eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa i montaż mebli na wyposażenie na wyposażenie Muzeum Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu (Sprawa nr R0AP0000.272.13.2016).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-07

Wrocław: Dostawa i montaż mebli na wyposażenie na wyposażenie Muzeum Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu (Sprawa nr R0AP0000.272.13.2016).
Numer ogłoszenia: 74325 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45979 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3205020, faks 71 3205386.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli na wyposażenie na wyposażenie Muzeum Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu (Sprawa nr R0AP0000.272.13.2016)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli na wyposażenie na wyposażenie Muzeum Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Warunki realizacji: a. Meble mają być montowane sukcesywnie, zgodnie z harmonogramem, przesłanym przez Wykonawcę w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy i zatwierdzonym przez Zamawiającego, b. Wszystkie materiały przed realizacją należy skonsultować z Zamawiającym. Przed wykonaniem mebli powinien być przedstawiony Zamawiającemu rysunek wykonawczy każdego typu gabloty, przy czym gabloty powinny mieć spójną stylistykę listew, mocowań, łączeń itd. , c. Przed wykonaniem gablot i pozostałego wyposażenia należy przedstawić Zamawiającemu próbki fryzów cokołów, listew, pilastrów, elementów wykończeniowych oraz próbki wybarwienia drewna, próbki wybarwienia płyty fornirowej [minimum 5 próbek o wymiarach 40x40 cm) typy zawiasów, zamków itd., d. Zamawiający wymaga aby w pierwszej kolejności wykonać i dostarczyć szafki wysokie grupy GG02 wraz z zabudową wnęki na eksponat, e. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o proponowanej dacie dostarczenia i montażu mebli oraz proponowanym terminie odbioru technicznego z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem, f. Miejscem dostarczenia i montażu oraz odbioru przedmiotu Zamówienia jest siedziba Zamawiającego - ul. C. K. Norwida 25, 50-375 Wrocław - budynek główny, g. Odbiór techniczny zostanie przeprowadzony najpóźniej w terminie do 5 dni od daty dostarczenia i instalacji mebli, h. Protokół odbioru technicznego zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony. Za odbiór strony uznają podpisanie przez uprawnionych przedstawicieli stron protokołu odbioru bez uwag, i. Odbioru technicznego umeblowania dokona minimum 1 przedstawiciel Zamawiającego w obecności, co najmniej 1 przedstawiciela Wykonawcy, j. Wykonawca odpowiada za dostarczony przez siebie przedmiot umowy do czasu jego odbioru przez Zamawiającego. a)Wykonawca udzieli Zamawiającemu na przedmiot zamówienia minimum 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi. Bieg terminu rozpoczyna się w dniu następnym po odbiorze technicznym przedmiotu umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji znajdują się w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.10.00.00 - Meble .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POKKER OFFICE Tadeusz Kubic Sp. j., ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 14-15, 50-370 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 259722,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 239885,67

  • Oferta z najniższą ceną: 239885,67 / Oferta z najwyższą ceną: 293331,63

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.