eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebiechów › Modernizację kompleksu pomieszczeń terapii zajęciowej i relaksacji zdrowotnej w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-13

Trzebiechów: Modernizację kompleksu pomieszczeń terapii zajęciowej i relaksacji zdrowotnej w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie
Numer ogłoszenia: 74343 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Sulechowska 1, 66-132 Trzebiechów, woj. lubuskie, tel. 068 3514126, faks 068 3514126, 3514136, 3514111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.trzebiechow.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację kompleksu pomieszczeń terapii zajęciowej i relaksacji zdrowotnej w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: CPV: 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne. 45450000-6 - roboty budowlane wykończeniowe pozostałe. 1.1. Roboty budowlane polegające na remoncie następujących pomieszczeń piwnicznych znajdujących się w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej znajdującym się przy ul. Sulechowskiej 1 ; 66-132 Trzebiechów : Korytarz pom. 0/1- pow. 79,70 m2 Palarnia pom. 0/2- pow.16,10 m2 Terapia zajęciowa fryzjer pom. 0/3- pow. 20,90 m2 Terapia zajęciowa pom 0/4- pow. 33,30,00 m2 Terapia zajęciowa pom. 0/5- pow. 45,00 m2 Aneks kuchenny pom. 0/6 - pow. 22,40 m2 Pokój relaksacji pom. 0/7 - pow. 20,30 m2 Magazyn terapeutów pom. 0/8- pow. 20,90 m2 Gabinet psychologa pom 0/9- pow. 15,50 m2 Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 3). W związku z tym , że część prac określonych w dokumentacji projektowej jest wykonana, poniżej opisujemy pozostałe prace do wykonania robót budowlanych : 1.2. Ściany: -wykonanie nowych tynków wapienno-cementowych, - wykonanie powłok malarskich farbami dyspersyjno-przemianowymi, - ogólna pow. ścian - 730,90 m2 1.3. Sufity: - wykonanie z płyt gipsowych na stelażach stalowych, - szpachlowanie połączeń gipsowych - wzmocnienie ubytków w suficie prętem stalowym O 12 mm i warstwą betonu B20 gr. 5 cm w ilości ok. 9m2 - wykonanie powłok malarskich farbami mineralnymi, 1.4. Posadzki: - wykonanie nowej podbudowy betonowej, - wykonanie izolacji p.wilgociowej, - wykonanie izolacji termicznej, - wykonanie posadzek betonowych, - wykonanie okładzin z płytek gress -pom. palarni i korytarz w pozostałych pomieszczeniach wykładzin PCV 1.5. Ślusarka: - zamontować balustradę stalową przy stopniu wejścia bocznego, - pomalować balustradę kolorem czarnym, 1.6. Wejście boczne: - odrestaurować istniejące murki oporowe schodów zejściowych, - wyremontować i przebudować istniejące schody wejściowe, - wykonać studzienkę chłonną, - zamontować wycieraczkę stalową, 1.7. Podłoża i posadzki. Zagęścić istniejącą podsypkę piaskowa, wykonać podbudowę betonową gr.8 cm, izolacje p.wilgociową, następnie ułożyć izolację termiczną 10cm dalej wykonać podłoże betonowe, podposadzkowe gr.6 cm, zbrojone siatką antyrysową z prętów O3mm o oczku 10x10cm. Posadzki - wg zestawienia na rysunkach - zaprojektowano z płytek gress wg karty kolorów oraz z wykładzin podłogowych PCV wg karty kolorów. Założenia ogólne - wszystkie posadzki wykonać bez progów, na jednym poziomie, połączenia posadzek o różnych materiałach wykonać za pomocą aluminiowych listew progowych. Wszystkie posadzki zakończyć odpowiednio cokolikiem z płytek gress w wysokości 15 cm. W pomieszczeniach w których zamontowana zostanie wykładzina, cokolik wykonać z wywiniętej wykładziny PCV. 1.8. Tynki. Zaprojektowano tynki ścian i sufitów o powierzchni gładkiej, strukturze tynkowanej, przy użyciu tynków cementowo wapiennych i zapraw szpachlowych. Wszystkie roboty wykonać przy zachowaniu architektonicznych substancji zabytkowych. - wykonanać tynki renowacyjne cementowo wapienne, wykonać gładzie z systemowych zapraw szpachlowych - malować farbami mineralnymi, akrylowymi. 1.9. Glazura. W pomieszczeniu oznaczone w projekcie budowlanym pom. nr 0/6 - Aneks kuchenny ułożyć płytki ceramiczne w pasie międzymeblowym o szerokości 75cm, na całej długości szafek - ok.6,6 m2 1.10. Powłoki malarskie. Ściany - wykonać powłoki malarskie farbami mineralnymi, akrylowymi w kolorach pastelowych, jasnych. Sufity - wykonać powłoki malarskie farbami mineralnymi, akrylowymi w kolorze białym. 1.11. Izolacja. Izolacja przeciwwilgociowa, podposadzkowa - wykonać z folii PCV gr.0,3mm. Izolacja termiczna, podposadzkowa - wykonać ze styropianu EPS 100 070 gr. 10cm. 1.12. Ślusarka aluminiowa. Zaprojektowano ściankę aluminiową z drzwiami, dwuskrzydłową, z profili aluminiowych, profil tzw. zimny, szyba bezpieczna P2, wyposażyć w samozamykacze i zamki antypaniczne. 