eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › Szlak kamienia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-04-26

Ogłoszenie nr 74346 - 2017 z dnia 2017-04-26 r.

Strzegom: Szlak kamienia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Interreg V-A Republika Czeska - Polska OP 2 Rozwój potencjału przyrodniczego i kulturowego na rzecz wspierania Zatrudnienia, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom, krajowy numer identyfikacyjny 89071837200000, ul. ul. Rynek  38, 58150   Strzegom, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. (074) 856-05-99, e-mail strzegom@strzegom.pl, faks (074 ) 856-05-16.
Adres strony internetowej (URL): www.strzegom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.bip.strzegom.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.strzegom.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą za potwierdzeniem odbioru na adres Zamawiającego
Adres:
Gmina Stzegom, 58-150 Strzegom, Rynek 38


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szlak kamienia
Numer referencyjny: WIiZP.271.6.2017.MP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
wykonawca może złożyć ofertę na CZĘŚĆ 1 i/lub na CZĘŚĆ 2 i/lub na CZĘŚĆ 3.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: "Szlak Kamienia" 2. Przedsięwzięcie przewidziane do dofinansowania w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska - Polska OP 2 Rozwój potencjału przyrodniczego i kulturowego na rzecz wspierania Zatrudnienia ,współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: CZĘŚĆ Nr 1: "Wykonanie i montaż tablic informacyjnych na terenie miasta Strzegom" CZĘŚĆ Nr 2: " Budowa Alei rzeźb wzdłuż Alei Wojska Polskiego w Strzegomiu" CZĘŚĆ Nr 3: "Punkt widokowy Góra Krzyżowa - oświetlenie krzyża" Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie poszczególnych zadań, to jest na CZĘŚĆ 1 i/lub na CZĘŚĆ 2 i/lub na CZĘŚĆ 3. 2.1. CZĘŚĆ Nr 1 " Wykonanie i montaż tablic informacyjnych na terenie miasta Strzegom". Zakres robót obejmuje wykonanie i montaż 14 szt. tablic informacyjnych ze szkła hartowanego, bezpiecznego na słupkach granitowych lub mocowanych bezpośrednio do obiektu w tym : - 2 szt. o wymiarach 300x 200 cm - 12 szt. oraz o wymiarach 100x50 cm Lokalizacja miejsc montażu tablic: a) Kościół Zbawiciela Świata i Centrum Aktywności Społecznej Karmel b) Wież Dziobowa, c) Pomnik księżnej Anny i Strzegomskie Planty, Mury Obronne, d) Wieża Targowa, e) Ratusz Miejski , f) Pomnik św. Jana Nepomucena, g) Kamienna studnia przy ul. Św. Anny, h) Kościół Św. Barbary, i) Bazylika Mniejsza Św. Apostołów Piotra i Pawła, j) Aleja Wojska Polskiego - 2 szt. ( opis tablic znajduje się - w dokumentacji technicznej dotyczącej CZĘŚCI nr 2- projekt wykonawczy arch.konstr.zieleń rys. AT) Zakres robót dla CZĘŚCI 1. objęty jest pozwoleniem na budowę - decyzja nr 7/2017 z dnia 03 stycznia 2017 r. wydana przez Starostę Świdnickiego oraz decyzja nr 1739/2016 z dnia 20 grudnia 2016 r. wydana przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu delegatura w Wałbrzychu. Dokumentacja dla części 1 obejmuje: Projekt budowlany, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót , Przedmiar robót, Wyciąg z projektu wykonawczego dot. CZĘŚCI nr 2- projekt wykonawczy arch.konstr.zieleń rys. AT Zamawiający przewiduje płatność jedną fakturą po zakończeniu zadania. 2.2. CZĘŚĆ 2: "Budowa Alei rzeźb wzdłuż Alei Wojska Polskiego w Strzegomiu" Zadanie obejmuje wykonanie Alei rzeźb wzdłuż ulicy Aleja Wojska Polskiego na odcinku od skrzyżowania z ul. Dworcową do ul. Kolejowej . Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie: a) roboty ziemne związane z rozbiórkami, wykopami i ukształtowaniem terenu, b) roboty budowlane drogowe w tym: wykonanie parkingów o nawierzchni asfaltowej, ułożenie nawierzchni z kostki i płyt granitowych, uzupełnienie krawężników granitowych stanowiących obrzeże trawnika, c) roboty elektryczne związane z wykonaniem oświetlenia , monitoringu, złącza bezpiecznikowego, zasilania fontanny d) roboty związane z wykonaniem fontanny posadzkowej i jej rozruch, e) roboty związane z wykonaniem instalacji kanalizacji deszczowej, przyłącza wodociągowego, f) roboty zwiane z wykonaniem sieci światłowodowej, kanalizacji teletechnicznej, okablowania, instalacji punktów kamerowych systemu monitoringu wizyjnego, zakup klucza sprzętowego i licencji do systemu Indygo Vision, konfiguracja systemu, g) roboty związane z wycinką, nasadzeniami, przesadzeniami drzew i krzewów, założeniem trawnika i pielęgnacją zieleni wraz z pierwszym koszeniem, h) roboty związane z pracami ogólnobudowlanymi, tj. budowa fundamentów