprawnienia budowlane do kierowania robotami: - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wod.-kan., c.o., gazu i wentylacji. Uprawnienia jak wyżej należy dołączyć z aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (pkt.9.2.b). e) Wykaz osób, o których mowa (pkt 9.2.b) wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg zał. Nr 5 do SWIZ). Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wyżej wymienionym wykazie Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. f) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (pkt.9.3). g) dowód wpłaty lub wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, pok.328.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter sala nr 1 - Biuro Obsługi Mieszkańców.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.