eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie › Modernizacja drogi gminnej nr 107311 L w m. Kajetanów w km 0+000 do km 0+400 na odcinku 400 mb.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-11

Wysokie: Modernizacja drogi gminnej nr 107311 L w m. Kajetanów w km 0+000 do km 0+400 na odcinku 400 mb.
Numer ogłoszenia: 74402 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wysokie, ul. Nowa 1, 23-145 Wysokie, woj. lubelskie, tel. 084 6806206, fax 084 6806244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysokie.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej nr 107311 L w m. Kajetanów w km 0+000 do km 0+400 na odcinku 400 mb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi gminnej nr 107311 L w m. Kajetanów w km 0+000 do km 0+400 na odcinku 400 mb. Zakres robót: a) Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe - 0,400 km b) Roboty ziemne - wykonywane koparkami o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km. grunt o normalnej wilgotności i wbudowanie w pobocza - 186,00 m3 c) Roboty nawierzchniowe - profilowanie i mechaniczne zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1980,00 m2 - warstwa odsączająca z piasku, grubość warstwy 20 cm - 1997,00 m2 - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grub. warstwy 15 cm - 1574,00 m2 - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grub. warstwy 10 cm - 1626,00 m2 - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych nieulepszonych - 1626,00 m2 - nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 6 cm. - 1545,00 m2 d) Roboty wykończeniowe - plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy, skarp i dna wykopów - ,600,00 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a w szczególności: 1.1 potwierdzą, że w przedmiocie działania wykonawcy zawarty jest zakres konieczny do wykonania zamówienia, 1.2 potwierdzą, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności: 2.1. doświadczenie - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat( tj. w okresie styczeń 2003 r. - styczeń 2008 r.) zrealizowali, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ,(tj. budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni asfaltowej i wartości minimum 150 000 PLN brutto dla danego zadania), pod uwagę będą brane tylko te roboty na które oferent załączy dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie, np.: referencje 2.2.potencjał kadrowy - wykażą, że kierownik budowy( 1 osoba) - posiada uprawnienia budowlane(branża drogowa) oraz jest członkiem branżowej Izby Samorządu Zawodowego ( opłacone składki ). 2.3.potencjał techniczny wykonawca powinien dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu, pojazdami i wyposażeniem technicznym przeznaczonym do realizacji niniejszego zamówienia, w tym co najmniej: :: a)szczotka mechaniczna- 1 szt. b)układarka mas bitumicznych - 1 szt., c)walce stalowe gładkie - 2 szt., d)walec ogumiony - 1 szt., e)samochody samowyładowcze do przewozu mieszanek betonu asfaltowego -3 szt, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: 3.1. potwierdzą, że na swoim rachunku bankowym posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 150 000 PLN lub, że mogą uzyskać kredyt w takiej wysokości 3.2. potwierdzą, że są ubezpieczeni, od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. formularz ofertowy (Załącznik nr 1) 6.2. dowód wniesienia wadium 6.3. oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ustawy (Załącznik nr 2) 6.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż oferent prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.5.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.6. wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości potwierdzony np.: referencjami ( wykazać wykonanie minimum 2 robót ) , (Załącznik nr 3) 6.7. wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonawstwie (minimum: jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi branży drogowej , oraz zaświadczenie o przynależności do OIIB.),(Załącznik nr 4) 6.8. wykaz sprzętu do realizacji inwestycji( załącznik nr 5) 6.9. informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6.10.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/wysokie/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wysokie, 23-145 Wysokie ul. Nowa 1 pokój nr 8, I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wysokie, 23-145 Wysokie ul. Nowa 1 sekretariat pokój nr 12, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.