1.13. Ślusarka stalowa. Zaprojektowano balustradę stalowa wejścia bocznego, na nowym stopniu betonowym, wykonać z profili stalowych: pochwyt z płaskownika 40x5mm, słupki profil zamknięty 30x30mm, wypełnienie z prętów stalowych kwadratowych 12x12mm. Ślusarkę malować farbami w kolorze istniejących krat. 1.14. Wejście boczne. Wykonać remont murków oporowych wejścia bocznego, skuć istniejące tynki i wykonać nowe, następnie ułożyć na nich płyty granitowe gr. 4cm. Schody wejściowe - rozebrać istniejące, wyprofilować wg opracowania graficznego i ułożyć nowe z cegły klinkierowej, brukowej. Podeście osadzić wycieraczkę stalową, pod wycieraczką wykonać studnie chłonną z rury PCV O300 na głębokość 100cm. 1.15. Elementy inne. Ściany zabezpieczyć odbojami przed uderzeniem stolarki drzwiowej. 1.16. Ochrona p.poż. Zgodnie z opinią rzeczoznawcy ds. p.poż. wydzielono wyjście z korytarza do klatki i szybu windy oraz wydzielono część korytarza - zamontować ślusarkę aluminiową, oszkloną, p.poż. o odporności EI30, zgodnie z opracowaniem graficznym. 1.17. Uwagi. Ze względu na charakter obiektu oraz specyfikę renowacji, określono w projekcie producenta materiałów oraz gamę produktów w porozumieniu z Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, stosowanie innych materiałów wymaga uzgodnienia z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków oraz projektantem. Remont wykonywać zgodnie z projektem, obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. Roboty prowadzić pod nadzorem osób uprawnionych, oraz w ścisłej współpracy z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Zielonej Górze. 1.18. Rozwiązania konstrukcyjno - budowlane. Przemurować ściany zejścia do piwnic, przełożyć schody z bruku klinkierowego. 1.19. Karta kolorów i materiałowa. Zał. nr 8 do SIZW Elementy stalowe - kolor czarny. Płytki gress - Opoczno S.A, Hyperion H7, zielony - dopasować do istniejących na korytarzu. Wykładzina podłogowa PCV - Gamrat Rekord 43. Bruk klinkierowy - CRH klinkier, Etna N. Drzwi wejścia bocznego, element do odtworzenia. 1.20. Szczegółowe wyk robót określa STWiOR zał. nr 3 do SIWZ szczegółowa specyfikacja techniczna - roboty tynkowe.. szczegółowa specyfikacja techniczna - posadzki szczegółowa specyfikacja techniczna - ślusarka szczegółowa specyfikacja techniczna - roboty malarskie szczegółowa specyfikacja techniczna - roboty izolacyjne 1.21. Zalecenia zamawiającego: Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu poniesie wykonawca. Wizji lokalnej można dokonać w dniach roboczych zamawiającego od godz. 7:00 - 15:00..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.45.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłacenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz którzy spełniają warunki dotyczące: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o wartości min. 80 000,00 zł brutto każda,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonawca musi dysponować min. jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r Nr 156, poz. 1118- tekst jednolity z późn. zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wymienione w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwości dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian: a) w przypadku zmiany siedziby wykonawcy lub zamawiającego, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, b) w przypadku zmiany nazwy oraz formy prawnej stron (np przekształcenie spółki cywilnej w spółkę jawną), zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, c) zamawiający na wniosek wybranego wykonawcy może wydłużyć termin obowiązywania umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w przypadku wykorzystania przez wykonawców środków ochrony prawnej, powodujących przedłużenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, d) w przypadku gdy zaszła konieczność wykonania robót dodatkowych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, e) w przypadku gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, f) w przypadku gdy zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, g) w przypadku gdy wystąpiły złe warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej lub normami technicznymi, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu obowiązywania umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, h) w przypadku konieczności zmiany kierownika budowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.trzebiechow.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej , ul. Sulechowska 1, 66-132 Trzebiechów W wersji papierowej 100 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej , ul. Sulechowska 1, 66-132 Trzebiechów W Sekretaricie Domu..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.