eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Dostawa fabrycznie nowego sprzętu, pomocy dydaktycznych, środków i wyposażenia BHP na potrzeby projektu -Najlepszy w zawodzie- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-05

Barlinek: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu, pomocy dydaktycznych, środków i wyposażenia BHP na potrzeby projektu -Najlepszy w zawodzie- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
Numer ogłoszenia: 74337 - 2014; data zamieszczenia: 05.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" , ul. Szosowa 2, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7461064, faks 95 7461064.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zspnr1barlinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu, pomocy dydaktycznych, środków i wyposażenia BHP na potrzeby projektu -Najlepszy w zawodzie- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółową specyfikacją ilościową, opisem parametrów zamawianego sprzętu i pomocy dydaktycznych, okresu gwarancji oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego określa Załącznik nr 1 do SIWZ. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepoddawany żadnym naprawom, bez wad. Przez realizację zamówienia rozumie się dostarczenie sprzętu transportem Wykonawcy, na jego koszt do miejsca wskazanego, wniesienie do miejsca wyznaczonego, montażu, instalacji, uruchomienia sprzętu oraz przeszkolenie osób w zakresie obsługi. Zamówienie obejmuje bezpośrednią obsługę serwisową w okresie 12 miesięcy. Co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą należy zgłosić (telefonicznie lub) gotowość do dostarczenia sprzętu. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji zgodnie z opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia od dnia podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego, zgodnie ze szczegółowymi warunkami gwarancji zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Narzędzia w specyfikacji przeznaczone do intensywnej pracy, objęte gwarancją producenta min. 24 miesiące. Dostawca zobowiązuje się do bezpłatnego udostępnienia narzędzia zastępczego w ciągu 2 dni od zgłoszenia usterki na czas naprawy serwisowej. Zamówienie podzielono na dwie części: 1. Część I: Sprzęt i pomoce dydaktyczne: - Zestaw narzędzi ręcznych (np. dłuta, pilniki, narzędzia pomiarowe, klucze, młotki, piłki itp.) - 9 zestawów, - Zestaw elektronarzędzi wraz z oprzyrządowaniem (np. szlifierki, wiertarki, wyrzynarki, wkrętarki, frezarki ręczne, strugi, pilarki, ukośnica, odkurzacz przemysłowy) - 1 zestaw, - Wyposażenie i materiały eksploatacyjne (np. narzędzia tokarskie i frezerskie, wiertła, pogłębiacze, uchwyty, tuleje, brzeszczoty, papiery ścierne, worki do odkurzaczy itp.) - 4 zestawy, - Pakiet dydaktyczny dla ucznia (np. narzędzia pomiarowe, narzędzia traserskie) - 36 pakietów, - Pakiet materiałów obróbkowo-montażowych dla ucznia (stal, tarcica, tworzywa sztuczne, kleje, wkręty, śruby, okucia, złącza itp.) - 36 zestawów, - Tokarka uniwersalna z oprzyrządowaniem i wyposażeniem stanowiska - 1 szt., - Wiertarka stołowa z oprzyrządowaniem i wyposażeniem stanowiska - 2 szt., - Piła taśmowa z oprzyrządowaniem i wyposażeniem stanowiska - 1 szt. 2. Część II: Środki i wyposażenie BHP: - Szafy ubraniowe - metalowe - 18 szt., - Środki BHP - 1 zestaw x 4 grupy (np. pasta, rękawice, okulary ochronne itp.) - 2 zestawy, w zakresie działań realizowanych przez Powiat Myśliborski/Zespół Szkół Ponadgimnazjanych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego Morro w Barlinku, na rzecz projektu -Najlepszy w zawodzie- współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.00.00 - Drewno 09.21.00.00 - Preparaty smarowe 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.14.00.00 - Dodatki do odzieży roboczej 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39.29.00.00 - Wyposażenie różne 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe 42.62.00.00 - Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania 42.99.00.00 - Różne maszyny specjalnego zastosowania 44.51.00.00 - Narzędzia .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 4 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Opis oferowanego sprzętu zawierający parametry techniczne oraz nazwy producentów oraz nazwy handlowe oferowanego asortymentu; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez przedstawienie wraz z ofertą opisu zamiennika potwierdzającego, że wymagania określone w SIWZ są spełnione w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta cenowa (załącznik nr 5 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zakres, termin, 2. Zmiany przepisów prawnych podatku V AT mających wpływ na cenę umowy, 3. Zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą, 4. Zmiany osób wyszczególnionych w § 4 wzoru umowy, 5. Wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na świadczenie usługi będącej przedmiotem umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zspnr1barlinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego Morro w Barlinku. Ul. Szosowa 2, 74 - 320 Barlinek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2014 godzina 14:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego Morro w Barlinku. Ul. Szosowa 2, 74 - 320 Barlinek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Tytuł Projektu: Najlepszy w zawodzie. Numer umowy: WND-POKL.09.02.00-32-100/13.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.