pod rzeźby, słupy, studnie i zbiorniki żelbetowe- części podziemnej fontanny, i) roboty związane z dostawą i montażem małej architektury jak: ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, trejaże, słupki podświetlane z tablicami informacyjnymi, j) demontaż i przewiezienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na odległość do 2 km) 3 szt. rzeźb kamiennych ustawionych na terenie objętym inwestycją, k) inne niezbędne roboty do wykonania zadania zgodnie z zakresem projektowym. Zakres robót dla CZĘŚĆI 2 objęty jest pozwoleniem na budowę- decyzja nr 1187/2016 z dnia 19.09.2016r. wydanego przez Starostę Świdnickiego znak WB 6740.1169.2016.3 Uwaga: Zakres CZĘŚCI 2 nie obejmuje wykonania 2 tablic informacyjnych, które przewidziano do realizacji w CZĘŚCI 1. Dokumentacja dla Części 2 obejmuje: Projekt budowlany, (wraz z zawartymi w nim suplementami), Projekt budowlany wykonawczy, Projekt wykonawczy branży telekomunikacyjnej, Projekt wykonawczy branży drogowej Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych Przedmiar robót Wykonawca powinien: o Zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy przebudowywanej ulicy również w trakcie realizacji inwestycji. o Zdemontowane ławki i kosze na śmieci Wykonawca przekaże Zamawiającemu do Zakładu Usług Komunalnych w Strzegomiu, Aleja Wojska Polskiego 75, o Kostkę kamienną i płyty zdemontowane z istniejącego chodnika , należy oczyścić przebrać, posortowane w paletach przewieźć na plac przy ul. Brzegowej w Strzegomiu. o Z uwagi na to, że równocześnie na styku terenu budowy, będzie realizowany projekt związany z budową ścieżki rowerowej, należy przewidzieć ścisłą współpracę w celu koordynacji obu inwestycji. o Wykonawca zobowiązany będzie udostępniać Teren Budowy obcym wykonawcom do prowadzenia robot związanych z usunięciem kolizji i/lub wymianą sieci infrastruktury podziemnej oraz wykonującym prace na innym zleceniu Zamawiającego dostawcom i wykonawcom robót budowlanych. W terminie 10 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedłoży uzgodniony z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, uwzględniający poszczególne elementy robót i terminy ich wykonania wg wzoru sporządzonego przez Zamawiającego. Harmonogram powinien zwierać poszczególne elementy robót , które po ich całkowitym zakończeniu mogą być odebrane i rozliczane fakturami częściowymi. Wykonawca może wprowadzić dodatkowe podpunkty, jednak powinny one stanowić wyodrębnione części, które można odebrać i rozliczyć. W harmonogramie należy uwzględnić : - fakturowanie częściowe - maksymalnie 4 faktury częściowe oraz fakturę końcową. - ostatnia faktura nie powinna być niższa niż 20% wynagrodzenia. 2.3. CZĘŚĆ Nr 3: "PUNKT WIDOKOWY GÓRA KRZYŻOWA - OŚWIETLENIE KRZYŻA" Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie oświetlenie krzyża znajdującego się w punkcie widokowym na Górze Krzyżowej w Strzegomiu za pomocą reflektorów punktowych wraz z wykonaniem bezprzewodowego monitoringu punktu. Do podstawowych robót należy m.in.: - przygotowanie placu budowy, - wiercenie otworów pod kotwy fundamentowe, - wykonanie żelbetonowej ławy fundamentowej, - montaż oświetleniowego słupa hybrydowego, - montaż urządzeń fotowoltaicznych, - montaż urządzeń monitoringu bezprzewodowego, - montaż szafki rozdzielczej, - montaż urządzeń teleinformatycznych i akumulatorów w szafce rozdzielczej, - prace rozruchowe, - pomiary powykonawcze, -zakup licencji do kamery. Zakres robót dla CZĘŚCI 3 objęty jest pozwoleniem na budowę - decyzja Nr 1224/2016 z dnia 27 września 2016 r., wydana przez Starostę Świdnickiego Dokumentacja dla Części 3 obejmuje: Projekt budowlany Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót Przedmiar robót Zamawiający przewiduje płatność jedną fakturą po zakończeniu zadania. 3. OPIS WSPÓLNY DLA CZĘŚĆI 1, 2, 3 3.1. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji technicznej (projekty budowlane, projekty wykonawcze, uzgodnienia z gestorami sieci, dostawcami mediów, decyzji konserwatora zabytków, STWiORB) oraz niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszą SIWZ, w/w dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami i normami. 3.2. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy zwrócić szczególną uwagę na STWiORB, który uszczegóławia projekt budowlany oraz opis robót nie wyszczególnionych w dokumentacji projektowej, a których wykonanie jest wymagane w ramach realizacji zamówienia. 3.3. UWAGA! Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak, w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej (w tym z projektu wykonawczego) nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny, wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okres jak w udzielonej gwarancji na roboty budowlane. UWAGA! Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia. 3.5. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zadania. 3.6. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: - organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie oraz ogrodzenie terenu budowy, - sporządzenie planu BIOZ, - obsługę geodezyjną całości inwestycji, - utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, - uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, - zapewnienie zaplecza biurowo-socjalnego w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, na prowadzenie spotkań poświęconych prowadzeniu robót i wyposażenie w sprzęt umożliwiający prowadzenie spotkań dla minimum 6 osób i zapoznawania się z dokumentami. - wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń potrzebnych do odbioru inwestycji, - rozruch technologiczny instalacji fontanny, - doprowadzenie terenu budowy i jego otoczenia do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych, wywiezienie nadmiaru gruntu i ziemi, - montaż na obiekcie tablic informacyjnych o dofinansowaniu inwestycji (tablice przekaże Zamawiający). - przeszkolenie użytkowników w zakresie korzystania z zainstalowanej infrastruktury -oświetlenia, monitoringu, fontanny, fotowoltaiki (lista obecności, materiały ze szkolenia, protokół), - pierwsze koszenie trawników . 3.7. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu nie później niż 3 dni po podpisaniu umowy kosztorys, który stanowił podstawę ustalenia ceny ryczałtowej. 3.8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż : Część 1 - 40 000,00 zł Część 2 - 2 400 000,00 zł Część 3 - 60 000,00 zł Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 14 dni od zawarcia umowy kopię polisy ubezpieczeniowej. 3.9. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz.1243 z późn. zm.). 3.10. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w SIWZ, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonymi w SIWZ i dokumentacji technicznej oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach 3.11. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne 45233161-5 Roboty budowlane z zakresie ścieżek pieszych 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodne 48500000-3 Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego 51900000-1 Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli 44200000-2 Wyroby konstrukcyjne 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45317000-2 Inne instalacje elektryczne 45332000-3 roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 3.12. Zatrudnienie na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty ziemne związane z rozbiórkami, wykopami i ukształtowaniem terenu, b) roboty budowlane drogowe , ułożenie nawierzchni z kostki i płyt granitowych, c) roboty elektryczne związane z wykonaniem oświetlenia , monitoringu, złącza bezpiecznikowego, zasilania fontanny e) roboty związane z wykonaniem fontanny posadzkowej i jej rozruch, d) roboty związane z wykonaniem instalacji kanalizacji deszczowej, przyłącza wodociągowego, e) roboty zwiane z wykonaniem sieci światłowodowej , kanalizacji teletechnicznej, okablowania, instalacji punktów kamerowych systemu monitoringu wizyjnego, f) roboty związane z wycinką , nasadzeniami, przesadzeniami drzew i krzewów, założeniem trawnika i pielęgnacją zieleni wraz z pierwszym koszeniem, g) roboty związane z pracami ogólnobudowlanymi, tj. budowa fundamentów pod rzeźby, słupy, studnie i zbiorniki żelbetowe- części podziemnej fontanny, h) roboty związane z montażem małej architektury , 3.13. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.12. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.14. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.12. czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; lub/i o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony oraz wykazem godzin pracy, zgodnie z ustawą o minimalnym wynagrodzeniu). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; lub/i o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; lub/i o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3.15. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.12 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.12. czynności. 3.16. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:45100000-8, 45110000-1, 45233161-5, 45112710-5, 45200000-9, 48500000-3, 51900000-1, 44200000-2, 45316000-5, 45317000-2, 45332000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/05/2018


