eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barwice › Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na place zabaw na terenie Gminy Barwice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-01

Barwice: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na place zabaw na terenie Gminy Barwice
Numer ogłoszenia: 74353 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Barwice , ul. Zwycięzców 22, 78-460 Barwice, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 37336309, faks 094 3736349.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.barwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na place zabaw na terenie Gminy Barwice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń zabawowych wraz z ich montażem na terenie Gminy Barwice z podziałem na części: 1) Zadanie nr 1 - wyposażenie placu zabaw w Parku Miejskim w Barwicach, 2) Zadanie nr 2 - wyposażenie placu zabaw na Osiedlu Zielonym, 3) Zadanie nr 3 - wyposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w miejscowości Piaski, 4) Zadanie nr 4 - wyposażenie placu zabaw w miejscowości Łeknica, 5) Zadanie nr 5 - wyposażenie placu zabaw w miejscowości Lubostronie, 6) Zadanie nr 6 - wyposażenie placu zabaw w miejscowości Cybulino, 7) Zadanie nr 7 - wyposażenie placu zabaw w miejscowości Przybkówko, 8) Zadanie nr 8 - wyposażenie placu zabaw w miejscowości Jeziorki, 9) Zadanie nr 9 - wyposażenie placu zabaw w miejscowości Kaźmierzewo..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.50.00-7, 37.53.51.00-8, 37.53.52.00-9, 37.53.52.10-2, 37.53.52.20-5, 37.53.52.30-8, 37.53.52.40-1, 37.53.52.50-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania od Wykonawców wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia następujących dokumentów: 1) załączą do oferty prospekty, materiały reklamowe, zdjęcia elementów placu zabaw, 2) załączą do oferty oświadczenie mówiące o tym, że proponowane przez Wykonawców urządzenia posiadają aktualne certyfikaty upoważniające do oznaczania wyrobu znakiem bezpieczeństwa z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 4) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 2) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności oraz z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, b) zmiana finansowania zadania, c) zmiana Podwykonawców dostawy, d) zmiana danych podmiotowych Wykonawcy lub Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.barwice.pl/home/Zamowienia-Publiczne/Zamowienia-publiczne/Ogloszenia-przetargow.aspx
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Barwicach, Referat Infrastruktury i Ochrony Środowiska-pokój nr 3 ul. Zwycięzców 22, 78 - 460 Barwice,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2010 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Barwicach, Referat Infrastruktury i Ochrony Środowiska-pokój nr 3 ul. Zwycięzców 22, 78 - 460 Barwice,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1) Zadanie nr 1 - wyposażenie placu zabaw w Parku Miejskim w Barwicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw zabawowy, huśtawka podwójna z belką stalową, karuzela krzesełkowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2) Zadanie nr 2 - wyposażenie placu zabaw na Osiedlu Zielonym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw zabawowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3) Zadanie nr 3 - wyposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w miejscowości Piaski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw zabawowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4) Zadanie nr 4 - wyposażenie placu zabaw w miejscowości Łeknica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Domek + huśtawka z dwiema deskami, stanowisko gimnastyczne, huśtawka z gondolą i deską, huśtawka z dwiema deskami + fotelik do huśtawki, zjeżdżalnia, huśtawka równoważna szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - wyposażenie placu zabaw w miejscowości Lubostronie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Huśtawaka z gondolą i deską, huśtawka z dwiema deskami + fotelik do huśtawki, zjeżdżalnia, huśtawka równoważna szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - wyposażenie placu zabaw w miejscowości Cybulino.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Huśtawka z dwiema deskami + fotelik do huśtawki, zjeżdżalnia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - wyposażenie placu zabaw w miejscowości Przybkówko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Huśtawka z drabinką, gondolą i deską, zjeżdżalnia, huśtawka równoważna szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - wyposażenie placu zabaw w miejscowości Jeziorki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Huśtawka z dwiema deskami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - wyposażenie placu zabaw w miejscowości Kaźmierzewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Huśtawka z dwiema deskami + fotelik do huśtawki, zjeżdżalnia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.