Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-22
Warszawa: TA/ZP-26/2015
Numer ogłoszenia: 74353 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 613 46 19, 623 36 98, faks 22 623 36 93.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciop.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TA/ZP-26/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa analizatorów określonych w poszczególnych częściach zamówienia. Część 1 obejmuje dostawę analizatora cząstek do pomiaru ilości cząstek o wielkościach z zakresu od 10 nm do 35 mikrometr oraz stężenia pyłu w powietrzu do budynku laboratoryjnego pod nazwą Centrum Badań i Rozwoju Technik Bezpieczeństwa Procesów Pracy i Środowiska TECH SAFE BIO CIOP PIB przy ul. Czerniakowskiej 16 w Warszawie oraz przeprowadzenie instruktażu z zakresu obsługi oraz wykonywania badań z użyciem ww. analizatora dla pięciu pracowników Zamawiającego łącznie 8 godz. instruktażu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Część 2 obejmuje dostawę układu do analizy wymiarowej cząstek SMPS do budynku laboratoryjnego pod nazwą Centrum Badań i Rozwoju Technik Bezpieczeństwa Procesów Pracy i Środowiska TECH SAFE BIO CIOP PIB przy ul Czerniakowskiej 16 w Warszawie oraz przeprowadzenie instruktażu z zakresu obsługi oraz wykonywania badań z użyciem ww. analizatora dla pięciu pracowników Zamawiającego łącznie 8 godz. instruktażu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Część 3 obejmuje dostawę systemu analizy wymiarowej cząstek SMPS do budynku laboratoryjnego pod nazwą Centrum Badań i Rozwoju Technik Bezpieczeństwa Procesów Pracy i Środowiska TECH SAFE BIO CIOP PIB przy ul. Czerniakowskiej 16 w Warszawie oraz przeprowadzenie instruktażu z zakresu obsługi oraz wykonywania badań z użyciem ww. analizatora dla pięciu pracowników Zamawiającego łącznie 8 godz. instruktażu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych które powinien spełniać ww sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów Wykonawca powinien dostarczyć razem ze sprzętem wraz z oświadczeniem o ich zgodności z oryginałem. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak np. instrukcja obsługi gwarancja deklaracja zgodności ze wszystkimi niezbędnymi dyrektywami np. CE i normami oraz nośniki z oprogramowaniem. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe patenty lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia kompatybilne z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą sieciowo systemowo sprzętową w tym samym zakresie co produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej dotyczy również sprzętu o lepszych parametrach składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. Uwaga Zamawiający przewiduje że będzie wykorzystywał przedmiot zamówienia do celów komercyjnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 5 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 4, składa dokument lub dokumenty zgodnie z zasadą wskazaną w Rozdziale VII pkt 2 niniejszej SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Strony przewidują możliwość zmiany Umowy, w formie aneksu, w następujących przypadkach i przy zachowaniu następujących warunków: a) zmiana terminu realizacji Umowy z powodu przesunięcia odbioru budynku Tech - Safe - Bio; b) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy - z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w momencie przygotowania i prowadzenia postępowania, a także w momencie zawarcia umowy; c) zmiana sposobu dokonywania rozliczeń z uwagi na zmiany w powszechnie obowiązujących przepisach prawa; d) zmiany w wymaganych parametrach produktu w związku z pojawiającymi się rozwojowymi zmianami techniczno-technologicznymi, wynikami prowadzonych badań i analiz oraz doświadczeniami eksploatacyjnymi Zamawiającego, e) inne zmiany wynikające ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciop.pl-zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa
piętro IV, pok. 403B
e-mail: ilnie@ciop.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa piętro III, pok. 335 - Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu nr POIG.02.01.00-14-088/09. Tytuł Projektu Centrum Badań i Rozwoju Technik Bezpieczeństwa Procesów Pracy i Środowiska (Tech-Safe-Bio) Centralnego Instytutu Ochrony Pracy - Państwowego Instytutu Badawczego. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 2. Infrastruktura sfery B + R, Działanie 2.1. Rozwój ośrodków o wysokim potencjale badawczym.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Analizator cząstek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego analizatora cząstek do pomiaru ilości cząstek o wielkościach z zakresu od 10 nm do 35 mikrometr oraz stężenia pyłu w powietrzu, zwanego dalej analizatorem, w budynku laboratoryjnym pod nazwą Centrum Badań i Rozwoju Technik Bezpieczeństwa Procesów Pracy i Środowiska (TECH-SAFE-BIO) CIOP-PIB przy ul. Czerniakowskiej 16 w Warszawie oraz przeprowadzenie instruktażu z zakresu obsługi oraz wykonywania badań z użyciem ww. analizatorem dla pięciu pracowników Zamawiającego (łącznie 8 godz. instruktażu). Szczegółowy opis przedmiotu zamóienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Układ do analizy wymiarowej cząstek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego układu do analizy wymiarowej cząstek SMPS, zwanego dalej układem, w budynku laboratoryjnym pod nazwą Centrum Badań i Rozwoju Technik Bezpieczeństwa Procesów Pracy i Środowiska (TECH-SAFE-BIO) CIOP-PIB przy ul. Czerniakowskiej 16 w Warszawie oraz przeprowadzenie instruktażu z zakresu obsługi oraz wykonywania badań z użyciem ww. analizatora dla pięciu pracowników Zamawiającego (łącznie 8 godz. instruktażu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: System analizy wymiarowej cząstek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego systemu analizy wymiarowej cząstek SMPS, zwanego dalej systemem, w budynku laboratoryjnym pod nazwą Centrum Badań i Rozwoju Technik Bezpieczeństwa Procesów Pracy i Środowiska (TECH-SAFE-BIO) CIOP-PIB przy ul. Czerniakowskiej 16 w Warszawie oraz przeprowadzenie instruktażu z zakresu obsługi oraz wykonywania badań z użyciem ww. analizatorem dla pięciu pracowników Zamawiającego (łącznie 8 godz. instruktażu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana drzwi w bocznych korytarzach klatki schodowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych ul. Jarocińska 1 i Łukowska 6.
- Remont instalacji ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51; 53; 55 i Ciepielowskiej 13 w Warszawie.
- Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostką medyczną (system OPTIMED NXT)
- Prace remontowe elewacji budynku biura przepustek, budynku garaży oraz roboty budowlane na terenie zielonym znajdującym się na terenie Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Warszawie
- Usługa zabudowy 138 m2 powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą podczas targów ISM MIDDLE EAST 2024 w dniach 24 - 26 września 2024 r. w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
- Dostawa i montaż układów klimatyzacji i wentylacji do sali kalibracyjnej RTG (nr ZP001/2024/CLOR)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PODŁOŻY I TESTÓW DO HODOWLI PRĄTKA GRUŹLICY WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO SYSTEMU MONITOROWANIA I HODOWLI PRĄTKA
- Dostawa odczynników do serologii wraz z dzierżawą urządzeń dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o.
- Dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z dostawą odczynników okres 24 m-cy oraz dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników na okres 24 m-cy
- "Dzierżawa analizatorów laboratoryjnych wraz z zapewnieniem odczynników oraz innych materiałów eksploatacyjnych"
- dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do analizy moczu oraz dostawa odczynników dla potrzeb MLD
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
więcej: Analizatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.