eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › NA REALIZACJĘ ZADAŃ POLEGAJĄCYCH NA ZAPROJEKTOWANIU I WYKONANIU PRAC REMONTOWO-ADAPTACYJNYCH BUDYNKU NR 19 ORAZ WYKONANIU INNYCH ROBÓT BUDOWLANYCH NA NIERUCHOMOŚCI PRZY UL. ZWYCIĘSKIEJ 62-68 WE WROCŁAWIU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-02

Wrocław: NA REALIZACJĘ ZADAŃ POLEGAJĄCYCH NA ZAPROJEKTOWANIU I WYKONANIU PRAC REMONTOWO-ADAPTACYJNYCH BUDYNKU NR 19 ORAZ WYKONANIU INNYCH ROBÓT BUDOWLANYCH NA NIERUCHOMOŚCI PRZY UL. ZWYCIĘSKIEJ 62-68 WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 74411 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53722 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu, ul. Zwycięska 14, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3647374; 7661725 w. 224, faks 71 7661734.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA REALIZACJĘ ZADAŃ POLEGAJĄCYCH NA ZAPROJEKTOWANIU I WYKONANIU PRAC REMONTOWO-ADAPTACYJNYCH BUDYNKU NR 19 ORAZ WYKONANIU INNYCH ROBÓT BUDOWLANYCH NA NIERUCHOMOŚCI PRZY UL. ZWYCIĘSKIEJ 62-68 WE WROCŁAWIU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem przedsięwzięcia jest zaprojektowanie i wykonanie adaptacji istniejącego budynku biurowego dla potrzeb nowej siedziby Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu, polegającej na przebudowie i modernizacji nadziemnych kondygnacji budynku bez zmiany jego bryły zewnętrznej. Z przedmiotu zamówienia wyłączony jest remont pomieszczeń kondygnacji podziemnej oraz zagospodarowanie terenu, które będą realizowane w ramach oddzielnego zadania inwestycyjnego. Przebudowa i modernizacja budynku ma zapewnić podniesienie jakości obsługi związanej z organizowanymi przetargami, poprawę jakości pracy pracowników oraz ochronę sprzętu elektronicznego oddziału dzięki nowej instalacji elektrycznej wyposażonej w system kontroli i odpowiednie zabezpieczenia. W ramach inwestycji należy uzyskać wszelkie wymagane decyzje administracyjne i uzgodnienia, prawomocne pozwolenie na budowę, prawomocne pozwolenie na użytkowanie oraz konieczne dokumenty umożliwiające oddanie obiektu do eksploatacji. 1.1. Lokalizacja Budynek usytuowany jest na działce nr 2/6, obręb Partynice we Wrocławiu i otoczony jest terenami zielonymi. Teren ten graniczy od południa z działką drogową będącą w zarządzie Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta Wrocław, ze wschodu i z północy z drogą wewnętrzną a od zachodu z działką nr 2/7 zabudowaną boiskiem i kortem tenisowym. Wjazd na działkę 2/6 na której usytuowany jest budynek - z ulicy Zwycięskiej poprzez utwardzoną drogę wewnętrzną (dz. nr 2/5 - również w zasobie AMW). 1.2. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu po przebudowie (Powierzchnie obliczone zgodnie z normą PN-ISO 9836:1997. Pozostałe parametry - według Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r.) - Powierzchnia zabudowy - 638,9 m2 - Powierzchnia użytkowa kondygnacji nadziemnych budynku - 1 085,9 m2 - Powierzchnia użytkowa budynku z kondygnacją podziemną - 1 194,1 m2 - Kubatura brutto części nadziemnej budynku - 4 422,7 m3 - Kubatura brutto budynku z częścią podziemną - 4 880 m3 - Liczba kondygnacji nadziemnych - 2 - Wysokość budynku - 7,44 m.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Konserwatorskie CASTELLUM Sp. z o.o, ul.Świdnicka 31, 50-066 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1700000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1590000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1590000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1755000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.