II.9) Informacje dodatkowe: -

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe -
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: a) dla Części nr 1: nie dotyczy b) dla Części nr 2: 1 000 000,00 zł c) dla Części nr 3: nie dotyczy
Informacje dodatkowe -
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: Część Nr 1 : a) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z.2016 r., poz. 65). b) należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu i montażu: tablic informacyjnych, witaczy lub innych elementów architektonicznych z granitu lub szkła lub drewna, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) brutto. Część Nr 2 : a) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z. 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z. 2016 r. poz. 65) oraz posiadającą co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu na stanowisku: Kierownika Budowy i/lub Kierownika Robót i/lub inspektora nadzoru inwestorskiego (łącznie). b) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno- drogowej bez ograniczej zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z.2016 r., poz. 65) oraz posiadającą co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu na stanowisku: Kierownika Budowy i/lub Kierownika Robót i/lub inspektora nadzoru inwestorskiego (łącznie). c) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z. 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) oraz posiadającą co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu na stanowisku: Kierownika Budowy i/lub Kierownika Robót i/lub inspektora nadzoru inwestorskiego (łącznie). d) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z. 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) oraz posiadającą co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu na stanowisku: Kierownika Budowy i/lub Kierownika Robót i/lub inspektora nadzoru inwestorskiego (łącznie). e) należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej: - dwie roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie/modernizacji drogi lub nawierzchni z kostki kamiennej lub kostki kamiennej łączonej z płytami kamiennymi o łącznej powierzchni tej nawierzchni co najmniej 1 500 m2 - każda robota o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 (jeden milion złotych) brutto, - dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu oświetlenia ulicznego lub parkowego, każda o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych) brutto, - dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu małej architektury z elementami kamiennymi o wartości min. 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto, - dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu fontanny - wraz z technologią i rozruchem o wartości min. 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto, - dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu monitoringu wraz z siecią światłowodową o wartości min. 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych) brutto. Powyższe roboty mogą stanowić odrębne zamówienia lub łączyć się w zakresie jednego przedsięwzięcia. Część Nr 3 : a) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z. 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z.2016 r. poz. 65). b) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodziel-nych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z.2016r., poz. 65). c) należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie obiektu liniowego - maszty wraz z fundamentami. O łącznej wartości 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto. W PRZYPADKU JEŻELI WYKONAWCA SKŁADA OFERTĘ NA WIĘCEJ NIŻ JEDNĄ CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA OSOBY PRZEDSTAWIONE W WYKAZIE MOGĄ BYĆ WSKAZANE DO WIĘCEJ NIŻ JEDNEJ CZĘŚCI
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: -

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykazu prac wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składanotnia ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz któnotrych roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te prace zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy prace zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ); 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowienotdzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na tenotmat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienotnia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ). 3) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składnia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy.

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wraz z ofertą Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca składa dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Część 1: 1 000,00 zł Część 2: 30 000,00 zł Część 3: 1 000,00 zł UWAGA: w przypadku, jeśli wykonawca składa ofertę na wiele części zamówienia, wadium należy wnieść osobno na poszczególne części.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15/05/2017, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane tak
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
-

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: " Wykonanie i montaż tablic informacyjnych na terenie miasta Strzegom".

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje wykonanie i montaż 14 szt. tablic informacyjnych ze szkła hartowanego, bezpiecznego na słupkach granitowych lub mocowanych bezpośrednio do obiektu w tym : - 2 szt. o wymiarach 300x 200 cm - 12 szt. oraz o wymiarach 100x50 cm Lokalizacja miejsc montażu tablic: a) Kościół Zbawiciela Świata i Centrum Aktywności Społecznej Karmel b) Wież Dziobowa, c) Pomnik księżnej Anny i Strzegomskie Planty, Mury Obronne, d) Wieża Targowa, e) Ratusz Miejski , f) Pomnik św. Jana Nepomucena, g) Kamienna studnia przy ul. Św. Anny, h) Kościół Św. Barbary, i) Bazylika Mniejsza Św. Apostołów Piotra i Pawła, j) Aleja Wojska Polskiego - 2 szt. ( opis tablic znajduje się - w dokumentacji technicznej dotyczącej CZĘŚCI nr 2- projekt wykonawczy arch.konstr.zieleń rys. AT) Zakres robót dla CZĘŚCI 1. objęty jest pozwoleniem na budowę - decyzja nr 7/2017 z dnia 03 stycznia 2017 r. wydana przez Starostę Świdnickiego oraz decyzja nr 1739/2016 z dnia 20 grudnia 2016 r. wydana przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu delegatura w Wałbrzychu. Dokumentacja dla części 1 obejmuje: Projekt budowlany, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót , Przedmiar robót, Wyciąg z projektu wykonawczego dot. CZĘŚCI nr 2- projekt wykonawczy arch.konstr.zieleń rys. AT Zamawiający przewiduje płatność jedną fakturą po zakończeniu zadania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: -


Część nr: 2    Nazwa: "Budowa Alei rzeźb wzdłuż Alei Wojska Polskiego w Strzegomiu"

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje wykonanie Alei rzeźb wzdłuż ulicy Aleja Wojska Polskiego na odcinku od skrzyżowania z ul. Dworcową do ul. Kolejowej . Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie: a) roboty ziemne związane z rozbiórkami, wykopami i ukształtowaniem terenu, b) roboty budowlane drogowe w tym: wykonanie parkingów o nawierzchni asfaltowej, ułożenie nawierzchni z kostki i płyt granitowych, uzupełnienie krawężników granitowych stanowiących obrzeże trawnika, c) roboty elektryczne związane z wykonaniem oświetlenia , monitoringu, złącza bezpiecznikowego, zasilania fontanny d) roboty związane z wykonaniem fontanny posadzkowej i jej rozruch, e) roboty związane z wykonaniem instalacji kanalizacji deszczowej, przyłącza wodociągowego, f) roboty zwiane z wykonaniem sieci światłowodowej, kanalizacji teletechnicznej, okablowania, instalacji punktów kamerowych systemu monitoringu wizyjnego, zakup klucza sprzętowego i licencji do systemu Indygo Vision, konfiguracja systemu, g) roboty związane z wycinką, nasadzeniami, przesadzeniami drzew i krzewów, założeniem trawnika i pielęgnacją zieleni wraz z pierwszym koszeniem, h) roboty związane z pracami ogólnobudowlanymi, tj. budowa fundamentów pod rzeźby, słupy, studnie i zbiorniki żelbetowe- części podziemnej fontanny, i) roboty związane z dostawą i montażem małej architektury jak: ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, trejaże, słupki podświetlane z tablicami informacyjnymi, j) demontaż i przewiezienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na odległość do 2 km) 3 szt. rzeźb kamiennych ustawionych na terenie objętym inwestycją, k) inne niezbędne roboty do wykonania zadania zgodnie z zakresem projektowym. Zakres robót dla CZĘŚĆI 2 objęty jest pozwoleniem na budowę- decyzja nr 1187/2016 z dnia 19.09.2016r. wydanego przez Starostę Świdnickiego znak WB 6740.1169.2016.3 Uwaga: Zakres CZĘŚCI 2 nie obejmuje wykonania 2 tablic informacyjnych, które przewidziano do realizacji w CZĘŚCI 1. Dokumentacja dla Części 2 obejmuje: Projekt budowlany, (wraz z zawartymi w nim suplementami), Projekt budowlany wykonawczy, Projekt wykonawczy branży telekomunikacyjnej, Projekt wykonawczy branży drogowej Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych Przedmiar robót Wykonawca powinien: o Zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy przebudowywanej ulicy również w trakcie realizacji inwestycji. o Zdemontowane ławki i kosze na śmieci Wykonawca przekaże Zamawiającemu do Zakładu Usług Komunalnych w Strzegomiu, Aleja Wojska Polskiego 75, o Kostkę kamienną i płyty zdemontowane z istniejącego chodnika , należy oczyścić przebrać, posortowane w paletach przewieźć na plac przy ul. Brzegowej w Strzegomiu. o Z uwagi na to, że równocześnie na styku terenu budowy, będzie realizowany projekt związany z budową ścieżki rowerowej, należy przewidzieć ścisłą współpracę w celu koordynacji obu inwestycji. o Wykonawca zobowiązany będzie udostępniać Teren Budowy obcym wykonawcom do prowadzenia robot związanych z usunięciem kolizji i/lub wymianą sieci infrastruktury podziemnej oraz wykonującym prace na innym zleceniu Zamawiającego dostawcom i wykonawcom robót budowlanych. W terminie 10 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedłoży uzgodniony z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, uwzględniający poszczególne elementy robót i terminy ich wykonania wg wzoru sporządzonego przez Zamawiającego. Harmonogram powinien zwierać poszczególne elementy robót , które po ich całkowitym zakończeniu mogą być odebrane i rozliczane fakturami częściowymi. Wykonawca może wprowadzić dodatkowe podpunkty, jednak powinny one stanowić wyodrębnione części, które można odebrać i rozliczyć. W harmonogramie należy uwzględnić : - fakturowanie częściowe - maksymalnie 4 faktury częściowe oraz fakturę końcową. - ostatnia faktura nie powinna być niższa niż 20% wynagrodzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/05/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: -


Część nr: 3    Nazwa: "PUNKT WIDOKOWY GÓRA KRZYŻOWA - OŚWIETLENIE KRZYŻA"

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie oświetlenie krzyża znajdującego się w punkcie widokowym na Górze Krzyżowej w Strzegomiu za pomocą reflektorów punktowych wraz z wykonaniem bezprzewodowego monitoringu punktu. Do podstawowych robót należy m.in.: - przygotowanie placu budowy, - wiercenie otworów pod kotwy fundamentowe, - wykonanie żelbetonowej ławy fundamentowej, - montaż oświetleniowego słupa hybrydowego, - montaż urządzeń fotowoltaicznych, - montaż urządzeń monitoringu bezprzewodowego, - montaż szafki rozdzielczej, - montaż urządzeń teleinformatycznych i akumulatorów w szafce rozdzielczej, - prace rozruchowe, - pomiary powykonawcze, -zakup licencji do kamery. Zakres robót dla CZĘŚCI 3 objęty jest pozwoleniem na budowę - decyzja Nr 1224/2016 z dnia 27 września 2016 r., wydana przez Starostę Świdnickiego Dokumentacja dla Części 3 obejmuje: Projekt budowlany Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót Przedmiar robót Zamawiający przewiduje płatność jedną fakturą po zakończeniu zadania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
okres gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: -


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.